דף הבית » סיפורי הורות וחוויות » טיולי יום באיסלנד – חקר ארץ האש והקרח

טיולי יום באיסלנד – חקר ארץ האש והקרח

טיולי יום באיסלנד – חקר ארץ האש והקרח

מבוא

איסלנד, המכונה ארץ האש והקרח, היא מדינה המציעה שפע של פלאי טבע ונופים מדהימים. ממפלים מלכותיים ועד קרחונים נישאים, השטח המגוון של איסלנד מספק את הרקע המושלם לטיולי יום בלתי נשכחים. בין אם אתה מטייל מנוסה או מתחיל המחפש הרפתקה, לאיסלנד יש מה להציע לכולם.

1. טיול בפארק הלאומי תינגווליר

ממוקם רק 40 ק"מ מזרחית לרייקיאוויק, הפארק הלאומי תינגווליר הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ויעד חובה לחובבי טבע. הפארק ידוע בנופים הדרמטיים שלו, כולל ערוץ Almannagjá ובקע סילפרה, בו תוכלו לשנרקל או לצלול בין הלוחות הטקטוניים האירו-אסייתיים וצפון אמריקה. הפארק מציע מספר מסלולי הליכה, החל מהליכות קלות ועד למסלולים מאתגרים יותר, המאפשרים למבקרים לחקור את המאפיינים הגיאולוגיים הייחודיים שלו.

1.1. שביל מפל אוקסארפוס

שביל מפל אוקסארפוס הוא מסלול הליכה פופולרי בפארק הלאומי תינגווליר. שביל קל זה בן 2 ק"מ לוקח אותך דרך נוף ציורי, המוביל אל מפל אוקסארפוס היפהפה. השביל מציע נופים מדהימים של שדות הלבה שמסביב ושל אלג'ינג ההיסטורי, אתר הפרלמנט העתיק של איסלנד.

1.2. שביל הבקע של Flosagjá

אם אתם מעוניינים לטיול מאתגר יותר, שביל הבקע של פלוסג'ה הוא אופציה מצוינת. שביל זה באורך 6 ק"מ לוקח אותך דרך בקע פלוסג'ה, ערוץ צר עם מים צלולים. השביל מציע נופים עוצרי נשימה של הצוקים שמסביב ומהווה גן עדן לחובבי צילום.

2. חקר אזור לנדמנלאוגר

חבל לנדמנלאוגר, הממוקם ברמות הגבוהות של איסלנד, הוא גן עדן למטיילים. אזור זה, הידוע בהרי הריוליט הצבעוניים, המעיינות החמים הגיאותרמיים ושדות הלבה העצומים שלו, מציע כמה מהטיולים היומיים המרהיבים ביותר במדינה.

2.1. שביל לאוגבגור

שביל Laugavegur הוא אחד ממסלולי ההליכה המפורסמים ביותר של איסלנד, המשתרע כ-55 קילומטרים מלנדמנלאוגר לתורסמורק. טרק מרובה ימים זה לוקח אותך דרך נופים מגוונים, כולל מדבריות געשית, עמקים קרחונים והרים מושלגים. עם זאת, אם אתם מעדיפים טיול יום קצר יותר, תוכלו לחקור קטע מהמסלול ועדיין לחוות את היופי עוצר הנשימה של אזור לנדמנלאוגר.

2.2. שביל הר הגעש Brennisteinsalda

שביל הר הגעש Brennisteinsalda הוא טיול מתון של 7 קילומטרים המציע נופים פנורמיים מדהימים של אזור לנדמנלאוגר. השביל לוקח אותך לפסגת Brennisteinsalda, הר געש צבעוני הידוע בגוונים התוססים של צהוב, כתום ואדום. ביום בהיר תוכלו אפילו להציץ בקרחונים הסמוכים.

3. גילוי הפארק הלאומי סקפטאפל

הפארק הלאומי סקפטאפל, הממוקם בחלקה הדרומי של איסלנד, הוא גן עדן לחובבי טבע. עם הקרחונים העצומים שלו, מפלי המים השוצפים והעמקים הירוקים, הפארק הזה מציע מגוון רחב של הזדמנויות טיול לכל רמות המיומנות.

3.1. שביל מפל Svartifoss

שביל מפל Svartifoss הוא טיול פופולרי בפארק הלאומי סקפטאפל. שביל זה באורך 3 ק"מ לוקח אותך דרך נוף ציורי, המוביל אל מפל Svartifoss האייקוני. המפל מוקף בעמודי בזלת היוצרים מראה ייחודי ומהפנט. המסלול מציע נופים עוצרי נשימה של הקרחונים שמסביב והוא ביקור חובה לחובבי הטבע.

3.2. שביל קרחון Skaftafellsjökull

אם אתם מחפשים טיול הרפתקני יותר, שביל קרחון Skaftafellsjökull הוא אופציה מצוינת. שביל זה באורך 10 ק"מ לוקח אותך לקצה קרחון סקפטאפלסיוקול, שם אתה יכול לחזות בכוחו הגולמי של הטבע. השביל מציע נופים מדהימים של הקרחון וההרים שמסביב, המספקים חוויה סוחפת באמת.

סיכום

טיולי היום של איסלנד מציעים הזדמנות ייחודית לחקור את הנופים עוצרי הנשימה של המדינה ואת פלאי הטבע. מהנופים הדרמטיים של הפארק הלאומי תינגווליר ועד להרים הצבעוניים של לנדמנלאוגר והקרחונים של הפארק הלאומי סקפטאפל, כל טיול מספק נקודת מבט שונה על השטח המגוון של איסלנד. אז, נעלו את נעלי ההליכה, ארזו את המצלמה, וצאו להרפתקה בלתי נשכחת בארץ האש והקרח.

למידע נוסף על מסלולי ההליכה של איסלנד, אתה יכול לבקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן