דף הבית » אבני דרך בהתפתחות התינוק » טרקים בארגנטינה – חקור את יעדי הטרקים הטובים ביותר בארגנטינה

טרקים בארגנטינה – חקור את יעדי הטרקים הטובים ביותר בארגנטינה

טרקים בארגנטינה – חקור את יעדי הטרקים הטובים ביותר בארגנטינה

1. פטגוניה – גן עדן של טרקר

אזור פטגוניה של ארגנטינה הוא גן עדן אמיתי למטיילים. עם השממה העצומה, ההרים המתנשאים והאגמים הבתוליים שלה, פטגוניה מציעה כמה מחוויות הטרקים עוצרות הנשימה בעולם. אחד ממסלולי הטרקים הפופולריים ביותר בפטגוניה הוא מסלול טורס דל פיין בפטגוניה הצ'יליאנית, אליו ניתן להגיע מארגנטינה. טרק בן 10 ימים זה לוקח אותך דרך נופים מדהימים, כולל קרחונים, הרים ואגמי טורקיז.

1.1 קרחון פריטו מורנו

ממוקם בפארק הלאומי לוס גלסיארס, קרחון פריטו מורנו הוא יעד חובה לכל מטייל בארגנטינה. הקרחון העצום הזה הוא אחד הבודדים בעולם שעדיין מתקדם. תוכלו לצאת לטרק מודרך על הקרחון, המאפשר לכם לחקור את הסדקים שלו ולהתפעל מיופיו הכחול הקפוא.

1.2 טרק פיץ רוי

טרק פיץ רוי הוא עוד מסלול טיול איקוני בפטגוניה. ממוקם בפארק הלאומי לוס גלסיארס, הטרק המאתגר הזה לוקח אותך לבסיס הר פיץ רוי, המציע נופים מדהימים של פסגות הגרניט ואגמי הטורקיז לאורך הדרך. הטרק ידוע במזג האוויר הבלתי צפוי שלו, אז היו מוכנים לשינויים פתאומיים וארוזים בהתאם.

2. האנדים – הרים והרי געש מלכותיים

משתרעים לאורך הגבול המערבי של ארגנטינה, הרי האנדים מציעים מגוון רחב של הזדמנויות לטרקים. מטיולי יום עדינים ועד לטרקים מרובי ימים מאתגרים, בהרי האנדים יש משהו לכולם. אחד הטרקים הפופולריים באזור הוא טרק Aconcagua, שלוקח אתכם למחנה הבסיס של הפסגה הגבוהה ביותר ביבשת אמריקה.

2.1 טרק אקונקגואה

טרק אקונקגואה הוא משלחת מאתגרת הדורשת כישורי התאקלמות וטיפוס הרים מתאימים. הטרק לוקח אותך דרך נופים מדהימים, כולל קרחונים, פסגות מושלגות ומדבריות בגובה רב. בעוד שההגעה לפסגת Aconcagua שמורה למטפסים מנוסים, הטרק למחנה הבסיס הוא הרפתקה מתגמלת בפני עצמה.

2.2 ברילוצ'ה – אזור האגמים

ממוקם באזור צפון פטגוניה, ברילוצ'ה הוא יעד פופולרי עבור חובבי טבע. האזור ידוע באגמים הציוריים, ההרים המושלגים והיערות הצפופים שלו. ישנם מסלולי טרקים רבים באזור, החל מטיולי יום קלים ועד לטרקים של מספר ימים. טרק Cerro Catedral הוא בחירה פופולרית, המציעה נופים מדהימים של הנופים שמסביב.

3. טיירה דל פואגו – סוף העולם

טיירה דל פואגו, הממוקמת בקצה הדרומי ביותר של ארגנטינה, היא אזור מרוחק ופראי המציע חוויות טרקים ייחודיות. הפארק הלאומי טיירה דל פואגו הוא יעד פופולרי למטיילים, עם קו החוף המפורץ שלו, יערות עבותים וחיות בר מגוונות. שביל החוף הוא טרק פופולרי בפארק, המציע נופים מדהימים של ערוץ ביגל ואפשרות לזהות חיות בר כמו אריות ים ופינגווינים.

3.1 אושואיה – השער לאנטארקטיקה

אושואיה, בירת טיירה דל פואגו, מכונה לעתים קרובות "השער לאנטארקטיקה". העיר מוקפת בנופים מדהימים, כולל הרים מושלגים ואגמים בתוליים. ישנם מספר מסלולי טרקים באזור, החל מהליכות קלות ועד טיולים אתגריים. טרק קרחון Martial הוא בחירה פופולרית, המציעה נופים פנורמיים של אושואיה ותעלת ביגל.

3.2 רכבת סוף העולם

אם אתם מעדיפים חווית טרקים נינוחה יותר, תוכלו לקחת את רכבת סוף העולם בטירה דל פואגו. רכבת הקיטור ההיסטורית הזו לוקחת אתכם דרך הנופים היפים של האזור, ומאפשרת לכם ליהנות מהנוף ללא מאמץ פיזי של טיול רגלי.

בסך הכל, ארגנטינה מציעה מגוון רחב של הזדמנויות טרקים לחובבי הרפתקאות. בין אם אתם חוקרים את הנופים המדהימים של פטגוניה, כובשים את הפסגות המלכותיות של הרי האנדים, או יוצאים אל השממה הנידחת של טיירה דל פואגו, בטוח שתהיו שבויים ביופי הטבעי והגיוון של המדינה המדהימה הזו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן