דף הבית » ביקורות והמלצות על מוצרים » טרקים בדרום מערב אנגליה

טרקים בדרום מערב אנגליה

טרקים בדרום מערב אנגליה

מבוא

דרום מערב אנגליה הוא אזור הידוע בנופים עוצרי הנשימה, הכפרים המקסימים וההיסטוריה העשירה שלו. למרות שזה אולי לא היעד הראשון שעולה על הדעת עבור חובבי טרקים, אזור זה מציע מגוון מסלולים המתאימים לכל רמות המטיילים. משבילי חוף ועד גבעות מתגלגלות, דרום מערב אנגליה מספקת מגוון רחב של הזדמנויות לטרקים.

חקר שבילי החוף

אחד משיאי הטרקים בדרום מערב אנגליה הוא ההזדמנות לחקור את שבילי החוף המדהימים שלה. נתיב החוף הדרום-מערבי, המשתרע על פני 630 מיילים, הוא השביל הלאומי הארוך ביותר במדינה. שביל זה מציע נופים עוצרי נשימה של קו החוף המפורץ, צוקים ציוריים ועיירות חוף מקסימות. בין אם תבחרו לטייל בקטע קטן או להשלים את כל השביל, תתוגמלו עם נוף בלתי נשכח ותחושת שלווה.

גילוי הפארק הלאומי אקסמור

למי שמחפש חווית טרקים מאתגרת יותר, הפארק הלאומי אקסמור הוא יעד שחובה לבקר בו. ממוקם גם בדבון וגם בסומרסט, פארק לאומי זה מתגאה בנופים דרמטיים, לרבות מורדות, עמקים ואדמות יער עתיקות. הפארק מציע רשת של שבילים מסומנים היטב, המאפשרים למטיילים לחקור את השטח המגוון שלו. ממדרגות טאר המפורסמות לעמק הסלעים המדהים, הפארק הלאומי אקסמור הוא גן עדן לחובבי הטבע.

סיור בפארק הלאומי דארטמור

הפארק הלאומי דארטמור, הממוקם בדבון, הוא יעד פנטסטי נוסף עבור חובבי טרקים. Dartmoor, הידועה בנופיה הפראיים והמחוספסים, מציעה חווית טרקים ייחודית. הפארק הוא ביתם של טורקי גרניט, מרחבי בור רחבים פתוחים וחורבות עתיקות. מטיילים יכולים לבחור מתוך מגוון מסלולים, החל מהליכות קלות ועד למסלולים מאתגרים יותר. הקפד לבקר בנקודות ציון אייקוניות כגון Haytor ו-Hound Tor עבור נוף פנורמי של האזור הכפרי שמסביב.

טבילה בהיסטוריה

מלבד היופי הטבעי שלה, דרום מערב אנגליה משופעת בהיסטוריה. טרקים באזור זה מאפשרים לך לשקוע בעברו העשיר. ממעגלי אבן עתיקים ועד לטירות מימי הביניים, יש אתרים היסטוריים רבים לגלות לאורך השבילים. חקור את הריסות טירת טינטגל, שנאמר כי היא מקום הולדתו של המלך ארתור, או בקרו בסטונהנג' המיסטי, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. כל צעד שתעשה יחזיר אותך אחורה בזמן.

ביקור בכפרים ציוריים

כשתטיילו בדרום מערב אנגליה, תפגשו בכפרים מקסימים שנראים קפואים בזמן. יישובים ציוריים אלה מציעים הצצה לחיים המסורתיים האנגלים. עצרו ליד הכפר Clovelly, הידוע ברחובות המרוצפים התלולים שלו ובקוטג'ים המיוחדים שלו, או בקרו בכפר הדייגים פולפרו, עם הבתים הצבעוניים והנמל הציורי שלו. קחו הפסקה מהטיול שלכם כדי לחקור את המקומות האידיליים הללו ולחוות את החמימות של הקהילות המקומיות.

נהנה מהמטבח המקומי

שום הרפתקת טרקים אינה שלמה מבלי להתמכר למטבח המקומי. דרום מערב אנגליה ידועה בזכות האוכל והשתייה הטעימים שלה. לטעום מאפים קורנישים מסורתיים, להתענג על פירות ים טריים בעיירות החוף, או להתפנק עם תה שמנת בחדר תה מקסים. האזור הוא גם ביתם של תעשיית סיידר משגשגת, אז הקפידו לנסות כמה מבשלות מקומיות. חקר השבילים של דרום מערב אנגליה מספק לא רק חגיגה לעיניים אלא גם לבלוטות הטעם.

סיכום

טרקים בדרום מערב אנגליה מציעים הזדמנות ייחודית לחקור את הנופים המדהימים של האזור, לטבול בהיסטוריה העשירה שלו ולחוות את החמימות של הקהילות המקומיות שלו. בין אם תבחרו לטייל לאורך שבילי החוף, להיכנס לפארקים הלאומיים, או לגלות את הכפרים הציוריים, לאזור זה יש מה להציע לכל חובב טיולים. אז, נעל את נעלי ההליכה, ארז את התרמיל שלך וצא להרפתקה בלתי נשכחת בדרום מערב אנגליה.

למידע נוסף על דרום מערב אנגליה והזדמנויות הטרקים שלה, בקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן