דף הבית » הנחיות בטיחות לרכיבה על אופניים לפעוטות » טרקים חובה בדרום אמריקה

טרקים חובה בדרום אמריקה

טרקים חובה בדרום אמריקה

מבוא

דרום אמריקה, עם היופי הטבעי המדהים שלה והמורשת התרבותית העשירה שלה, מציעה כמה מחוויות הטרקים המדהימות ביותר בעולם. מהפסגות המושלגות של האנדים ועד יערות הגשם השופעים של האמזונס, יבשת מגוונת זו היא גן עדן לחובבי הרפתקאות. במדינות רבות ברחבי דרום אמריקה, טרקים חובה הם פעילות פופולרית המאפשרת למבקרים לטבול בנופים עוצרי הנשימה ולגלות את פניני החן הנסתרות של האזור.

השוואה מהירה

יעד לטרקים רמת קושי מֶשֶׁך עיקרי הדברים
מאצ'ו פיצ'ו, פרו ביניים 4-5 ימים חורבות עתיקות, נופי הרים מדהימים
פטגוניה, ארגנטינה/צ'ילה מִתקַדֵם 7-10 ימים קרחונים, פיורדים ונופים דרמטיים
טורס דל פיינה, צ'ילה ביניים 5-7 ימים פסגות גרניט אייקוניות, אגמי טורקיז
קניון קולקה, פרו ביניים 2-3 ימים אחד הקניונים העמוקים בעולם, קונדורים האנדים

חקר דרום אמריקה באמצעות טרקים חובה

מאצ'ו פיצ'ו, פרו

מאצ'ו פיצ'ו, מצודת האינקה העתיקה השוכנת גבוה בהרי האנדים, היא אחד מיעדי הטרקים האיקוניים ביותר בדרום אמריקה. שביל האינקה הקלאסי הוא טרק בן ארבעה עד חמישה ימים שלוקח אותך דרך נוף הררי עוצר נשימה, יערות עננים וחורבות עתיקות. הפרס בסוף המסלול הוא הנוף המעורר כבוד של מאצ'ו פיצ'ו עצמו, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו.

פטגוניה, ארגנטינה/צ'ילה

למי שמחפש חווית טרקים מאתגרת יותר, פטגוניה היא היעד האולטימטיבי. ממוקם בקצה הדרומי של דרום אמריקה, אזור עצום זה מציע מגוון של טרקים ארוכי ימים דרך נופיו המפורצים. מטרק W המפורסם בפארק הלאומי טורס דל פיינה ועד למסלולים הפחות מוכרים בפארק הלאומי לוס גלסיארס, פטגוניה היא גן עדן למחפשי הרפתקאות.

טורס דל פיינה, צ'ילה

הפארק הלאומי טורס דל פיינה בצ'ילה הוא גן עדן לטרקים הידוע בפסגות הגרניט האייקוניות שלו, האגמים הבתוליים וחיות הבר השופעות שלו. הטרק הפופולרי ביותר בפארק הוא ה- Circuit, מסע בן חמישה עד שבעה ימים שלוקח אתכם דרך כמה מהנופים המדהימים ביותר של הפארק. בדרך תפגשו קרחונים, אגמי טורקיז ונופים עוצרי נשימה של טורס דל פיינה המפורסם.

קניון קולקה, פרו

קניון קולקה, הממוקם בדרום פרו, הוא אחד הקניונים העמוקים בעולם ומציע חווית טרקים ייחודית. הטרק בן היומיים-שלושה לוקח אותך דרך כפרים ציוריים, שדות מדורגים ונופים דרמטיים. אחד משיאי הטרק הוא ההזדמנות לזהות קונדורים של האנדים המתנשאים מעל הקניון.

סיכום

טיול חובה בדרום אמריקה הוא דרך מדהימה לחקור את פלאי הטבע של האזור ולהתעמק בתרבויות המגוונות שלו. בין אם תבחרו לטרק למאצ'ו פיצ'ו, לחקור את הנופים עוצרי הנשימה של פטגוניה, להיכנס לפארק הלאומי טורס דל פיינה, או לגלות את היופי של קניון קולקה, כל טרק מציע חוויה ייחודית שתשאיר אתכם ביראת כבוד. אז, ארזו את נעלי ההליכה, התכוננו להרפתקה של פעם בחיים, וצאו למסע טרקים חובה בדרום אמריקה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן