דף הבית » אופני איזון לפעוטות » טרקים מומלצים באיסלנד

טרקים מומלצים באיסלנד

טרקים מומלצים באיסלנד

מבוא

איסלנד, המכונה ארץ האש והקרח, היא מדינה מלאה בנופים מדהימים ובפלאי טבע. ממפלים מלכותיים ועד לקרחונים נישאים, איסלנד מציעה חווית טרקים ייחודית לחובבי טבע. בין אם אתם מטיילים ותיקים ובין אם אתם מתחילים, ישנם שפע של טרקים באיסלנד שישאירו אתכם בהתפעלות מיופיה.

1. שביל Laugavegur

שביל Laugavegur הוא אחד הטרקים הפופולריים ביותר של איסלנד, הלוקח אותך דרך נופים מגוונים כולל הרים צבעוניים, מעיינות חמים גיאותרמיים ועמקים קרחונים. מסלול זה באורך 55 ק"מ מתחיל בלנדמנלאוגר ומסתיים בת'ורסמורק, ומציע נופים עוצרי נשימה של נופים געשיים ושל הר הגעש אייאפיאטלאיוקול המפורסם. השביל בדרך כלל לוקח בערך ארבעה עד חמישה ימים כדי להשלים ודורש קמפינג לאורך הדרך.

2. מעבר Fimmvörðuháls

מעבר Fimmvörðuháls הוא טרק מאתגר אך מתגמל שלוקח אתכם מסקוגר לתורסמורק. מסלול זה באורך 25 קילומטרים מציע נופים מדהימים של מפלים, קרחונים ומכתשים געשיים. בדרך תעברו ליד המפלים Skógafoss ו-Seljalandsfoss המפורסמים, כמו גם הר הגעש Eyjafjallajökull. הטרק אורך בדרך כלל כ-10-12 שעות, ולכן מומלץ למטיילים מנוסים.

3. שמורת טבע הורנסטרנדיר

אם אתם מחפשים חווית טרקים מרוחקת ונטולת נגיעה, שמורת הטבע הורנסטרנדיר היא היעד המושלם. ממוקם באזור Westfjords, אזור זה ידוע בצוקים המחוספסים שלו, הפיורדים הדרמטיים וחיות הבר השופעות שלו. בשמורה ישנם מספר מסלולי הליכה, החל מטיולי יום קלים ועד לטרקים מרובי ימים. קחו בחשבון שמותר לקמפינג רק באזורים המיועדים לכך, וחשוב להיות מוכנים היטב ולספק את עצמם.

4. הפארק הלאומי סקפטאפל

הפארק הלאומי סקפטאפל, הממוקם בחלק הדרום מזרחי של איסלנד, מציע מגוון אפשרויות טרקים לכל רמות המיומנות. הפארק הוא ביתו של הקרחון הגדול באירופה, Vatnajökull, כמו גם מסלולי הליכה רבים המובילים לנקודות תצפית מדהימות ולמפלים נסתרים. אחד הטרקים הפופולריים ביותר הוא שביל מפל Svartifoss, אשר לוקח אותך דרך קניון יפהפה אל מפל עמוד בזלת ייחודי.

דעה אישית

לאחר שחוויתי באופן אישי את היופי של הטרקים של איסלנד, אני יכול לומר בביטחון שזהו יעד חובה לחובבי טבע וחובבי הרפתקאות. הנופים המגוונים, משטחים געשיים ועד עמקים קרחונים, מציעים חווית טרקים ייחודית ובלתי נשכחת. התחושה של להיות מוקף בטבע בתולי ובנופים עוצרי נשימה היא באמת מעוררת השתאות.

אחד הטרקים האהובים עלי היה שביל Laugavegur. הנוף המשתנה ללא הרף, מהרים צבעוניים ועד מעיינות חמים גיאותרמיים, הפכו כל יום בטרק למרגש ושונה. קמפינג לאורך הדרך אפשר לי לשקוע במלואו ביופיו של השממה האיסלנדית.

גולת הכותרת נוספת הייתה טרק מעבר Fimmvörðuháls. למרות שזה היה מאתגר, הפרס של צפייה במפלי Skógafoss ו- Seljalandsfoss מקרוב היה שווה כל צעד. תחושת ההישג עם ההגעה לתורסמורק הייתה בלתי ניתנת לתיאור.

בסך הכל, הטרקים של איסלנד מציעים הזדמנות ייחודית להתחבר לטבע ולחקור כמה מהנופים המדהימים ביותר על פני כדור הארץ. בין אם תבחרו בטרק מאתגר של מספר ימים או טיול יום קצר יותר, מובטח לכם שתופתעו מהיופי שיש לאיסלנד להציע.

סיכום

הטרקים של איסלנד הם גן עדן לחובבי שטח, המציעים הזדמנות לחקור את הנופים עוצרי הנשימה של המדינה ואת פלאי הטבע. משביל Laugavegur המפורסם אל שמורת הטבע הורנסטרנדיר המרוחקת, ישנם טרקים לכל רמות המיומנות וההעדפות. הקפד לתכנן את הרפתקת הטרקים שלך באיסלנד ולהתכונן בהתאם כדי ליהנות באופן מלא מהיופי של המדינה המדהימה הזו.

קישור חיצוני

למידע נוסף והשראה חזותית, תוכלו לצפות בסרטון YouTube זה המציג את הטרקים המדהימים באיסלנד.

טיולים מומלצים באיסלנד:

  • שביל לאוגבגור
  • מעבר Fimmvörðuháls
  • שמורת טבע הורנסטרנדיר
  • הפארק הלאומי סקפטאפל

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן