דף הבית » טיפים להורות לפעוטות » טרקים באי הדרומי בניו זילנד

טרקים באי הדרומי בניו זילנד

טרקים באי הדרומי בניו זילנד

מבוא

האם אתה חובב הרפתקאות המבקש לחקור את פלאי הטבע? אל תחפש רחוק מהאי הדרומי של ניו זילנד. הידוע בנופים המדהימים, ההרים המלכותיים והטבע הבתולי שלו, האי הדרומי מציע חווית טרקים בלתי נשכחת. בין אם אתה מטייל ותיק או מתחיל, מאמר זה ידריך אותך דרך יעדי הטרקים הטובים ביותר באי הדרומי.

1. הפארק הלאומי פיורדלנד

ממוקם בפינה הדרום מערבית של האי הדרומי, הפארק הלאומי פיורדלנד הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ויעד שחובה לבקר בו לכל חובב טרקים. הפארק הוא ביתו של מסלול מילפורד המפורסם, אחד מהטיולים הרב-יומיים האיקוניים ביותר בעולם. המסלול לוקח אותך דרך עמקים עוצרי נשימה, יערות גשם עתיקים, ולצד פיורדים מדהימים. התכוננו להיות מופתעים מהיופי של מקומות כמו מפלי סאתרלנד, המפל הגבוה ביותר בניו זילנד.

אם אתם מחפשים טרק קצר יותר, שקול לחקור את מסלול קפלר או מסלול רוטבורן, שניהם מציעים נופים מרהיבים ונופים מגוונים. אל תשכח להביא את המצלמה שלך כדי ללכוד את היופי המעורר יראת כבוד של הפארק הלאומי הזה.

2. הפארק הלאומי הר קוק

ביתו של הפסגה הגבוהה ביותר בניו זילנד, אאורקי/הר קוק, הפארק הלאומי הזה הוא גן עדן למטפסי הרים ומטיילים כאחד. הפארק מציע מגוון מסלולים המתאימים לרמות מיומנות שונות, מטיולים קלים ועד לטיולים אלפיניים מאתגרים. כשאתם מטיילים בפארק, תהיו מוקפים בהרים מושלגים, אגמים קרחונים וכרי דשא אלפיניים.

אחד הטרקים הפופולריים ביותר בפארק הלאומי מאונט קוק הוא מסלול הוקר ואלי. הליכה קלה זו של 3 שעות לוקחת אותך אל קרחון הוקר, המציע נופים עוצרי נשימה של הר קוק ושל האלפים הדרומיים שמסביב. להרפתקה מאתגרת יותר, קחו בחשבון את דרך Mueller Hut, טיפוס תלול שמתגמל אתכם בנופים פנורמיים של הפסגות שמסביב.

3. הפארק הלאומי אבל טסמן

אם אתם מעדיפים טיולי חוף, הפארק הלאומי אבל טסמן הוא היעד המושלם עבורכם. ממוקם בקצה הצפוני של האי הדרומי, פארק זה ידוע בחופים החוליים הזהובים, המים הצלולים והיערות השופעים שלו. מסלול החוף Abel Tasman הוא טרק פופולרי של מספר ימים שלוקח אתכם לאורך קו החוף המדהים, ומאפשר לכם לחקור מפרצים מבודדים וליהנות משחייה מרעננת במי הטורקיז.

במהלך הטרק שלך, שים לב לחיות הבר המקומיות, כולל כלבי ים פרווה, דולפינים ומגוון מיני ציפורים. הפארק מציע גם סיורי קיאקים וסירות, המספקים דרכים חלופיות לחקור את יופיו.

סיכום

טרקים באי הדרומי של ניו זילנד הם חוויה יוצאת דופן באמת. מהפסגות המלכותיות של הפארק הלאומי פיורדלנד ועד ליופי החופי של הפארק הלאומי אבל טסמן, יש משהו לכל חובב טבע. אז, ארזו את נעלי ההליכה, קחו את התרמיל שלכם, וצאו להרפתקה של פעם בחיים. חקור את הנופים המדהימים, לטבול את עצמך בטבע הבתולי, וליצור זיכרונות שיימשכו לכל החיים.

להשראה נוספת ותמונות עוצרות נשימה של טרקים בניו זילנד, בדוק את רשימת ההשמעה הזו של YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן