דף הבית » הנחיות בטיחות לרכיבה על אופניים לפעוטות » טרקים בפלמה דה מיורקה – חקר היופי הטבעי

טרקים בפלמה דה מיורקה – חקר היופי הטבעי

טרקים בפלמה דה מיורקה – חקר היופי הטבעי

מבוא

פלמה דה מיורקה, עיר הבירה של האיים הבלאריים בספרד, ידועה לא רק בזכות החופים היפים וחיי הלילה התוססים שלה אלא גם בזכות הנופים הטבעיים המדהימים שלה. האי מציע שפע של הזדמנויות טרקים, המאפשרות לחובבי חוצות לחקור את השטח המגוון שלו, מהרים טרשיים ועד שבילי חוף ציוריים. בין אם אתם מטיילים ותיקים או מתחילים המחפשים הרפתקה, לפלמה דה מיורקה יש מה להציע לכולם.

השוואה מהירה

יעד לטרקים רמת קושי מֶרְחָק מֶשֶׁך
סרה דה טרמונטנה בינוני עד מתקדם משתנה משתנה
פארק הטבע קאלה מונדרגו קל עד בינוני 5-10 ק"מ 2-4 שעות
קאפ דה פורמנטור ביניים 8 ק"מ 3-4 שעות

חוקרים את השבילים

סרה דה טרמונטנה

רכס הרי Serra de Tramuntana, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, מציע כמה ממסלולי הטרקים עוצרי הנשימה בפלמה דה מיורקה. עם פסגותיו המחוספסות, העמקים העמוקים ושבילי האבן העתיקים, השביל הזה מושלם למטיילים בינוניים עד מתקדמים. המרחק ומשך הטרק משתנים בהתאם למסלול הנבחר, אך הנופים המדהימים של הים התיכון והסביבה הכפרית הופכים כל צעד לכדאי.

פארק הטבע קאלה מונדרגו

אם אתם מעדיפים חווית טרקים רגועה יותר, פארק הטבע קאלה מונדרגו הוא היעד האידיאלי. ממוקם על החוף הדרום מזרחי של מיורקה, פארק זה מתהדר בשבילים קלים עד בינוניים המתפתלים בין יערות אורנים, חופים חוליים ומפרצונים צלולים. הפארק מציע מגוון מסלולים הנעים בין 5 ל-10 קילומטרים, עם משך של 2 עד 4 שעות. אל תשכחו להביא את בגד הים שלכם, כי לאחר הטיול תוכלו לטבול מרענן במימי הטורקיז.

קאפ דה פורמנטור

למי שמחפש טרק מתון עם נופי חוף מדהימים, קאפ דה פורמנטור הוא ביקור חובה. ממוקם בקצה הצפוני ביותר של מיורקה, חצי אי זה מציע מסלול של 8 קילומטרים שלוקח כ-3 עד 4 שעות להשלמתו. כשאתם מטיילים לאורך שביל הצוק, תתפנקו עם נופים פנורמיים של הים התיכון, צוקים דרמטיים, והמגדלור האייקוני בסוף המסלול. הקפד להביא את המצלמה שלך כדי ללכוד את הנוף עוצר הנשימה.

סיכום

טרקים בפלמה דה מיורקה הם דרך נפלאה לטבול ביופי הטבעי של האי. בין אם תבחרו בשבילים המאתגרים של סרה דה טרמונטנה, בשבילים השלווים של פארק הטבע קאלה מונדרגו, או בטיול החוף בקאפ דה פורמנטור, תתוגמלו עם נופים מדהימים וחוויות בלתי נשכחות. אז ארזו את נעלי ההליכה, תפסו את התרמיל והתכוננו לחקור את פלאי פלמה דה מיורקה ברגל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן