דף הבית » תזונה בריאה לתינוקות » טרקים ליד ברצלונה – חקור את היופי הטבעי | הרפתקאות ברצלונה

טרקים ליד ברצלונה – חקור את היופי הטבעי | הרפתקאות ברצלונה

טרקים ליד ברצלונה – חקור את היופי הטבעי | הרפתקאות ברצלונה

1. מונטסראט – רכס הרים מלכותי

רק מרחק קצר מברצלונה שוכן רכס ההרים המלכותי של מונטסראט. פלא טבעי זה מציע שפע של הזדמנויות לטרקים לחובבי טבע. עם תצורות הסלע הייחודיות והנופים המדהימים שלה, מונטסראט היא יעד חובה לחובבי טבע.

המסלולים במונטסראט פונים לכל רמות המטיילים, ממתחילים ועד למטיילים מנוסים. אתה יכול לבחור בין מסלולים שונים שלוקחים אותך דרך יערות עבותים, שטחים טרשיים ועמקים ציוריים. אחד המסלולים הפופולריים ביותר הוא שביל סנט ג'רוני, המוביל אתכם אל הפסגה הגבוהה ביותר של מונטסראט, המציע נופים פנורמיים עוצרי נשימה של הנוף שמסביב.

במהלך הטרק שלכם, תתקלו גם במנזר מונטסראט המפורסם, נקודת ציון רוחנית ותרבותית. הקדישו רגע כדי לחקור את המנזר ולספוג את האווירה השלווה שלו לפני שתמשיך בהרפתקה שלך.

לחץ כאן כדי לצפות בסרטונים של טרקים במונטסראט.

2. פארק טבע גארף – יופי חופי

אם אתם מעדיפים חווית טרקים עם מגע חוף, פנו לפארק הטבע גאראף. ממוקם ממש דרומית לברצלונה, פארק זה מציע שילוב ייחודי של צוקים מחוספסים, חופים חוליים וצמחייה ים תיכונית. הנופים המגוונים הופכים אותה ליעד אידיאלי עבור חובבי טבע וצלמים.

הפארק כולל רשת של שבילים מסומנים היטב המאפשרים לכם לחקור את פלאי הטבע שלו בקצב שלכם. אתה יכול לבחור בין טיולים קצרים יותר לאורך קו החוף או מסלולים ארוכים יותר שלוקחים אותך עמוק יותר אל פנים הפארק. בכל מסלול שתבחרו, תתוגמלו בנופים מדהימים של הים התיכון והאזור הכפרי שמסביב.

אל תשכחו להביא את בגד הים שלכם, שכן בפארק הטבע גאראף נמצאים כמה מפרצונים וחופים נסתרים ויפים. קח טבילה מרעננת במים הצלולים לאחר טרק מתגמל.

לחץ כאן כדי לצפות בסרטונים של טרקים בפארק הטבע גאראף.

3. פארק הטבע קולסרולה – הטבע בפתח ביתך

עבור אלה המחפשים הרפתקה לטרקים קרוב לעיר, פארק הטבע קולסרולה הוא הבחירה המושלמת. ממוקם רק כמה קילומטרים מברצלונה, פארק זה מציע מפלט שליו מחיי העיר השוקקים. עם יערות עבותים, גבעות מתגלגלות וחיות בר שופעות, קולסרולה היא גן עדן לחובבי טבע.

הפארק מתהדר במגוון רחב של מסלולים מטופחים המתאימים לכל רמות הכושר. בין אם אתם מעדיפים טיול נינוח או טיול אתגרי, בקולסרולה יש משהו לכולם. כשאתם חוקרים את הפארק, שימו עין על החי והצומח המגוונים המכנים את גן העדן הטבעי הזה.

אחד מגולות הכותרת של קולסרולה הוא הר טיבידאבו האייקוני, שמציע נופים פנורמיים של ברצלונה והאזורים שמסביב. תגיעו לפסגה ותתגמלו עם נוף עוצר נשימה שנמתח ככל שהעין יכולה לראות.

לחץ כאן כדי לצפות בסרטונים של טרקים בפארק הטבע קולסרולה.

סיכום

ברצלונה והאזורים הסובבים אותה מציעים שפע של הזדמנויות טרקים לחובבי טבע. בין אם אתם מעדיפים הרים, קווי חוף או יערות, יש מסלול לכולם. אז, נעל את נעלי ההליכה, ארז את התרמיל שלך, וצא להרפתקה בלתי נשכחת ולחקור את היופי הטבעי ליד ברצלונה.

הפניות:

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן