דף הבית » מאמרים » טיולים קצרים בסין – חקור את היופי של נופים סיניים

טיולים קצרים בסין – חקור את היופי של נופים סיניים

טיולים קצרים בסין – חקור את היופי של נופים סיניים

מבוא

סין, מדינה הידועה בהיסטוריה העשירה, התרבות התוססת והנופים המדהימים שלה, מציעה שפע של הזדמנויות לחובבי טבע וחובבי טבע. בעוד שסין מזוהה לעתים קרובות עם ציוני הדרך האיקוניים שלה כמו החומה הגדולה וצבא הטרקוטה, המדינה מתהדרת גם בטרקים קצרים רבים המאפשרים למבקרים לחקור את היופי הטבעי שלה. בין אם אתה מטייל מנוסה או מתחיל המחפש הרפתקה, לסין יש מה להציע לכולם.

טיולים קצרים מובילים בסין

1. ערוץ זינק הנמר

ערוץ הדילוג הנמר, הממוקם במחוז יונאן, הוא אחד הטרקים הקצרים הפופולריים ביותר בסין. הערוץ עוצר הנשימה הזה מציע נופים מדהימים של הר השלג של דרקון הג'ייד ושל נהר ג'ינשה הגועש. הטרק לוקח אותך בשבילים צרים, צוקים תלולים וכפרים ציוריים, המספקים חוויה בלתי נשכחת. אל תשכח להביא את המצלמה שלך כדי ללכוד את הנוף מעורר הכבוד לאורך הדרך.

אם אתה רוצה לראות את היופי של ערוץ הנמר, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב.

2. טרסות האורז של לונגג'י

ממוקמים במחוז גואנגשי, טרסות האורז של לונגג'י הן פלא של הנדסה חקלאית ויופי טבעי. הטרסות, הבנויות בתוך גבעות, יוצרות נוף מדהים המשתנה עם עונות השנה. הטרק בין הטרסות מאפשר לכם לשקוע בתרבות המקומית ולחזות בשיטות החקלאות המסורתיות של המיעוטים האתניים ג'ואנג ויאו.

לסיור ויזואלי של טרסות האורז של לונגג'י, תוכלו לצפות בסרטון זה ב-YouTube.

3. הרי האווטאר

אם אתם מעריצים של הסרט "אווטאר", תתרגשו לדעת שהנופים המדהימים המתוארים בסרט נוצרו בהשראת פארק היער הלאומי Zhangjiajie במחוז הונאן. עמודי אבן החול המתנשאים, היערות השופעים וההרים המכוסים בערפל יוצרים אווירה סוריאליסטית שתעביר אותך לעולם אחר. הטרק בפארק מאפשר לכם לחקור את הנוף עוצר הנשימה ולגלות פנינים נסתרות.

להצצה על הרי האווטאר, בדוק אתהסרטון הזה ביוטיוב.

4. עמק Jiuzhaigou

עמק Jiuzhaigou, השוכן בהרי מחוז סצ'ואן, הוא אתר מורשת עולמי של אונסק"ו הידוע באגמים הצבעוניים, המפלים והפסגות המושלגות שלו. הטרק דרך העמק לוקח אותך לאורך טיילות עץ, ומאפשר לך להתפעל מהמים הצלולים והעלווה התוססת. ארץ הפלאות הטבעית הזו היא גן עדן לצלמים ולחובבי טבע.

כדי לקבל הצצה לעמק Jiuzhaigou, צפה בסרטון זה ביוטיוב.

השוואה מהירה

מַסָע מקום עיקרי הדברים
ערוץ הדילוג של הנמר מחוז יונאן ערוץ עוצר נשימה, נופים מדהימים
טרסות האורז של לונגג'י מחוז גואנגשי פלא של הנדסה חקלאית, טבילה תרבותית
הרי האווטאר מחוז הונאן בהשראת הסרט "אווטאר", נופים סוריאליסטיים
עמק Jiuzhaigou מחוז סצ'ואן אגמים צבעוניים, מפלים, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו

סיכום

הטרקים הקצרים של סין מציעים הזדמנות ייחודית לחקור את נופיה המגוונים של המדינה ולהתעמק בתרבות העשירה שלה. מערוץ הדילוג המלכותי של הנמר ועד טרסות האורז הקסומות של לונגג'י, כל טרק מספק חוויה בלתי נשכחת שתשאיר אתכם בהתפעלות מהיופי הטבעי של סין. אז, תפסו את נעלי ההליכה שלכם, ארזו את המצלמה שלכם, וצאו להרפתקה כדי לגלות את פניני החן הנסתרות של המדינה המרתקת הזו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן