דף הבית » פעילויות חוץ ידידותיות לתינוקות » טרקים יפים במקומות זולים

טרקים יפים במקומות זולים

טרקים יפים במקומות זולים

מבוא

האם אתה חובב הרפתקאות שמחפש יעדי טרקים במחירים סבירים? אל תחפש עוד! במאמר זה, נחקור כמה מהטרקים היפים ביותר ברחבי העולם שלא ישברו את הכיס. בין אם אתה מטייל ותיק או מתחיל, אפשרויות ידידותיות לתקציב הללו מציעות נופים מדהימים וחוויות בלתי נשכחות.

1. שביל האינקה, פרו

חווה את תרבות האינקה העתיקה

שביל האינקה בפרו הוא חובה לכל חובב טרקים. שביל עתיק זה לוקח אותך דרך הרי האנדים עוצרי הנשימה, המוביל למאצ'ו פיצ'ו האייקוני. הטרק בן ארבעה ימים מציע נופים מדהימים של פסגות מושלגות, עמקים שופעים וחורבות האינקה. קמפינג לאורך השביל מאפשר לכם לטבול ביופי הטבעי של האזור. אל תשכחו להזמין אישורים מראש!

2. מעגל אנאפורנה, נפאל

חקור את הרי ההימלאיה

מעגל אנאפורנה בנפאל הוא טרק קלאסי המציע מגוון מגוון של נופים וחוויות תרבותיות. הטרק הזול הזה לוקח אותך דרך כפרים נידחים, שדות מדורגים ומעברי הרים גבוהים. לאורך הדרך, תתגמל עם נופים עוצרי נשימה של רכסי ההרים אנאפורנה ודהאולהגירי. הטרק נמשך בדרך כלל כ-15-20 ימים, ובתי תה לאורך המסלול מספקים לינה בתקציב נמוך.

3. קמינו דה סנטיאגו, ספרד

צאו למסע רוחני

הקמינו דה סנטיאגו, הידוע גם כדרך ג'יימס הקדוש, הוא נתיב עלייה לרגל פופולרי בספרד. טרק זה מציע שילוב ייחודי של יופי טבעי, אתרים היסטוריים וחוויות תרבותיות. המסלול המפורסם ביותר, הקמינו פרנסס, משתרע על פני 800 קילומטרים ולוקח אתכם דרך כפרים ציוריים, גבעות מתגלגלות וקתדרלות מדהימות. מקומות לינה בתקציב נמוך, כגון אלברגים (אכסניות צליינים), זמינות לאורך הדרך.

4. The Great Ocean Walk, אוסטרליה

גלה את היופי החופי של אוסטרליה

טיול האוקיינוס הגדול באוסטרליה הוא טרק חוף נופי המציג את היופי הטבעי המדהים של המדינה. שביל זה באורך 104 ק"מ לוקח אותך לאורך כביש Great Ocean Road האייקוני, המציע נופים עוצרי נשימה של צוקים מחוספסים, חופים בתוליים ושנים עשר השליחים המפורסמים. מגרשי קמפינג ומקומות לינה בתקציב נמוך זמינים לאורך המסלול, המאפשרים לכם לטבול את עצמכם במלואם בנופים המגוונים של אוסטרליה.

5. שביל פסגות הבלקן, בולגריה

חווה את היופי של הבלקן

שביל פסגות הבלקן בבולגריה הוא פנינה נסתרת לחובבי טרקים. מסלול ידידותי לתקציב הזה לוקח אותך דרך רכסי הרי רילה, פירין ורודופי המדהימים, המציע נופים פנורמיים של אגמים אלפיניים, כרי דשא שופעים וכפרים מקסימים. השביל מסומן היטב ומספק אפשרויות לינה שונות, לרבות בקתות הרים ובתי הארחה. אל תחמיצו את ההזדמנות לחקור את המורשת התרבותית העשירה של הבלקן תוך כדי הנאה מהנופים עוצרי הנשימה.

סיכום

היציאה לטרק לא חייבת להיות יקרה. הטרקים התקציביים הללו באזורים שונים בעולם מציעים חוויות מדהימות מבלי לשבור את הכיס. מהחורבות העתיקות של שביל האינקה בפרו ועד ליופי החופי של ה-Great Ocean Walk באוסטרליה, יש טרק לכל הרפתקן. אז ארזו מזוודות, נעל את נעלי ההליכה והתכוננו לחקור את הנופים היפים בעולם בתקציב נמוך!

למידע נוסף על יעדי טרקים, אתה יכול לבקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן