דף הבית » אבני דרך בהתפתחות התינוק » טרקים ליד מינכן – חקר השממה הבווארית

טרקים ליד מינכן – חקר השממה הבווארית

טרקים ליד מינכן – חקר השממה הבווארית

מבוא

מינכן, עיר הבירה של בוואריה, ידועה לא רק בזכות ההיסטוריה העשירה שלה, התרבות התוססת והאוקטוברפסט המפורסם בעולם, אלא גם בזכות הסביבה הטבעית המדהימה שלה. שוכנת בלב דרום גרמניה, מינכן מציעה שפע של הזדמנויות טרקים לחובבי טבע. בין אם אתם מטיילים ותיקים או חובבי טבע שמחפשים הרפתקה חדשה, לשממה הבווארית יש מה להציע לכולם.

1. האלפים הבוואריים

רק נסיעה קצרה דרומית למינכן נמצאים האלפים הבוואריים המלכותיים, גן עדן למטיילים ולמטפסי הרים. עם פסגות מושלגות, אגמים צלולים וכרי דשא ירוקים, אזור זה מציע נופים עוצרי נשימה וחוויות טיול בלתי נשכחות. אחד היעדים הפופולריים ביותר הוא ה-Zugspitze, ההר הגבוה ביותר בגרמניה, אליו ניתן להגיע ברכבל או ברגל עבור ההרפתקנים יותר.

1.1 אגם איבסה

ממוקם למרגלות ה-Zugspitze, אגם Eibsee הוא פנינה אמיתית של האלפים הבוואריים. מוקף ביערות עבותים ובהרים נישאים, אגם ציורי זה מציע סביבה שלווה לטיול נינוח. השביל המעגלי באורך 7 קילומטרים מסביב לאגם מספק נופים מדהימים בכל פנייה, ותוכלו אפילו לטבול מרענן במים הצלולים במהלך חודשי הקיץ.

1.2 ערוץ פרטנאך

אם אתם מעוניינים לטרק הרפתקני יותר, פנו אל ערוץ Partnach. הערוץ הצר הזה, שנחצב על ידי נהר פרטנאך, מציע חווית טיול מרגשת. עקבו אחר השביל המסומן היטב דרך השטח הסלעי, חצו גשרי עץ והתפעלו מהמפלים השוצפים. הנוף הדרמטי ישאיר אתכם ביראת כבוד מעוצמת הטבע.

2. היער הבווארי

עבור אלה המחפשים שממה שלווה ונטולת נגיעה, היער הבווארי הוא המקום להיות בו. ממוקם מזרחית למינכן, הפארק הלאומי הזה הוא אחד האזורים המיוערים הגדולים ביותר במרכז אירופה. עם היערות הצפופים, האגמים השלווים וחיות הבר המגוונות שלו, הוא מציע הזדמנויות אינסופיות לטרקים ולחקירה.

2.1 הר רחל

הר רחל, בגובה 1,453 מטר, הוא אחד משיאי היער הבווארי. העלייה לפסגה לוקחת אתכם דרך חורשות עתיקות, בהן תוכלו לזהות מיני צמחים נדירים ולהיתקל בחיות בר כמו צבאים וחזירי בר. ברגע שתגיעו לפסגה, יתוגמלו עם נוף פנורמי של האזור הכפרי שמסביב.

2.2 הר לוזן

יעד טרקים פופולרי נוסף ביער הבווארי הוא הר לוזן. פסגת גרניט זו מציעה טיול מאתגר עם עליות תלולות ושבילים סלעיים. כשאתם עושים את דרככם לפסגה, תהיו מוקפים בשלווה של היער ומתוגמלים בנופים עוצרי נשימה של האזור הכפרי של בוואריה.

3. הדרך הרומנטית

אם אתם מעדיפים שילוב של תרבות וטבע, הדרך הרומנטית היא הבחירה המושלמת. מסלול נופי זה משתרע מווירצבורג ל-Füssen ועובר דרך עיירות מימי הביניים מקסימות, נופים ציוריים וטירות אגדות. לאורך הדרך, תוכלו לצאת לטרקים קצרים המציגים את יופיו של האזור הכפרי של בוואריה.

3.1 טירת נוישוונשטיין

אף ביקור בדרך הרומנטית אינו שלם ללא עצירה בטירת נוישוונשטיין. הטירה האיקונית הזו, השוכנת על ראש גבעה המשקיפה על הכפר הוהנשוונגאו, היא יצירת מופת ארכיטקטונית אמיתית. צאו לטיול נינוח ביערות ובכרי הדשא שמסביב כדי ליהנות מנופים מדהימים של הטירה מזוויות שונות.

3.2 טירת הוהנשוונגאו

ממוקם במרחק קצר מטירת נוישוונשטיין, טירת הוהנשוונגאו היא עוד אטרקציה שחובה לבקר בה. טירה זו מהמאה ה-19 מציעה סיורים מודרכים המספקים תובנות על ההיסטוריה המלכותית של בוואריה. לאחר הסיור, צאו לטיול לאורך אגם Alpsee הסמוך לחוויה שלווה ונופית.

דעה אישית

לאחר שחקרתי את הזדמנויות הטרקים ליד מינכן, אני יכול לומר בביטחון שזה גן עדן לחובבי הטבע. האלפים הבוואריים, היער הבווארי והדרך הרומנטית מציעים מגוון רחב של נופים וחוויות. מטיולי הרים מאתגרים ועד לטיולים נינוחים באזורים כפריים ציוריים, יש משהו לכולם.

אחת החוויות האהובות עלי הייתה טיול רגלי סביב אגם איבסי. הנופים המדהימים של ההרים שמסביב המשתקפים במים הצלולים השאירו אותי ביראת כבוד. זה היה שילוב מושלם של שלווה ויופי טבעי. בנוסף, ערוץ פרטנאך סיפק הרפתקה מלהיבה עם השטח הקשה ומפלי המים השוצפים שלו.

אם אתם מחפשים חווית טרקים ייחודית, אני ממליץ בחום לחקור את השממה הבווארית ליד מינכן. היופי הטבעי של האזור, ההיסטוריה העשירה והאירוח החם הופכים אותו ליעד אידיאלי עבור חובבי טבע. אז ארזו את נעלי ההליכה, תפסו את התרמיל שלכם, וצאו להרפתקה בלתי נשכחת בלב בוואריה.

סיכום

מינכן, עיר הבירה של בוואריה, מציעה מגוון רחב של הזדמנויות לטרקים בסביבה הטבעית המדהימה שלה. מהאלפים הבוואריים המלכותיים ועד ליער הבווארי השליו ולדרך הרומנטית הציורית, יש משהו לכל חובב טרקים. חקור את היופי של אגם איבסה וערוץ פרטנאך, כבש את פסגות הרי רחל והרי לוזן, ותטבל באווירת האגדות של טירות נוישוונשטיין והוהנשוואנגאו. צאו להרפתקה וגלו את השממה הבווארית ליד מינכן.

למידע נוסף, בקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן