דף הבית » אבני דרך בהתפתחות התינוק » טרקים במזרח קנדה – חקר פלאי הטבע

טרקים במזרח קנדה – חקר פלאי הטבע

טרקים במזרח קנדה – חקר פלאי הטבע

מבוא

מזרח קנדה הוא אזור הידוע ביופיו הטבעי המדהים, הנופים המגוונים והמורשת התרבותית העשירה שלו. מקווי חוף טרשיים ועד יערות עבותים, חלק זה של המדינה מציע הזדמנויות אינסופיות לחובבי טבע וחובבי טבע. אחת הדרכים הטובות ביותר לחוות את נפלאותיה של מזרח קנדה היא באמצעות הרפתקאות טרקים. בין אם אתה מטייל מנוסה או מתחיל, ישנם מסלולים המתאימים לכל רמות הכושר והמומחיות.

חקור את קו החוף האטלנטי

אחד משיאי הטרקים במזרח קנדה הוא ההזדמנות לחקור את קו החוף האטלנטי עוצר הנשימה. מהצוקים המחוספסים של ניופאונדלנד ועד לחופים הציוריים של האי הנסיך אדוארד, יש משהו לכולם. שביל החוף המזרחי בניופאונדלנד מציע מגוון שבילים שלוקחים אתכם בנופי חוף מדהימים, יערות עתיקים וכפרי דייגים מקסימים. מצד שני, שביל הקונפדרציה באי הנסיך אדוארד מספק הזדמנות ייחודית לטרק דרך האזור הכפרי הציורי של האי, ולחלוף על פני שטחים חקלאיים מתגלגלים וכפרים מוזרים.

טבילה במדבר של נובה סקוטיה

נובה סקוטיה היא מחוז הידוע ביופיו הטבעי המדהים ובחיות הבר המגוונות שלו. הפארק הפרובינציאלי של קייפ צ'יגנקטו מציע חווית טרקים מאתגרת עם הצוקים המחוספסים, העמקים העמוקים והנופים הפנורמיים של מפרץ פאנדי. לטיול נינוח יותר, שביל קאבוט בפארק הלאומי קייפ ברטון היילנדס הוא ביקור חובה. השביל האיקוני הזה לוקח אותך דרך יערות עבותים, לאורך קווי חוף דרמטיים, ומציע נופים עוצרי נשימה של האוקיינוס האטלנטי.

השוואה מהירה

שביל מקום קושי עיקרי הדברים
שביל החוף המזרחי ניופאונדלנד בינוני עד קשה נופי חוף, יערות עתיקים, כפרי דייגים
שביל הקונפדרציה אי הנסיך אדוארד קַל אדמות חקלאיות מתגלגלות, כפרים מוזרים
פארק פרובינציאלי קייפ צ'יגנקטו נובה סקוטיה קָשֶׁה צוקים מחוספסים, עמקים עמוקים, נופים של מפרץ פאנדי
שביל קאבוט הפארק הלאומי קייפ ברטון היילנדס, נובה סקוטיה קל עד בינוני יערות עבותים, קווי חוף דרמטיים, נופים של האוקיינוס האטלנטי

לגלות את היופי של ניו ברונסוויק

ניו ברונסוויק היא מחוז שמציע מגוון רחב של הזדמנויות טרקים. הפארק הלאומי פאנדי הוא יעד חובה עבור חובבי טבע. בפארק נמצא שביל פאנדי המפורסם, שלוקח אתכם לאורך קו החוף המחוספס, ומציע נופים מדהימים של מפרץ פאנדי והגאות והשפל המרשימים שלו. שביל פופולרי נוסף בניו ברונסוויק הוא הפארק פרובינציאלי מאונט קרלטון, בו תוכלו לטייל אל הפסגה הגבוהה ביותר ב-Maritimes וליהנות מנופים פנורמיים של השממה שמסביב.

חווה את הוד מלכות קוויבק

קוויבק, המחוז הגדול בקנדה, הוא אוצר של פלאי טבע. הרי לורן מציעים מגוון רחב של הזדמנויות לטרקים, מטיולי יום קלים ועד להרפתקאות ארוכות ימים מאתגרות. הפארק הלאומי מונט טרמבלנט הוא יעד פופולרי לחובבי טבע, עם האגמים הבתוליים שלו, היערות הצפופים והנופים המדהימים של ההרים. לחוויית טרקים ייחודית, פנו לחצי האי גאספה וחקרו את הפארק הלאומי פוריון, שבו תוכלו לטייל לאורך קו החוף המפורץ ולחזות ביופיו של שפך סנט לורנס.

סיכום

טרקים במזרח קנדה הם חוויה בלתי נשכחת באמת. מקו החוף המחוספס של ניופאונדלנד ועד להרים המלכותיים של קוויבק, אזור זה מציע מגוון רחב של נופים ושבילים לחקור. בין אם אתם מחפשים הרפתקאות או פשוט רוצים לטבול בטבע, במזרח קנדה יש משהו לכולם. אז, נעלו את נעלי ההליכה, ארזו את התרמיל והתכוננו לצאת להרפתקת טרקים מדהימה במזרח קנדה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן