דף הבית » סיפורי הורות וחוויות » טרקים במדיירה – גן עדן של מטיילים

טרקים במדיירה – גן עדן של מטיילים

טרקים במדיירה – גן עדן של מטיילים

מבוא

מדיירה, ארכיפלג פורטוגלי השוכן באוקיינוס האטלנטי, הוא פנינה נסתרת לחובבי טבע וחובבי טבע. עם ההרים הסלעיים, היערות השופעים וצוקי החוף המדהימים, מדיירה מציעה חווית טרקים ייחודית ובלתי נשכחת. בין אם אתם מטיילים ותיקים או מתחילים המחפשים הרפתקה, הנופים המגוונים והמסלולים המתוחזקים היטב של מדיירה ירתקו את חושכם.

לחקור את היופי הטבעי

אחד משיאי הטרקים במדיירה הוא ההזדמנות לטבול ביופיה הטבעי. האי ידוע בנופיו הדרמטיים, לרבות פסגות נישאות, עמקים עמוקים ומפלי מים שוצפים. כשתטיילו בשטח המגוון, תתקלו בנקודות תצפית עוצרות נשימה המציעות נופים פנורמיים של האוקיינוס האטלנטי והנופים שמסביב.

אחד המסלולים הפופולריים ביותר במדיירה הוא Vereda do Areeiro , אשר לוקח אותך לפסגה השלישית בגובהה באי, Pico do Areeiro. טיול מאתגר זה מתגמל אתכם בנופים מדהימים של רכס ההרים ובהזדמנות לחזות בזריחה מעל העננים. שביל נוסף שחובה לבקר בו הוא Levada do Caldeirão Verde , בו תוכלו לחקור יערות עבותים, לחצות מנהרות צרות ולגלות מפלים נסתרים לאורך הדרך.

חי וצומח

מדיירה היא בית למגוון עשיר של חי וצומח, מה שהופך אותה לגן עדן לחובבי הטבע. האקלים הייחודי של האי והאדמה הפורייה תומכים במגוון מגוון של מיני צמחים, כולל סחלבים צבעוניים, ציפורים אקזוטיות של גן עדן ויערות דפנה אנדמיים. כשתטיילו בין השבילים, תהיה לכם הזדמנות לזהות מינים נדירים ואנדמיים שנמצאים רק במדיירה.

אחד המקומות הטובים ביותר לחוות את המגוון הביולוגי של האי הוא פארק קווימדאס . אזור מיוער קסום זה ידוע בעצים העתיקים שלו, בסלעים מכוסי אזוב ובמיני ציפורים אנדמיים. הפארק מציע גם מספר שבילים מסומנים היטב המאפשרים לכם לחקור את פלאי הטבע שלו בקצב שלכם.

שבילים מאתגרים

לאלו המחפשים חווית טרקים הרפתקנית יותר, מדיירה מציעה מגוון מסלולים מאתגרים אשר יבחנו את הסיבולת שלכם ויתגמלו אתכם בנופים עוצרי נשימה. שביל Pico Ruivo הוא דוגמה כזו. טיול תובעני זה לוקח אותך לפסגה הגבוהה ביותר במדיירה, המציעה נופים פנורמיים של קו החוף המפורץ והפנים ההררי של האי.

אם אתם מעוניינים להרפתקה מרובת ימים, שביל Caldeirão do Inferno הוא אופציה נהדרת. המסלול המאתגר הזה לוקח אותך דרך עמקים עמוקים, צוקים תלולים ויערות עבותים, ומתגמל אותך עם מפלים מדהימים ובריכות טבעיות לאורך הדרך.

השוואה מהירה

שביל קושי אורך עיקרי הדברים
ורדה דו אריירו בינוני עד קשה 10 ק"מ נוף פנורמי, זריחה מעל העננים
Levada do Caldeirão Verde קל עד בינוני 13 ק"מ מפלים נסתרים, יערות עבותים
פיקו רואיבו קָשֶׁה 8 ק"מ נופי חוף פנורמיים, הפסגה הגבוהה ביותר
קלדיירו דו תופת קָשֶׁה 15 ק"מ מפלים, בריכות טבעיות, נופים מגוונים

סיכום

טרקים במדיירה הם חוויה בלתי נשכחת באמת. הנופים המדהימים של האי, החי והצומח המגוונים והמסלולים המאתגרים הופכים אותו לגן עדן למטיילים. בין אם אתם מחפשים נופים עוצרי נשימה, טבילה בטבע או הרפתקה מרגשת, במדיירה יש הכל. אז ארזו את נעלי ההליכה, קחו את התרמיל שלכם והתכוננו לחקור את פניני החן הנסתרות של גן העדן של המטייל הזה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן