דף הבית » תזונה בריאה לתינוקות » טרקים בפיליפינים – גלו את היופי של איי הפיליפינים

טרקים בפיליפינים – גלו את היופי של איי הפיליפינים

טרקים בפיליפינים – גלו את היופי של איי הפיליפינים

שחרר את הרוח ההרפתקנית שלך

האם אתה חובב הרפתקאות המבקש לחקור אופקים חדשים? אל תסתכל רחוק יותר מהפיליפינים, גן עדן טרופי המציע שפע של הזדמנויות לטרקים. מיערות גשם עבותים ועד הרים נישאים וחופים בתוליים, הפיליפינים הם מקלט לחובבי טבע וחובבי טבע.

לטבול את עצמך בפאר הטבע

הפיליפינים מתגאים במגוון מגוון של נופים המושלמים לטרקים. בין אם אתה מטייל ותיק או מתחיל, ישנם מסלולים המתאימים לכל רמת מיומנות. שרוך את נעלי ההליכה וצא למסע בלתי נשכח דרך פלאי הטבע עוצרי הנשימה של המדינה.

אחד מיעדי הטרקים הפופולריים ביותר בפיליפינים הוא טרסות האורז בנאווה. הטרסות העתיקות הללו, שנחצבו בצלע ההר על ידי אנשי האיפוגאו לפני אלפי שנים, מציעות חווית טרקים ייחודית. התפעלו ממערכת ההשקיה המורכבת ותיהנו מנופים פנורמיים של ההרים שמסביב תוך כדי הליכה דרך הטרסות.

אם אתם מעוניינים באתגר, צאו להר פולאג, הפסגה השלישית בגובהה בפיליפינים. טרקים לפסגה יתגמלו אתכם בנופים מדהימים של ים העננים עם עלות השחר. הטיול אולי מפרך, אבל תחושת ההישג והנוף עוצר הנשימה הופכים את הכל לכדאי.

גלה אבני חן נסתרות

מלבד יעדי הטרקים הידועים, הפיליפינים היא גם ביתם של אבני חן נסתרות שמחכות לחקור. בקרו באי הקסום פאלאוואן וצאו לטרק דרך הפארק הלאומי של נהר תת-קרקעי פוארטו פרינססה. אתר מורשת עולמי זה של אונסק"ו כולל נהר תת קרקעי המתפתל דרך מערת אבן גיר. לטבול את עצמך ביופי המיסטי של פלא הטבע הזה.

לאלו המחפשים גן עדן טרופי, טרסות האורז בטאד באיפוגאו הן ביקור חובה. טרק בין הטרסות ותראה את ההרמוניה בין האדם לטבע. טרסות האורז המשתפלות על רקע ההרים יוצרות נוף ציורי שישאיר אתכם ביראת כבוד.

ויקיפדיה כאן. ויקיפדיה כאן כדי לספק מידע נוסף על הפיליפינים ויעדי הטרקים שלה.

חווה את האירוח הפיליפיני

אחד משיאי הטרקים בפיליפינים הוא האירוח החם של העם הפיליפיני. כשאתם חוצים את השבילים, תיתקלו במקומיים ידידותיים שתמיד מוכנים להושיט יד. לטבול את עצמך בתרבות המקומית, לטעום מהמטבח הפיליפיני המסורתי ולמד על ההיסטוריה העשירה והמסורת של המדינה.

לפני שתצאו להרפתקת הטרקים שלכם, הקפידו לארוז פריטים חיוניים כמו הנעלה חזקה, בגדים קלים, כובע, קרם הגנה וחומר דוחה חרקים. כמו כן, מומלץ להביא בקבוק מים רב פעמי כדי לשמור על לחות לאורך כל המסע.

אז למה אתה מחכה? תכנן את הרפתקת הטרקים שלך בפיליפינים וגלה את היופי של האיים שלה. חקור את הנופים המגוונים, לטבול את עצמך בפאר הטבע, ולחוות את החמימות של הכנסת אורחים פיליפינית. התחל את המסע שלך עוד היום!

למידע נוסף והשראה, עיין בסרטוני טרקים בפיליפינים ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן