דף הבית » הנחיות בטיחות לרכיבה על אופניים לפעוטות » חקר הפירנאים: שני טרקים בלתי נשכחים בספרד

חקר הפירנאים: שני טרקים בלתי נשכחים בספרד

חקר הפירנאים: שני טרקים בלתי נשכחים בספרד

מבוא

הרי הפירנאים, רכס הרים מלכותי המשתרע על פני הגבול של ספרד וצרפת, מציע נופים עוצרי נשימה והרפתקאות מרגשות לחובבי טבע. במאמר זה נתעמק בשני טרקים יוצאי דופן בצד הספרדי של הפירנאים שישאירו אתכם ביראת כבוד מפלאי הטבע.

טרק 1: הפארק הלאומי אורדסה ומונטה פרדידו

ממוקם במחוז הואסקה, הפארק הלאומי אורדסה ומונטה פרדידו הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו הידוע ביופיו הטבעי המדהים. הטרק הזה לוקח אותך דרך קניונים עמוקים, יערות עבותים ופסגות מעוררות כבוד.

נקודות השיא של הטרק

כשתצאו להרפתקה זו, תפגשו בעמק אורדסה האייקוני, הידוע בצוקיו הנישאים ובמפלי המים השוצפים. הטיול אל Cirque de Soaso, סירק קרחוני מוקף בצוקים דרמטיים, הוא חובה לעשות. המראה של המים הצלולים של קרחון מונטה פרדידו פשוט מהפנט.

רמת קושי ומשך זמן

הטרק בפארק הלאומי אורדסה ומונטה פרדידו מתאים למטיילים בינוניים עד מתקדמים. זה בדרך כלל לוקח בערך 3-4 ימים להשלים, תלוי בקצב שלך ובמסלולים הספציפיים שתבחר.

טרק 2: הפארק הלאומי Aigüestortes i Estany de Sant Maurici

הפארק הלאומי Aigüestortes i Estany de Sant Maurici, הממוקם במחוז ליידה, הוא פנינה נוספת בפירנאים הספרדיים. טרק זה ייקח אתכם דרך נוף מגוון של אגמים קרחונים, כרי דשא שופעים ופסגות טרשיות.

נקודות השיא של הטרק

אחד משיאי הטרק הזה הוא אסטני דה סנט מאוריצי, אגם ציורי מוקף הרים מושלגים. עמק קולומרס, עם פרחי הבר התוססים והסוסים הרועים שלו, הוא מחזה שכדאי לראות. כשתחקרו בפארק, תתקלו גם בבקתות הרים מקסימות בהן תוכלו לנוח וליהנות מהמטבח המקומי.

רמת קושי ומשך זמן

הטרק בפארק הלאומי Aigüestortes i Estany de Sant Maurici מציע אפשרויות למטיילים מתחילים ומנוסים כאחד. תוכלו לבחור בין שבילים שונים, החל מהליכות קלות ועד למסלולים מאתגרים יותר. משך הטרק יכול להשתנות בין 2-7 ימים, תלוי במסלולים שתבחרו ובזמן שתרצו להקדיש לחקר הפארק.

סיכום

היציאה לטרק בהרי הפירנאים היא חוויה בלתי נשכחת המאפשרת לכם לטבול ביופיו של הטבע. בין אם תבחרו לחקור את הפארק הלאומי אורדסה ומונטה פרדידו או הפארק הלאומי איגואסטורטס אי אסטני דה סנט מאוריצי, תתוגמלו בנופים עוצרי נשימה, נופים שלווים ותחושת הרפתקאות.

תכנן את ההרפתקה שלך היום

אם אתה מוכן לצאת למסע מדהים בהרי הפירנאים, התחל לתכנן את הטרק שלך עוד היום. ודא שיש לך את הציוד, המפות וההיתרים הדרושים. זכור לכבד את הסביבה ולפעול לפי הנחיות הבטיחות במהלך ההרפתקה שלך. למידע נוסף על הפירנאים ועל פלאי הטבע שלו, בקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן