דף הבית » ביקורות והמלצות על מוצרים » טרקים בפוקט – חקור את היופי הטבעי | בלוג נסיעות

טרקים בפוקט – חקור את היופי הטבעי | בלוג נסיעות

טרקים בפוקט – חקור את היופי הטבעי | בלוג נסיעות

חושפים את פלאי הטבע של פוקט

פוקט, גן עדן טרופי בתאילנד, ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והמורשת התרבותית העשירה שלה. עם זאת, מעבר לאזורי התיירות ההומים מסתתרת פנינה נסתרת לחובבי הטבע – טרקים בפוקט. צאו למסע בלתי נשכח דרך ג'ונגלים שופעים, מפלים ציוריים ונקודות תצפית עוצרות נשימה, ותשקעו ביופי הטבעי של האי שובה הלב הזה.

1. גלה את שבילי הג'ונגל

פוקט מציעה שפע של שבילי ג'ונגל הנותנים מענה לכל רמות חווית הטרקים. בין אם אתה מטייל מתחיל או מנוסה, יש מסלול לכולם. אחת האפשרויות הפופולריות היא הפארק הלאומי Khao Phra Thaeo, הממוקם בחלק הצפוני של האי. אזור מוגן זה הוא ביתם של חי וצומח מגוונים, כולל קופי הגיבון המלכותיים והצפרנית הנדירה של פוקט. טרק דרך יער הגשם הצפוף, הקשב לקולות הטבע והתפעל מהירוק התוסס המקיף אותך.

2. חקור את המפלים הנסתרים

פוקט בורכה במספר מפלים נסתרים המציעים מפלט מרענן מהחום הטרופי. מפל אחד כזה הוא מפל Bang Pae, הממוקם בתוך הפארק הלאומי Khao Phra Thaeo. עקבו אחר השביל דרך הג'ונגל, ותזכו למראה של מים זורמים מוקפים בצמחייה עבותה. לטבול בבריכות הטבעיות הקרירות או פשוט להירגע וליהנות מהאווירה השלווה. זהו מקום מושלם להתחדש ולהתחבר לטבע.

לטבול את עצמך בנקודות מבט עוצרות נשימה

פוקט עוסקת לא רק בחופים וחיי לילה; הוא גם מתגאה בנקודות תצפית מדהימות המציעות נופים פנורמיים של הנופים הטבעיים של האי. נקודת תצפית אחת כזו היא הבודהה הגדול, היושב בראש גבעת נאקרד. צאו לטרק במעלה הגבעה, עברו דרך יערות עבותים ועולים במדרגות אבן. ברגע שתגיעו לפסגה, יקבלו את פניכם פסל הבודהה הגדול המלכותי ונוף עוצר נשימה של קו החוף של פוקט. זהו מקום אידיאלי לחזות בשקיעה או זריחה מהפנטת.

1. טרקים ל-Promthep Cape

פרומטפ קייפ, הממוקם בקצה הדרומי ביותר של פוקט, הוא עוד נקודת תצפית פופולרית שאסור לפספס. טרק לאורך שביל החוף, מוקף בצוקים טרשיים וים אנדמן הנוצץ. כשתגיעו לכף, יתוגמלו עם נוף פנורמי של האוקיינוס, זרוע איים קטנים. זהו מקום מושלם עבור חובבי צילום ללכוד את היופי של הנוף הטבעי של פוקט.

2. הנוף המופלא מנקודת מבט קארון

נקודת תצפית קארון, הידועה גם בשם Three Beaches Hill, מציעה נוף מדהים של שלושה מהחופים היפים ביותר של פוקט – קאטה נוי, קאטה וקרון. טרק במעלה הגבעה ותראה את המראה עוצר הנשימה של מי טורקיז, חופים חוליים לבנים וגבעות ירוקות ושופעות. זה מקום נהדר להירגע, לספוג את הנוף ולהעריך את פלאי הטבע של פוקט.

יציאה להרפתקת טרקים בפוקט מאפשרת לכם לברוח מההמונים ולהתעמק ביופיו הטבעי של האי. בין אם תבחרו לחקור את שבילי הג'ונגל, לגלות מפלים נסתרים, או לחזות בנקודות התצפית עוצרות הנשימה, כל חוויה תשאיר אתכם עם זיכרונות בלתי נשכחים. אז, ארזו את ציוד ההליכה, נעלו את נעלי ההליכה והתכוננו לצאת למסע יוצא דופן בנופי פוקט שובה לב.

להשראה נוספת, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב המציג את היופי של טרקים בפוקט.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן