דף הבית » אביזרי אופני איזון עשה זאת בעצמך » טרקים ליד ברלין – חקור את הטבע היפה ואת השבילים הנופיים

טרקים ליד ברלין – חקור את הטבע היפה ואת השבילים הנופיים

טרקים ליד ברלין – חקור את הטבע היפה ואת השבילים הנופיים

מבוא

האם אתה חובב שטח שמחפש הרפתקה ליד ברלין? אל תחפש עוד! ברלין, בירתה התוססת של גרמניה, מציעה לא רק היסטוריה עשירה וחוויות תרבותיות, אלא גם נופי טבע מדהימים והזדמנויות לטרקים. במאמר זה, נחקור כמה מיעדי הטרקים הטובים ביותר ליד ברלין, ויאפשרו לכם לברוח מהעיר השוקקת ולהתעמק ביופיו של הטבע.

1. יער גרונוולד

יער גרונוואלד, הממוקם מעט מערבית לברלין, הוא גן עדן לחובבי טבע ומטיילים. עם רשת המסלולים העצומה שלה, תוכלו לצאת למגוון טרקים המתאימים לכל רמות המיומנות. בין אם אתם מעדיפים טיול נינוח או טיול אתגרי, ביער גרונוולד יש משהו לכל אחד. גולת הכותרת של אזור זה היא הטאופלסברג, גבעה מעשה ידי אדם עם היסטוריה מרתקת ונופים עוצרי נשימה של הנוף שמסביב.

2. ספרוולד

אם אתם מחפשים חווית טרקים ייחודית ליד ברלין, פנו ל-Spreewald. שמורת ביוספרית זו של אונסק"ו ידועה ברשת הסבוכה של תעלות וצמחייה עבותה. חקור את נתיבי המים הציוריים על ידי השכרת קיאק או קאנו, או עקבו אחר מסלולי ההליכה הרבים המתפתלים ביער הקסום. אל תשכחו לטעום את המומחיות המקומית, חמוצים Spreewald, במהלך ביקורכם!

3. שמורת ביוספרית Schorfheide-Chorin

שמורת הביוספירה Schorfheide-Chorin ממוקמת צפונית מזרחית לברלין ומציעה מגוון רחב של נופים, כולל יערות, אגמים ואדמות ביצות. אזור מוגן זה מושלם עבור חובבי טרקים שרוצים לטבול בטבע בתולי. עקבו אחר השבילים המסומנים היטב וגלו פנינים נסתרות כמו אגם וורבלין המדהים או מנזר כורין המיסטי.

השוואה מהירה

יעד לטרקים מקום עיקרי הדברים
יער גרונוולד מערבית לברלין Teufelsberg, נופים יפים
ספרוולד דרום מזרח ברלין תעלות, צמחייה עבותה, מלפפון חמוץ Spreewald
שמורת ביוספרית Schorfheide-Chorin צפון מזרחית לברלין יערות, אגמים, ביצות, אגם וורבלין, מנזר כורין

סיכום

ברחו מההמולה של ברלין וצאו להרפתקת טרקים ליד העיר. בין אם תבחרו לחקור את יער גרונוואלד הקסום, לנווט בתעלות ספריוואלד, או לגלות את הנופים המגוונים של השמורה הביוספרית Schorfheide-Chorin, תתוגמלו עם יופי טבעי מדהים וחוויות בלתי נשכחות. אז נועלים את נעלי ההליכה, ארזו את התרמיל והתכוננו לחקור את הטבע עוצר הנשימה במרחק של זריקת אבן מברלין!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן