דף הבית » מאמרים » טרקים מומלצים באקוודור

טרקים מומלצים באקוודור

טרקים מומלצים באקוודור

השוואה מהירה

מַסָע מֶשֶׁך קושי עיקרי הדברים
Quilotoa לולאה 3-5 ימים לְמַתֵן אגם מכתש Quilotoa, כפרים ילידים
הפארק הלאומי קוטופקסי 2-3 ימים מאתגר הר הגעש קוטופקסי, נופי האנדים
הפארק הלאומי אל קאחס 1-2 ימים קַל אגמי היילנד, חי וצומח ייחודיים
יער הגשם של אמזון 4-7 ימים לְמַתֵן מגוון ביולוגי עשיר, קהילות ילידים

1. לולאת Quilotoa

לולאת Quilotoa הוא טרק פופולרי באזור האנדים באקוודור. טרק זה בן 3-5 ימים לוקח אותך דרך נופים ציוריים, כפרים ילידים מקסימים ואגם מכתש Quilotoa המדהים. השביל מציע נופים עוצרי נשימה של ההרים והעמקים שמסביב, מה שהופך אותו לחביב על חובבי הטבע והצלמים.

2. הפארק הלאומי קוטופקסי

אם אתם מעוניינים להרפתקה מאתגרת, הטרק בפארק הלאומי Cotopaxi הוא מושלם עבורכם. טרק זה בן 2-3 ימים לוקח אתכם להר הגעש קוטופקסי המלכותי, אחד מהרי הגעש הפעילים הגבוהים בעולם. הטרק מציע נופים מדהימים של נופי האנדים, כולל פסגות מושלגות ומישורים פתוחים עצומים. זו הזדמנות מצוינת לחוות את היופי הייחודי של הרמות של אקוודור.

3. הפארק הלאומי אל קאחס

לטרק קצר יותר, שקול לחקור את הפארק הלאומי אל קאחס. טרק זה בן 1-2 ימים מאפשר לכם לגלות את היופי של אגמי הרמה ואת החי והצומח הייחודיים של הפארק. המסלול קל יחסית, מה שהופך אותו מתאים למתחילים ולמשפחות. אל תשכח להביא את המצלמה שלך כדי ללכוד את הנופים המדהימים וחיות הבר לאורך הדרך.

4. יער הגשם של אמזון

אם אתם מחפשים חוויה סוחפת באמת, טרק דרך יער הגשם של האמזונס הוא חובה. טרק זה בן 4-7 ימים לוקח אותך עמוק ללב האמזונס, שם אתה יכול לראות את המגוון הביולוגי המדהים של האזור. חקור ג'ונגלים שופעים, פגוש חיות בר אקזוטיות ולמד על הקהילות הילידים שקוראות ליער הגשם בית. זו הרפתקה שאין כמותה.

לסיכום, אקוודור מציעה מגוון רחב של אפשרויות טרקים לחובבי טבע ומחפשי הרפתקאות. בין אם אתם מעדיפים את הנופים המדהימים של הרי האנדים או את המגוון הביולוגי השופע של יער הגשם של האמזונס, יש טרק לכולם. אז ארזו מזוודות, נעלו את נעלי ההליכה והתכוננו לצאת למסע בלתי נשכח דרך פלאי הטבע של אקוודור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן