דף הבית » טיפים להורות לפעוטות » טרקים באוגוסט באירופה

טרקים באוגוסט באירופה

טרקים באוגוסט באירופה

מבוא

אוגוסט הוא זמן נפלא לצאת לטרקים באירופה. מזג האוויר בדרך כלל חם ושטוף שמש, מה שהופך אותה לעונה המושלמת להרפתקאות בחוץ. בין אם אתם מטיילים מנוסים או מתחילים המעוניינים לחקור את הנופים עוצרי הנשימה, אירופה מציעה מגוון רחב של אפשרויות לחובבי טרקים.

1. האלפים

האלפים, הממוקמים במרכז אירופה, הם יעד פופולרי לטרקים באוגוסט. עם פסגות מלכותיות, עמקים עבותים ואגמים צלולים, האזור מציע מגוון מסלולים המתאימים לכל רמות המטיילים. מהטור דו מון בלאן האייקוני ועד לדולומיטים הציוריים באיטליה, יש מסלולים רבים לבחירה. הנוף המדהים, אוויר ההרים הצח והכפרים האלפיניים המקסימים הופכים את הטרקים בהרי האלפים לחוויה בלתי נשכחת באמת.

1.1 טור דו מון בלאן

הטור דו מון בלאן הוא אחד הטרקים למרחקים ארוכים המפורסמים בעולם. הוא לוקח אותך דרך צרפת, איטליה ושוויץ, ומציע נופים עוצרי נשימה של הר מון בלאן. השביל משתרע על פני כ-170 קילומטרים ואורך כ-10-12 ימים. בדרך תעברו דרך כפרים אלפיניים מקסימים, תחצו מעברי הרים ותיהנו מנופים מדהימים של קרחונים ופסגות מושלגות.

1.2 הדולומיטים

הרי הדולומיטים, רכס הרים בצפון מזרח איטליה, ידועים בפסגות הדרמטיות ובתצורות הסלע הייחודיות שלהם. האזור מציע מגוון רחב של מסלולי טרקים, המתאימים לרמות מיומנות שונות. בין אם אתם מעדיפים טיול רגלי נינוח או טיפוס מאתגר, בדולומיטים יש משהו לכולם. Alta Via 1 ו-Alta Via 2 הם שבילים פופולריים למרחקים ארוכים המציגים את היופי של אתר מורשת עולמית זה של אונסק"ו.

2. הפירנאים

הרי הפירנאים, רכס הרים המהווה גבול טבעי בין צרפת לספרד, הוא עוד יעד נהדר לטרקים באוגוסט. עם הנופים המגוונים, לרבות עמקים שופעים, פסגות מחוספסות ואגמים קרחונים, הרי הפירנאים מציעים מגוון רחב של הזדמנויות לטרקים. ה-GR10 וה-GR11 הם שני שבילים למרחקים ארוכים שחוצים את כל אורך הטווח, ומאפשרים למטיילים לחקור את יופיו המדהים.

2.1 GR10

ה-GR10 הוא שביל למרחקים ארוכים המשתרע על פני כ-900 קילומטרים מחוף האוקיינוס האטלנטי לים התיכון. זה לוקח אותך דרך כפרים ציוריים, יערות עבותים ומעברי הרים גבוהים. השביל מציע מגוון מקומות לינה, כולל בקתות הרים ואתרי קמפינג, מה שמנגיש למטיילים בכל הרמות.

2.2 GR11

ה-GR11, המכונה גם "GR הספרדי", הוא שביל למרחקים ארוכים העובר במקביל לגבול הצרפתי דרך הפירנאים הספרדיים. הוא משתרע על מרחק של כ-840 קילומטרים ומציע נופים מדהימים של הנופים המחוספסים. השביל עובר דרך כפרים מקסימים, כרי דשא אלפיניים ועמקים קרחונים, ומספקים למטיילים חוויה ייחודית.

3. הרמה הסקוטית

אם אתם מחפשים הרפתקה לטרקים בסביבה נידחת ופראית יותר, הרי הרמה הסקוטית הם הבחירה המושלמת. עם ההרים המחוספסים, המורדות העצומים והלוקים הבתוליים שלהם, ההיילנדס מציעים חווית טרקים ייחודית ומאתגרת. ה-West Highland Way, שביל למרחקים ארוכים הנמתח לאורך 154 קילומטרים ממילנגבי לפורט וויליאם, הוא מסלול פופולרי למטיילים המבקשים לחקור את היופי של אזור זה.

3.1 West Highland Way

ה-West Highland Way הוא מסלול ההליכה הרשמי הראשון של סקוטלנד למרחקים ארוכים. הוא לוקח אותך דרך מגוון נופים, כולל מורדות שפלה, יערות עבותים ומעברי הרים גבוהים. לאורך הדרך, תפגשו טירות היסטוריות, לוקים ציוריים ונופים עוצרי נשימה של האזור הכפרי הסקוטי. ניתן להשלים את המסלול תוך 7-8 ימים, תלוי בקצב וברמת הכושר שלך.

סיכום

אוגוסט הוא זמן אידיאלי לצאת להרפתקת טרקים באירופה. בין אם תבחרו לחקור את הפסגות המלכותיות של האלפים, את היופי המחוספס של הרי הפירנאים, או את השממה הנידחת של הרי הסקוטים, תתוגמלו עם נופים מדהימים, אוויר צח ותחושת הישג. אז ארזו את נעלי ההליכה, תפסו את התרמיל והתכוננו לגלות את פלאי הטבע של אירופה ברגל!

היתרונות של טרקים באוגוסט באירופה:

  • תיהנו ממזג אוויר חמים ושטוף שמש
  • לחוות נופים עוצרי נשימה
  • חקור רכסי הרים מגוונים
  • גלה כפרים אלפיניים מקסימים
  • אתגר את עצמך בשבילים למרחקים ארוכים
  • לטבול את עצמך בטבע
  • לברוח מההמולה של חיי העיר

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן