דף הבית » סיפורי הורות וחוויות » טיול טרקים בווייטנאם – חקר הנופים עוצרי הנשימה

טיול טרקים בווייטנאם – חקר הנופים עוצרי הנשימה

טיול טרקים בווייטנאם – חקר הנופים עוצרי הנשימה

מבוא

וייטנאם, מדינה הממוקמת בדרום מזרח אסיה, ידועה ביופייה הטבעי המדהים, הנופים המגוונים והתרבות התוססת שלה. הוא מציע שפע של הזדמנויות לחובבי הרפתקאות, ואחת הדרכים הטובות ביותר לחוות את הקסם של המדינה היא באמצעות טיול טרקים. בין אם אתה מטייל ותיק או מתחיל, לווייטנאם יש מה להציע לכולם.

לגלות את הרמה הצפונית

בחלק הצפוני של וייטנאם נמצא רכס הרי Hoang Lien Son המלכותי, הכולל את פאנסיפן המפורסמת, הפסגה הגבוהה ביותר בהודו. צאו למסע טרקים כדי לכבוש את הפסגה הזו ותתוגמל עם נופים פנורמיים עוצרי נשימה של העמקים שמסביב ויערות ירוקים. הטרק לוקח אתכם דרך כפרי מיעוטים אתניים, בהם תוכלו ללמוד על מסורותיהם ואורח חייהם הייחודיים.

חוקרים את סאפה

סאפה, עיירה מקסימה השוכנת בהרים, היא נקודת מוצא פופולרית לטרקים באזור. מכאן תוכלו לצאת לטרקים ארוכי ימים שלוקחים אתכם דרך שדות אורז מדורגים, יערות במבוק וכפרים נידחים. צרו אינטראקציה עם המקומיים הידידותיים, דגמו מאכלים מקומיים טעימים, ובלו לילות באירוח ביתי כדי באמת לטבול את עצמכם בתרבות המקומית.

כיבוש לולאת הא גיאנג

לולאת הא ג'יאנג היא מסלול נופי שלוקח אתכם דרך הנופים המרוחקים והמחוספסים של מחוז הא ג'יאנג. טרק מאתגר זה מציע נופים מדהימים של קרסטות אבן גיר, עמקים עמוקים וכבישים הרריים מפותלים. לאורך הדרך, תפגשו בקהילות מיעוטים אתניים ותראו את אורח חייהם המסורתי. הכי טוב לחקור את הלולאה על אופנוע, מה שמאפשר לך לכסות יותר שטח ולחוות את הריגוש של רכיבה דרך האזור הכפרי המדהים של וייטנאם.

חשיפת הרמה המרכזית

הרמה המרכזית של וייטנאם מציעה חווית טרקים אחרת, עם היערות השופעים, המפלים השוצפים והאגמים הציוריים שלה. חקור את הנופים המדהימים של דאלאת, המכונה "עיר האביב הנצחי", וצא לטרקים לאטרקציות סמוכות כמו הר לאנג ביאנג ומפלי הפיל. האזור הוא גם ביתם של כמה קבוצות מיעוטים אתניים, כולל המונטנירים, ששמרו על מסורותיהם ותרבותם הייחודיים.

כיבוש הפארק הלאומי באך מא

הפארק הלאומי באך מא, הממוקם בסמוך לעיר הואה, הוא גן עדן לחובבי טבע ומחפשי הרפתקאות. טרק בין היערות הצפופים שלה, גלה מפלים נסתרים, וראה מגוון רחב של חי וצומח. הפארק הוא ביתם של למעלה מ-1,400 מיני צמחים ו-132 מיני בעלי חיים, כולל הדווק לנגור האדום הנדיר. תיהנו מנופים פנורמיים מפסגת הר באך מא וקחו טבילה מרעננת בבריכות הטבעיות של הפארק.

לחקור את הרי השיש

הרי השיש, ליד עיר החוף דה נאנג, מציעים חווית טרקים ייחודית. חמש גבעות הגיר הללו מלאות במערות, פגודות ונקודות תצפית מדהימות. טפסו לפסגת Thuy Son (הר המים) לתצפיות פנורמיות על האזור הכפרי שמסביב ושל ים סין הדרומי. חקור את המערות והמערות הנסתרות, ולמד על המשמעות הרוחנית של ההרים במקדשים הבודהיסטים.

סיכום

וייטנאם היא אוצר עבור חובבי טרקים, המציעה מגוון רחב של נופים וחוויות תרבותיות. מהרמה הצפונית ועד הרמה המרכזית, היופי הטבעי והמורשת העשירה של המדינה ישאירו אתכם מלאי יראה. אז, ארזו מזוודות, נעלו את נעלי ההליכה ויצאו למסע טרקים בלתי נשכח בווייטנאם. חקור את הנופים עוצרי הנשימה, צור אינטראקציה עם מקומיים ידידותיים וצור זיכרונות שיימשכו לכל החיים.

למידע נוסף על וייטנאם, אתה יכול לבקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן