דף הבית » תזונה בריאה לתינוקות » טרקים באזור ניו יורק

טרקים באזור ניו יורק

טרקים באזור ניו יורק

מבוא

האם אתה חובב הרפתקאות המתגורר באזור ניו יורק? אם כן, יש לך מזל! העיר השוקקת ניו יורק ידועה לא רק בזכות ציוני הדרך האייקוניים והתרבות התוססת שלה, אלא גם בזכות היופי הטבעי המדהים שלה. מיערות עבותים ועד הרים ציוריים, אזור ניו יורק מציע שפע של הזדמנויות טרקים לחובבי טבע. במאמר זה, נחקור כמה ממקומות הטיולים הטובים ביותר בעיר ניו יורק ובסביבתה.

מסלולי הליכה מובילים באזור ניו יורק

1. שביל האפלצ'ים

שביל האפלצ'ים הוא מסלול הליכה אגדי המשתרע על פני 2,000 מייל מג'ורג'יה למיין. למרות שאולי לא תוכל להשלים את כל השביל במכה אחת, אתה עדיין יכול ליהנות מקטעים ממנו באזור ניו יורק. אחד הקטעים הפופולריים הוא לולאת הר הדבים, המציעה נופים עוצרי נשימה של נהר ההדסון וההרים שמסביב. מסלול זה מושלם למטיילים מתחילים ומנוסים כאחד.

אם תרצו טרק ארוך יותר, תוכלו גם לחקור את קטע הפארק הלאומי של הרימן של שביל האפלצ'ים. קטע זה מציע חוויה מאתגרת אך מתגמלת עם השטח המחוספס והנופים היפים שלו.

2. רכס שובר צוואר

ברייקנק רידג', הממוקם בפארק הלאומי האדסון היילנדס, הוא מועדף בקרב מטיילים המחפשים הרפתקה מרגשת. שביל זה ידוע בשליותיו התלולות ובשטח הסלעי, המספק טרק מאתגר למטיילים מנוסים. המאמץ שווה את זה, מכיוון שתתוגמל עם נופים פנורמיים מדהימים של נהר ההדסון והעמקים שמסביב.

הקפידו להגיע מוכנים עם ציוד טיולים מתאים והיזהר בזמן הניווט בקטעים התלולים. כמו כן, מומלץ לבדוק את תנאי מזג האוויר לפני היציאה למסלול זה.

3. פארק מאונטיין הדוב

אם אתם מחפשים יעד טיולים ידידותי למשפחות, פארק בר מאונטיין הוא בחירה מצוינת. ממוקם במרחק של שעה נסיעה בלבד מהעיר ניו יורק, פארק זה מציע מגוון מסלולים המתאימים לכל רמות המיומנות. שביל מגדל הזיכרון של פרקינס הוא אופציה פופולרית, המובילה אותך לנקודת תצפית מדהימה בראש הר הדובים.

מלבד טיולים רגליים, פארק בר מאונטיין מציע גם פעילויות פנאי אחרות כמו פיקניק, דיג ואפילו גן חיות. זהו מקום מפלט מושלם לטיול יום עם משפחה וחברים.

השוואה מהירה

שביל קושי מֶרְחָק נופי נוף
שביל האפלצ'ים – לולאת הר הדובים קל עד בינוני 5.5 מייל נופים מדהימים של נהר ההדסון וההרים
שביל האפלצ'ים – הפארק הלאומי הרימן בינוני עד קשה משתנה שטח מחוספס ונופים יפים
רכס שובר צוואר קָשֶׁה 4.4 מיילים נוף פנורמי של נהר ההדסון והעמקים
הפארק הלאומי בר מאונטיין – שביל מגדל הזיכרון של פרקינס קַל 2.9 מיילים נקודת תצפית מרהיבה בראש הר הדוב

סיכום

בין אם אתם מטיילים ותיקים או מתחילים המחפשים לחקור את החוץ, באזור ניו יורק יש משהו לכולם. משביל האפלצ'ים האייקוני לרכס Breakneck Ridge המרגש, יש הרבה אפשרויות לטרקים כדי לספק את רוח ההרפתקנות שלך. אל תפספסו את ההזדמנות לברוח מהעיר ולהתעמק ביופי הטבעי המקיף את העיר ניו יורק.

למידע נוסף והשראה, עיין בסרטון YouTube זה על טרקים באזור ניו יורק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן