דף הבית » אביזרי אופני איזון עשה זאת בעצמך » טיולים מומלצים באוגוסט

טיולים מומלצים באוגוסט

טיולים מומלצים באוגוסט

1. טרקים באלפים השוויצרים

אוגוסט הוא זמן מצוין לחקור את היופי המדהים של האלפים השוויצרים. עם מזג אוויר נעים ושמים בהירים, זהו החודש המושלם עבור חובבי טרקים לצאת להרפתקה בלתי נשכחת. חלק מהטרקים המומלצים באלפים השוויצרים כוללים:

1.1. המסלול העילאי

ה-Haute Route הוא טרק קלאסי שלוקח אתכם משאמוני בצרפת לצרמט בשוויץ. טרק מאתגר זה מציע נופים עוצרי נשימה של פסגות מושלגות, קרחונים וכרי דשא אלפיניים ציוריים. בדרך כלל זה לוקח בערך 12-14 ימים כדי להשלים, ומטיילים יכולים להישאר בבקתות הרים לאורך הדרך.

1.2. שביל איגר

שביל איגר הוא טרק מותח שלוקח אותך סביב הר איגר האייקוני. שביל זה מתחיל מהכפר גרינדלוולד ומציע נופים מדהימים של החזית הצפונית של האיגר ושל האלפים הברניים שמסביב. הטרק לוקח בדרך כלל כ-6-7 שעות להשלמתו והוא מתאים למטיילים מנוסים.

2. טרקים בהרי הדולומיטים, איטליה

הרי הדולומיטים באיטליה הם יעד פנטסטי נוסף לטרקים באוגוסט. עם תצורות הסלע הייחודיות שלהם, כרי הדשא האלפיניים והאגמים הצלולים, הרי הדולומיטים מציעים חוויה קסומה באמת לאוהבי הטבע. הנה כמה טיולים מומלצים:

2.1. אלטה ויה 1

Alta Via 1 הוא טרק מאתגר שלוקח אתכם בלב הדולומיטים. הטרק הזה מתחיל מדוביאקו ומסתיים בבלונו, מציע נופים עוצרי נשימה של הפסגות המשוננות, העמקים השופעים והכפרים ההרים המקסימים. בדרך כלל זה לוקח בערך 10-12 ימים להשלים, ומטיילים יכולים להישאר בבקתות הרים לאורך הדרך.

2.2. Circuit Tre Cime di Lavaredo

Circuit Tre Cime di Lavaredo הוא טרק פופולרי שלוקח אתכם סביב ה-Tre Cime di Lavaredo האייקוני, קבוצה של שלוש פסגות ייחודיות בהרי הדולומיטים. מסלול מעגלי זה מציע נופים פנורמיים מדהימים של ההרים שמסביב ומתאים למטיילים בכל הרמות. הטרק בדרך כלל לוקח בערך 4-5 שעות להשלמתו.

3. טרקים בהרי הסקוטים

לאלו המחפשים חווית טרקים ייחודית, הרמה הסקוטית מציעה נופים טרשיים, טירות עתיקות והיסטוריה עשירה. אוגוסט הוא זמן מצוין לחקור את האזור המדהים הזה, מכיוון שמזג האוויר בדרך כלל מתון והימים ארוכים. הנה כמה טיולים מומלצים:

3.1. West Highland Way

ה-West Highland Way הוא הטרק המפורסם ביותר של סקוטלנד למרחקים ארוכים, המשתרע כ-96 מיילים ממילנגבי לפורט וויליאם. שביל זה לוקח אותך דרך נופים מגוונים, כולל לוקים, מורדות והרים. בדרך כלל זה לוקח בערך 7-8 ימים להשלים, ומטיילים יכולים להישאר באתרי קמפינג או מקומות לינה לאורך הדרך.

3.2. האי סקיי

האי סקיי מציע מגוון הזדמנויות טרקים מדהימות. מהקווירה המפורסמת ועד לבריכות הפיות, יש הרבה שבילים עוצרי נשימה שאפשר לחקור. האי סקיי ידוע בנופים הדרמטיים שלו, כולל צוקים מחוספסים, מפלים וחורבות עתיקות. מטיילים יכולים לבחור מתוך מגוון רמות קושי ומשכי זמן.

סיכום

אוגוסט הוא חודש נפלא עבור חובבי טרקים לצאת להרפתקאות בלתי נשכחות. בין אם תבחרו לחקור את האלפים השוויצרים, את הרי הדולומיטים באיטליה או את הרי הרמה הסקוטית, מובטח לכם להיות מהופנטים מהיופי הטבעי המדהים ומהנופים הייחודיים. הקפידו לתכנן את טיול הטרקים שלכם מראש, לארוז ציוד מתאים ותמיד לתת עדיפות לבטיחות. טרקים שמחים!

טיולים מומלצים באוגוסט:

  • טרקים באלפים השוויצרים:
    • המסלול העילאי
    • שביל איגר
  • טרקים בהרי הדולומיטים, איטליה:
    • אלטה ויה 1
    • Circuit Tre Cime di Lavaredo
  • טרקים בהרי הסקוטים:
    • West Highland Way
    • האי סקיי

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן