דף הבית » מאמרים » טיולי סרטים – חקר יעדי סרטים איקוניים

טיולי סרטים – חקר יעדי סרטים איקוניים

טיולי סרטים – חקר יעדי סרטים איקוניים

מבוא

צפיתם פעם בסרט ותהיתם איפה הוא צולם? טיולי סרטים מאפשרים לך לחקור את המקומות האמיתיים שבהם צולמו הסרטים האהובים עליך. זוהי דרך מרגשת לשלב את האהבה שלך לסרטים ולנסיעות, כאשר אתה זוכה לבקר ביעדי סרטים איקוניים ברחבי העולם. במאמר זה ניקח אתכם למסע וירטואלי אל כמה מטיולי הקולנוע המפורסמים ביותר, המאפשרים לכם לחוות את הקסם של מסך הכסף בחיים האמיתיים.

1. ניו זילנד – טרילוגיית שר הטבעות

אם אתם חובבי סרטי פנטזיה, אז טיול לניו זילנד הוא חובה. הנופים המדהימים של הארץ היפה הזו שימשו כרקע לטרילוגיית "שר הטבעות" האפית. מהגבעות המתגלגלות של הוביטון ועד להרים המלכותיים של מורדור, אתה יכול לטבול את עצמך בעולם של הארץ התיכונה. צא לסיור מודרך וחקור את מקומות הצילום בפועל, או פשוט תיהנה מהנוף עוצר הנשימה שנתן השראה ליוצרי הסרט.

2. בריטניה – סדרת הארי פוטר

היכנס לעולם הקסום של הארי פוטר על ידי ביקור בבריטניה. מהרציף האיקוני 9¾ בתחנת קינגס קרוס ועד לטירת הוגוורטס המלכותית בטירת אלנוויק, יש הרבה טיולי קולנוע שאפשר לצאת אליהם. חקור את רחובות סמטת דיאגון בלונדון או צא לטיול להרי הסקוטים היפהפיים, שם צולמו סצנות חוצות רבות. בין אם אתה גריפינדור, הפלפאף, רייבנקלו או סלית'רין, טיולי סרטי הארי פוטר ישאירו אותך מרותק.

3. ארצות הברית – סאגת מלחמת הכוכבים

מי יתן והכוח יהיה איתך כשאתה מסע לארצות הברית כדי לחקור את טיולי הקולנוע של סאגת מלחמת הכוכבים. בקרו במדבריות של עמק המוות, ששימש כתפאורה לטאטויין, או צאו אל היערות של הפארק הלאומי רדווד בקליפורניה, שם בנו בני הזוג יווק את ביתם. אתה יכול גם לבקר בחוות סקייווקר האייקונית במחוז מרין, קליפורניה, שם יצר ג'ורג' לוקאס את היקום של מלחמת הכוכבים. שקע בעולמם של אבירי הג'דיי והרפתקאות בין-גלקטיות.

השוואה מהירה

יַעַד סרט עיקרי הדברים
ניו זילנד טרילוגיית שר הטבעות הוביטון, מורדור, נופים עוצרי נשימה
הממלכה המאוחדת סדרת הארי פוטר רציף 9¾, טירת הוגוורטס, סמטת דיאגון
ארצות הברית סאגת מלחמת הכוכבים עמק המוות, הפארק הלאומי רדווד, חוות סקייווקר

אלו הן רק כמה דוגמאות לטיולי הקולנוע המדהימים שתוכלו לצאת אליהם. מחקור עולמו הקסום של הארי פוטר ועד יציאה לגלקסיה רחוקה רחוקה עם מלחמת הכוכבים, יש אינסוף אפשרויות לחובבי סרטים. אז ארזו מזוודות, קחו את המצלמה והתכוננו להיכנס לעולם הסרטים האהובים עליכם.

למידע נוסף והשראה, בדוק את ערוץ היוטיוב שלנו בו אנו משתפים סרטונים של הרפתקאות מסע הקולנוע שלנו. הצטרפו אלינו כשאנחנו חוקרים את הלוקיישנים המדהימים ואת הסיפורים מאחורי הקלעים של הסרטים האהובים שלכם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן