דף הבית » ביקורות והמלצות על מוצרים » טיילו בטרקים באירופה

טיילו בטרקים באירופה

טיילו בטרקים באירופה

1. הקמינו דה סנטיאגו, ספרד

הקמינו דה סנטיאגו, הידוע גם כדרך ג'יימס הקדוש, הוא נתיב עלייה לרגל פופולרי בספרד. שביל עתיק זה מושך אליו אלפי מטיילים מרחבי העולם מדי שנה. המסלול המפורסם ביותר הוא ה-Camino Francés, שמתחיל בעיירה הצרפתית Saint-Jean-Pied-de-Port ומסתיים בסנטיאגו דה קומפוסטלה.

1.1 דגשים

נקודות השיא של הקמינו דה סנטיאגו כוללים נופים מדהימים, כפרים מקסימים וציוני דרך היסטוריים. לאורך הדרך, מטיילים יכולים לבקר בעיר היפה פמפלונה, המפורסמת בריצת השוורים, ובעיר הציורית בורגוס עם הקתדרלה המרשימה שלה.

1.2 טיפים למטיילים

מומלץ לתכנן את הטיול מראש ולהזמין מקומות לינה לאורך המסלול, מכיוון שעלול להיות צפוף בעונות השיא. בנוסף, ארזו נעלי הליכה נוחות, תרמיל טוב והרבה מים וחטיפים.

2. טור דו מון בלאן, צרפת, איטליה ושוויץ

הטור דו מון בלאן הוא טרק מאתגר שלוקח מטיילים דרך שלוש מדינות: צרפת, איטליה ושוויץ. שביל איקוני זה מקיף את מסיב המון בלאן, ומציע נופים עוצרי נשימה של פסגות מושלגות, כרי דשא אלפיניים ועמקים קרחונים.

2.1 דגשים

נקודות השיא של הטור דו מון בלאן כוללות חציית מעברי הרים גבוהים, כגון Col de Balme ו-Col de la Seigne, ומעבר דרך כפרים אלפיניים מקסימים כמו שאמוני, קורמאיור ושמפקס. מטיילים יכולים גם ליהנות מהיופי המדהים של אייגיל דו מידי ושל מר דה גלאס.

2.2 טיפים למטיילים

ה-Tour du Mont Blanc הוא טרק תובעני שדורש רמת כושר טובה וציוד טיולים מתאים. רצוי להתאקלם לגובה לפני תחילת הטיול ולשאת מפה או מכשיר GPS לניווט בשביל. בנוסף, היו מוכנים לתנאי מזג אוויר משתנים וארוזים בגדים חמים.

3. The West Highland Way, סקוטלנד

ה-West Highland Way הוא השביל המפורסם ביותר של סקוטלנד למרחקים ארוכים, המשתרע כ-96 מיילים ממילנגבי, ליד גלזגו, לפורט וויליאם. מסלול נופי זה לוקח מטיילים דרך הנופים המדהימים של הרי הסקוטים, כולל לוך לומונד ובן נוויס, הפסגה הגבוהה ביותר בבריטניה.

3.1 דגשים

נקודות השיא של ה-West Highland Way כוללים הליכה לאורך גדות בוני של לוך לומונד, חציית רנוך מור הפראי והנידח, והגעה לפסגת בן נוויס לתצפיות פנורמיות. מטיילים יכולים גם לחוות את הכנסת האורחים החמה של העם הסקוטי בכפרים המקסימים שלאורך השביל.

3.2 טיפים למטיילים

מומלץ לטייל ב-West Highland Way בחודשי הקיץ כאשר מזג האוויר נוח יותר. התכוננו למימדים, חרקים מעופפים קטנים הנפוצים בסקוטלנד, על ידי הבאת חומר דוחה חרקים. בנוסף, הזמינו מקומות לינה מראש, במיוחד בעונת השיא.

לסיכום, אירופה מציעה מגוון רחב של טרקים מדהימים לחובבי טיולים. בין אם תבחרו לצאת לקמינו דה סנטיאגו בספרד, לטור דו מון בלאן בצרפת, איטליה ושווייץ, או ל-West Highland Way בסקוטלנד, מובטח לכם להיות מופתעים מהיופי הטבעי המדהים ומהחוויות התרבותיות לאורך דֶרֶך. אז ארזו את ציוד ההליכה, שרכו את המגפיים והתכוננו לחקור את השבילים עוצרי הנשימה של אירופה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן