דף הבית » סיפורי הורות וחוויות » טיולים קלים בהרי הדולומיטים

טיולים קלים בהרי הדולומיטים

טיולים קלים בהרי הדולומיטים

מבוא

הרי הדולומיטים, הממוקמים בצפון מזרח איטליה, הם רכס הרים מרהיב הידוע בתצורות הסלע הייחודיות, העמקים הציוריים והנופים האלפיניים המדהימים. בעוד הרי הדולומיטים מציעים טיולים מאתגרים למטפסי הרים מנוסים, יש גם שפע של טרקים קלים המתאימים למתחילים ולמשפחות. שבילים עדינים אלו מאפשרים לכם לטבול את עצמכם ביופיים של הדולומיטים מבלי להידרש לכישורי הליכה או ציוד מתקדמים.

1. Alpe di Siusi

אחד הטרקים הקלים הפופולריים ביותר בדולומיטים הוא שביל Alpe di Siusi. האחו האלפיני העצום הזה מציע נופים עוצרי נשימה של הפסגות שמסביב ונגיש באמצעות רכבל מהכפר אורטיסיי. השביל מסומן היטב ולוקח אותך דרך כרי דשא ירוקים, בקתות עץ מקסימות ויערות שלווים. זוהי בחירה מושלמת עבור אוהבי טבע ואלה המחפשים חווית טיול שלווה.

2. Tre Cime di Lavaredo

ה-Tre Cime di Lavaredo האייקוני הוא אטרקציה שחובה לראות בהרי הדולומיטים. בעוד שהלולאה המלאה סביב שלוש הפסגות מאתגרת יותר, ישנו טרק קל שלוקח אתכם לנקודת תצפית שבה תוכלו להתפעל מתצורות הסלע המלכותיות. השביל מתחיל מ-Rifugio Auronzo ומציע נופים פנורמיים של ההרים שמסביב. זהו טיול שטוח יחסית המתאים לכל הגילאים והיכולות.

3. אגם ברייז

ממוקם בלב הרי הדולומיטים, אגם ברייז הוא אגם אלפיני מדהים המוקף בפסגות נישאות. טיול נינוח סביב האגם הוא דרך מצוינת להעריך את יופיו ושלוותו. השביל מתוחזק היטב ומציע מספר נקודות תצפית בהן ניתן לצלם תמונות ראויות לגלויות. אל תשכחו להביא פיקניק וליהנות מהאווירה השלווה על שפת המים.

4. ואל די פונס

עמק ואל די פונס הציורי הוא פנינה נסתרת בהרי הדולומיטים. הטרק הקל הזה לוקח אותך דרך כרי דשא מקסימים, כפרים אלפיניים מסורתיים, ומציע נופים עוצרי נשימה של רכס הרי אודל. השביל מתחיל מהכפר סנטה מדלנה ומתפתל בעמק, עובר ליד כנסיות היסטוריות ובתי חווה כפריים. זוהי בחירה מושלמת עבור אלה המחפשים טיול שליו ונופיים.

5. Seceda

אזור Seceda ידוע בנופים הפנורמיים של הרי הדולומיטים ונגיש בקלות ברכבל מהכפר אורטיסיי. מהתחנה העליונה תוכלו לצאת לטרק קל שלוקח אתכם לנקודות תצפית שונות המשקיפות על הפסגות שמסביב. השביל מסומן היטב ומציע הזדמנויות צילום מדהימות בכל פנייה. הקפד להביא את המצלמה שלך כדי ללכוד את היופי של הנוף המדהים הזה.

הטרקים הקלים הללו בהרי הדולומיטים מספקים הזדמנות נפלאה לחקור את היופי הטבעי של רכס ההרים הזה. בין אם אתם מטיילים מתחילים או מטיילים עם המשפחה שלכם, שבילים אלו מציעים הזדמנות לטבול את עצמכם בנופים המדהימים ובנופים עוצרי הנשימה שיש להרי הדולומיטים להציע.

אם אתה רוצה ללמוד עוד על הדולומיטים, אתה יכול לבקר ויקיפדיה למידע מפורט על הגיאולוגיה, הצמחייה והחי של האזור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן