דף הבית » הנחיות בטיחות לרכיבה על אופניים לפעוטות » טרקים ליד פראג – חקר היופי הטבעי של צ'כיה

טרקים ליד פראג – חקר היופי הטבעי של צ'כיה

טרקים ליד פראג – חקר היופי הטבעי של צ'כיה

מבוא

פראג, עיר הבירה של צ'כיה, ידועה בארכיטקטורה המדהימה, ההיסטוריה העשירה והתרבות התוססת שלה. עם זאת, מעבר לרחובותיה ההומים של העיר מסתתרת פנינה נסתרת לחובבי הטבע – ההזדמנות לצאת לטרקים ולחקור את הנופים היפים שמסביב לפראג. בין אם אתם מטיילים ותיקים או מתחילים המחפשים הרפתקה, צ'כיה מציעה מגוון מסלולי טרקים שייקחו אתכם בין יערות ציוריים, גבעות מתגלגלות ונקודות תצפית עוצרות נשימה.

1. הפארק הלאומי שוויץ בוהמית

ממוקם במרחק נסיעה קצר מפראג, הפארק הלאומי בוהמיאן שוויץ הוא יעד חובה לחובבי טבע. הפארק מפורסם בזכות תצורות אבן החול הייחודיות שלו, הנקיקים העמוקים ונקודות התצפית המדהימות שלו. אחד ממסלולי הטרקים הפופולריים בפארק הוא שביל Pravčická brana, שלוקח אתכם לקשת אבן החול הטבעית הגדולה באירופה. כשאתם מטיילים בפארק, תהיו מוקפים בצמחייה עבותה ותהיה לכם הזדמנות לזהות מינים נדירים של צמחים ובעלי חיים.

2. אזור נוף מוגן Krivoklátsko

אם אתם מחפשים חווית טרקים המשלבת היסטוריה וטבע, פנו לאזור הנוף המוגן של קריבוקלאטסקו. באזור זה נמצאת טירת Krivoklát המלכותית, שראשיתה במאה ה-12. הטירה מוקפת ביערות עבותים ומציעה מספר מסלולי הליכה שיובילו אתכם באזור הכפרי היפה. כשתחקרו את האזור, תתקלו בכפרים מקסימים, אגמים שלווים ונקודות תצפית מדהימות בהן תוכלו להתפעל מהיופי הטבעי של צ'כיה.

3. Český ráj (גן עדן בוהמי)

Český ráj, הידועה גם בשם גן העדן הבוהמי, היא שמורת טבע הממוקמת בחלקה הצפוני של צ'כיה. האזור מאופיין בתצורות סלע ייחודיות, עמקים עמוקים ויערות עבותים. ישנם מסלולי טרקים רבים בצ'סקי ראג' הנותנים מענה לכל רמות המטיילים. אחד משיאי השמורה הוא סלעי פרחוב, סדרה של מגדלי אבן חול המציעים נופים פנורמיים עוצרי נשימה. כשאתם מטיילים דרך צ'סקי ראג', תרגישו כאילו נכנסתם לארץ אגדות.

סיכום

חקר שבילי הטרקים ליד פראג הוא דרך נפלאה לחוות את היופי הטבעי של צ'כיה. בין אם תבחרו לבקר בפארק הלאומי של שוויץ בוהמית, באזור הנוף המוגן קריבוקלאצקו או בצ'סקי ראג', תתוגמלו בנופים מדהימים, אוויר צח ותחושת שלווה. אז, נעל את נעלי ההליכה, ארז את התרמיל שלך וצא להרפתקה בלתי נשכחת בחיק הטבע של צ'כיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן