דף הבית » פעילויות חוץ ידידותיות לתינוקות » טיולים קצרים בפורטוגל – חקור את היופי של המדינה

טיולים קצרים בפורטוגל – חקור את היופי של המדינה

טיולים קצרים בפורטוגל – חקור את היופי של המדינה

1. הרוטה ויסנטינה

Rota Vicentina היא רשת של שבילי הליכה המכסה את קו החוף המדהים של דרום מערב פורטוגל. טרק זה מציע מגוון נופים, ממצוקים מחוספסים וחופים חוליים ועד יערות שלווים וכפרים מקסימים. אחד הקטעים הפופולריים ביותר הוא שביל הדייגים, שלוקח אתכם לאורך החוף, ומציע נופים עוצרי נשימה של האוקיינוס האטלנטי. ה-Rota Vicentina הוא אופציה נהדרת עבור אוהבי טבע ואלה המחפשים בריחה שלווה.

1.1. נקודות השיא של Rota Vicentina

כמה מרגעי השיא של Rota Vicentina כוללים את הכפר הציורי Odeceixe, הצוקים המדהימים של Cabo Sardão, והעיירה המקסימה Zambujeira do Mar. לאורך הדרך, תפגשו גם צמחייה ובעלי חיים ייחודיים, כמו חסידות המקננות על הצוקים ופרחי הבר הפורחים באביב.

1.2. קושי ומשך זמן

ה-Rota Vicentina מציע מסלולים בדרגות קושי ומשך משתנים, מה שהופך אותו מתאים למטיילים מתחילים ומנוסים כאחד. תוכלו לבחור לעשות טיולי יום קצרים יותר או לצאת לטרק של מספר ימים, לינה בבתי הארחה נעימים או אתרי קמפינג לאורך הדרך.

2. עמק הדואורו

עמק דורו ידוע בנופים עוצרי הנשימה ובכרמים בעלי שם עולמי. אזור זה בצפון פורטוגל מציע הזדמנויות מצוינות לטרקים קצרים, המאפשרים לכם לחקור את הכרמים המדורגים, הכפרים הקסומים ונהר הדואורו המתפתל. עמק דורו הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ומפורסם בייצור יין הפורט שלו.

2.1. נקודות השיא של עמק דורו

חלק מגולות הכותרת של עמק דורו כוללים את העיירה הציורית Pinhão, בה תוכלו לבקר ביקבים מסורתיים וליהנות מטעימות יין. תוכלו גם לצאת לשייט לאורך נהר הדואורו, להתפעל מהנופים המדהימים ומהכרמים המשתרעים עד כמה שהעין יכולה לראות.

2.2. קושי ומשך זמן

הטרקים בעמק דורו יכולים להשתנות בקושי ובמשך. אתה יכול לבחור לעשות טיולים קצרים יותר שיובילו אותך דרך הכרמים והכפרים, או לבחור בטרקים ארוכים יותר שיובילו אותך לאזורים מרוחקים יותר. השטח יכול להיות גבעות ולכן מומלץ להיות בכושר בינוני.

3. האיים האזוריים

האיים האזוריים, ארכיפלג באמצע האוקיינוס האטלנטי, הם גן עדן לחובבי טבע וחובבי טבע. עם הנופים הירוקים השופעים, המכתשים הגעשיים והנופים המדהימים של החוף, האיים האזוריים מציעים חווית טרקים ייחודית. האיים ידועים בשל החי והצומח המגוונים שלהם, כולל מינים אנדמיים שנמצאו בשום מקום אחר בעולם.

3.1. נקודות השיא של האיים האזוריים

חלק מגולות הכותרת של האיים האזוריים כוללים את אגמי המכתש Sete Cidades באי סאו מיגל, הנופים עוצרי הנשימה מההר פיקו באי פיקו, והמפלים המדהימים של האי פלורס. כל אי מציע נופים ייחודיים משלו והזדמנויות טרקים.

3.2. קושי ומשך זמן

הקושי ומשך הטרקים באיים האזוריים משתנים בהתאם למסלול ולאי הספציפיים. תוכלו למצוא טיולי חוף קלים כמו גם טיולים מאתגרים יותר שלוקחים אתכם לפסגות הגבוהות ביותר. חשוב לבדוק את תנאי מזג האוויר ולהיערך עם ציוד מתאים, במיוחד אם אתם מתכננים לטייל בהרים.

סיכום

פורטוגל מציעה מגוון רחב של טרקים קצרים המאפשרים לכם לחקור את נופיה המגוונים ולהתעמק בתרבות העשירה שלה. בין אם אתם מעדיפים טיולי חוף, שבילי כרמים או נופים געשיים, יש טרק לכולם. אז, ארזו את נעלי ההליכה, תפסו את המצלמה והתכוננו לגלות את יופיה של פורטוגל ברגל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן