דף הבית » ביקורות והמלצות על מוצרים » טרקים באוסטריה עם ילדים – מדריך למשפחות

טרקים באוסטריה עם ילדים – מדריך למשפחות

טרקים באוסטריה עם ילדים – מדריך למשפחות

מבוא

טרקים באוסטריה הם הרפתקה נפלאה למשפחות עם ילדים. הנופים המדהימים של המדינה, ההרים הציוריים והמסלולים המתוחזקים היטב הופכים אותה ליעד אידיאלי עבור חובבי טבע. בין אם אתם מטיילים מנוסים או מתחילים, אוסטריה מציעה מגוון רחב של אפשרויות טרקים המתאימות לכל הגילאים ולכל רמות הכושר. במדריך זה נחקור כמה ממסלולי הטרקים הטובים ביותר באוסטריה המושלמים למשפחות עם ילדים.

1. אגמי הזלצקמרגוט

אזור זלצקמרגוט באוסטריה ידוע באגמים היפים ובכפרים המקסימים שלו. הוא מציע מספר מסלולי טרקים ידידותיים למשפחות שקל לנווט בהם ומספקים נופים עוצרי נשימה. מסלול פופולרי אחד הוא לולאת אגם וולפגנגזי (Wolfgangsee Lake Loop), אשר לוקח אתכם סביב אגם וולפגנגזי הציורי. השביל מסומן היטב ומציע נופים מדהימים של ההרים שמסביב ומים צלולים. אפשרות מצוינת נוספת היא לולאת האלשטאט-דכשטיין, המשלבת טיולים רגליים עם ביקור בכפר המפורסם האלשטאט ובמערת הקרח המדהימה דאכשטיין.

2. האלפים הטירוליים

האלפים הטירוליים הם גן עדן לחובבי טבע, ויש שפע של מסלולי טרקים המתאימים למשפחות עם ילדים. האלפים של צילרטל, בפרט, מציעים מגוון מסלולים המתאימים לרמות מיומנות שונות. אחד המסלולים הפופולריים הוא שביל מאגר שלגייס, שלוקח אתכם מסביב למאגר השלג היפהפה ומציע נוף פנורמי של ההרים שמסביב. אפשרות מצוינת נוספת היא שביל עמק אלפבאכטל, המאפשר לכם לחקור את עמק אלפבאכטל הציורי ואת הכפרים המקסימים שבו.

3. הפארק הלאומי Hohe Tauern

הפארק הלאומי Hohe Tauern הוא הפארק הלאומי הגדול ביותר באוסטריה והוא ביתם של כמה מהנופים המדהימים ביותר של המדינה. הוא מציע מסלולי טרקים רבים המתאימים למשפחות עם ילדים. אחד מנקודות השיא הוא הכביש האלפיני הגבוה של גרוסגלוקנר, שהוא נסיעה נופית שלוקחת אותך בלב הפארק הלאומי. בדרך אפשר לעצור בנקודות תצפית שונות ולצאת לטיולים קצרים כדי ליהנות מהנופים עוצרי הנשימה. מסלול פופולרי נוסף הוא שביל מפלי קרימל, שלוקח אתכם למפל הגבוה באוסטריה ומציע חוויה מרעננת לכל המשפחה.

4. יערות וינה

אם אתם מעדיפים חווית טרקים קרובה יותר לעיר, יערות וינה מציעים הזדמנות מצוינת למשפחות עם ילדים. ממוקם ממש מחוץ לווינה, אזור מיוער זה חוצה שבילים מסומנים היטב המתאימים לכל הגילאים. מסלול פופולרי אחד הוא לולאת הרמנסקוגל, שלוקחת אתכם לנקודה הגבוהה ביותר בוינה ומציעה נופים פנורמיים של העיר. אפשרות מצוינת נוספת היא Lainzer Tiergarten, שמורת טבע המהווה בית למגוון חיות בר ומציעה מספר מסלולים ידידותיים למשפחות.

השוואה מהירה

יעד לטרקים עיקרי הדברים קושי מֶרְחָק
אגמי זלצקמרגוט אגמים מהממים, כפרים מקסימים קַל משתנה
האלפים הטירוליים הרים יפים, עמקים ציוריים לְמַתֵן משתנה
הפארק הלאומי Hohe Tauern נופים עוצרי נשימה, נסיעות נוף קל למתן משתנה
יער וינה קרבה לוינה, חיות בר מגוונות קַל משתנה

סיכום

טרקים באוסטריה עם ילדים הם דרך נפלאה לחקור את היופי הטבעי של המדינה ולבלות זמן איכות כמשפחה. בין אם תבחרו לטייל סביב אגמי זאלצקמרגוט, האלפים הטירוליים, הפארק הלאומי הוה טאורן או יערות וינה, תתוגמלו עם נופים מדהימים, אוויר צח וזיכרונות בלתי נשכחים. זכרו לתכנן את מסלולי הטרקים שלכם בהתאם ליכולות ולתחומי העניין של ילדיכם, ותמיד תעדיפו את הבטיחות. אז ארזו את ציוד ההליכה שלכם, קחו מפה וצאו להרפתקה מרגשת בשממה האוסטרית!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן