דף הבית » טיפים להורות לפעוטות » טרקים בשוויץ עם ילדים – מדריך למשפחות

טרקים בשוויץ עם ילדים – מדריך למשפחות

טרקים בשוויץ עם ילדים – מדריך למשפחות

מבוא

שוויץ היא מדינה יפהפיה הידועה בנופים המדהימים, ההרים המלכותיים והשבילים הציוריים שלה. הוא מציע שפע של הזדמנויות למשפחות ליהנות מפעילויות חוצות, כולל טרקים. במדריך זה נחקור את יעדי הטרקים הטובים ביותר בשוויץ המתאימים לילדים.

1. האלפים השוויצרים

האלפים השוויצרים הם יעד חלומי לחובבי טרקים, והם מציעים גם הזדמנויות פנטסטיות למשפחות עם ילדים. האזור הוא ביתם של שבילים רבים מסומנים היטב המתאימים לרמות כושר וגילאים שונים. טרק פופולרי אחד הוא שביל איגר, שמציע נופים עוצרי נשימה של הר איגר האייקוני. אפשרות נוספת ידידותית למשפחות היא שביל אלטש פנורמה, בו תוכלו לראות את הקרחון הגדול ביותר בהרי האלפים, קרחון אלאטש.

2. האוברלנד הברני

אזור ברנז'ה אוברלנד הוא עוד בחירה מצוינת למשפחות המעוניינות לצאת לטרקים בשוויץ. האזור ידוע בכפרים האלפיניים המקסימים שלו, האגמים הצלולים שלו ופסגות ההרים המדהימות שלו. אחד הטרקים המפורסמים ביותר באזור זה הוא שביל Schynige Platte to First, שמציע נוף פנורמי של הרי יונגפראו, אייגר ומונך. המסלול קל יחסית ומתאים לילדים.

3. אזור ואלה

אזור ואלה הוא גן עדן לחובבי הטבע ומציע מגוון רחב של אפשרויות טרקים למשפחות. יער אלטש, הממוקם בזירת אלאטש, הוא מקום נהדר לחקור עם ילדים. היער הוא ביתם של מסלולי הליכה שונים המובילים לנקודות תצפית יפהפיות ונקודות פיקניק. בנוסף, האזור מפורסם במרחצאות התרמיים שלו, כמו המרחצאות התרמיים של לוקרבאד, שבהם משפחות יכולות להירגע ולהתחדש לאחר יום של טרקים.

4. הרי הג'ורה

אם אתם מעדיפים חווית טרקים פחות מאתגרת, הרי ג'ורה בשוויץ מושלמים למשפחות עם ילדים. האזור מציע מדרונות עדינים, גבעות מתגלגלות ונופים ציוריים. שביל Jura Crest הוא בחירה פופולרית, המספקת נופים מדהימים של האזור הכפרי שמסביב. לאורך הדרך, תוכלו גם לבקר ב- Maison de la Tête de Moine, מחלבת גבינות שבה תוכלו ללמוד על תהליך ייצור הגבינה השוויצרית המסורתית.

סיכום

טרקים בשוויץ עם ילדים יכולים להיות חוויה בלתי נשכחת ומעשירה לכל המשפחה. הנופים המגוונים של המדינה, השבילים המתוחזקים היטב והמתקנים המתאימים למשפחות הופכים אותה ליעד אידיאלי להרפתקאות בחוץ. בין אם תבחרו לחקור את האלפים השוויצריים, ברנז'ה אוברלנד, מחוז ואלה, או הרי ג'ורה, מובטח לכם ליצור זיכרונות מתמשכים עם יקיריכם. אז ארזו את נעלי ההליכה, קחו מפה וצאו למסע טרקים בלתי נשכח בשוויץ!

למידע נוסף והשראה, אתה יכול לבדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

ויקיפדיה נמצאת כאן: ויקיפדיה

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן