דף הבית » אופני איזון לפעוטות » טרקים באוגנדה – חקר היופי של המדבר האפריקאי

טרקים באוגנדה – חקר היופי של המדבר האפריקאי

טרקים באוגנדה – חקר היופי של המדבר האפריקאי

מבוא

אוגנדה, מדינה ללא מוצא לים במזרח אפריקה, היא פנינה נסתרת לחובבי הרפתקאות וחובבי טבע. למרות שזה אולי לא היעד הראשון שעולה על הדעת כשחושבים על טרקים, אוגנדה מציעה שפע של הזדמנויות לחקור את נופיה המגוונים ולפגוש חיות בר ייחודיות. מיערות גשם עבותים ועד הרים נישאים, באוגנדה יש הכל. במאמר זה נתעמק ביופיו של הטרקים באוגנדה ונגלה את הנפלאות המצפים.

גילוי היער הבלתי חדיר של Bwindi

אחד מיעדי הטרקים הפופולריים ביותר באוגנדה הוא היער הבלתי חדיר בווינדי. יער הגשם העתיק הזה הוא ביתם של כמעט מחצית מאוכלוסיית גורילות ההרים בעולם בסכנת הכחדה. טיול דרך הצמחייה הצפופה, תהיה לך הזדמנות לצפות ביצורים המפוארים הללו בסביבתם הטבעית. החוויה של לעמוד פנים אל פנים עם משפחת גורילות היא באמת מעוררת כבוד ומשהו שיישאר איתך לנצח.

מפגש עם חיות בר בפארק הלאומי קיבאלה

הפארק הלאומי קיבאלה הוא יעד נוסף שחובה לבקר בו עבור חובבי טרקים. פארק זה, הידוע כבירת הפרימטים של העולם, הוא ביתם של למעלה מ-13 מיני פרימטים שונים, כולל שימפנזים. צאו לטרק דרך היער השופע, תקשיבו לקולות הטבע ושימו עין על היצורים המדהימים הללו. ההזדמנות לחזות בשימפנזים בסביבתם הטבעית היא חוויה שתשאיר אתכם ביראת כבוד מנפלאות ממלכת החיות.

מדרוג של הרי רוונזורי

אם אתם מעוניינים להרפתקת טרקים מאתגרת יותר, אל תחפשו רחוק יותר מהרי רוונזורי. ממוקמים על הגבול בין אוגנדה לרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, ההרים הללו מציעים חוויה ייחודית באמת. ה-Rwenzoris, הידועים כ"הרי הירח", מפורסמים בזכות הפסגות המושלגות והנוף האלפיני המדהים שלהם. טיול רגלי דרך השטח המחוספס הזה יבחן את הסיבולת שלך ויתגמל אותך בנופים עוצרי נשימה שיעצרו את נשימתך.

סיור במפלי סיפי

למי שמחפש שילוב של טרקים ויופי טבעי, ביקור במפלי סיפי הוא חובה. מפלי סיפי, הממוקמים בחלק המזרחי של אוגנדה, הם סדרה של שלושה מפלים מדהימים השוכנים בינות לצמחייה עבותה. צאו לטרק אל פסגת המפלים, התפעלו מהמים הזורמים, ותתבלו מהנוף הפנורמי של האזור הכפרי שמסביב. מפלי סיפי הם פנינה נסתרת אמיתית שתשאיר אתכם מהופנטים מיופיו.

השוואה מהירה

יעד לטרקים עיקרי הדברים
יער בלתי חדיר בווינדי נתקל בגורילות הרים בסכנת הכחדה
הפארק הלאומי קיבאלה צפו במינים שונים של פרימטים, כולל שימפנזים
הרי רוונזורי תרחיקו פסגות מושלגות ותיהנו מנוף אלפיני מדהים
מפלי סיפי בואו לחוות את היופי של מפלים שוצפים בתוך צמחייה עבותה

סיכום

אוגנדה מציעה חווית טרקים שאין כמותה. בין אם אתם מחפשים מפגשים עם חיות בר נדירות, נופי הרים עוצרי נשימה או יופי טבעי שליו, במדינה המזרח אפריקאית הזו יש הכל. מיערות הגשם העבותים של בווינדי ועד הרי רוונזורי המלכותיים, הנופים המגוונים של אוגנדה ישאירו אתכם בהתפעלות. אז ארזו מזוודות, נעלו את נעלי ההליכה, וצאו להרפתקה בלתי נשכחת דרך השממה האפריקאית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן