דף הבית » אבני דרך בהתפתחות התינוק » טרקים מומלצים בג'ורג'יה – חקור את היופי הטבעי

טרקים מומלצים בג'ורג'יה – חקור את היופי הטבעי

טרקים מומלצים בג'ורג'יה – חקור את היופי הטבעי

1. טרקים בהרי הקווקז

גאורגיה, מדינה השוכנת באזור הקווקז, מציעה שפע של הזדמנויות לטרקים לחובבי שטח. אחד הטרקים הפופולריים ביותר בג'ורג'יה הוא חקר הרי הקווקז המלכותיים. עם הפסגות המחוספסות, כרי הדשא האלפיניים והאגמים הצלולים, חווית הטרקים הזו היא באמת בלתי נשכחת.

ישנם מספר מסלולים לבחירה, בהתאם לרמת הכושר וההעדפות שלך. הטרק המפורסם ביותר הוא טרק קזבגי לג'וטה, שלוקח אתכם דרך עמקים ציוריים, על פני כפרים מסורתיים, ועד למעבר צ'אוחי המהמם. הנופים מהפאס פשוט עוצרי נשימה, עם פסגות מושלגות ונופים פנורמיים הנמתחים ככל שהעין יכולה לראות.

אם אתה מטייל מנוסה, אתה יכול גם לשקול להתמודד עם טרק Svaneti האתגרי. הרפתקה מרובת ימים זו לוקחת אותך דרך אזור סוואנטי המרוחק, הידוע במגדלי האבן העתיקים שלו וביופי הטבעי הבלתי נגוע שלו. לאורך הדרך תפגשו בכפרים מסורתיים של סוואן, עמקים ירוקים ושופעים וקרחונים נישאים.

לאלו המחפשים טרק קצר יותר, הפארק הלאומי בורג'ומי-חראגולי מציע מגוון מסלולים המתאימים לכל רמות הכושר. אזור מוגן זה הוא ביתם של חי וצומח מגוונים, ותוכלו לחקור את היערות הצפופים שלו, הנהרות הנוצצים והמפלים הנסתרים שלו.

2. חקור את הפארק הלאומי המדהים ואשלובאני

הפארק הלאומי ואשלובאני, הממוקם בחלקה המזרחי של גאורגיה, הוא פנינה נסתרת לחובבי הטבע. נוף ייחודי זה מאופיין בשטח המדברי למחצה, מצוקי אבן חול נישאים ומישורים פתוחים עצומים. טיול דרך הפארק הלאומי ואשלובאני הוא כמו להיכנס לעולם אחר.

אחד משיאי הטרק הזה הוא ההזדמנות לבקר בקניון הנשר המפורסם, פלא טבע עם צוקיו המתנשאים ונופים עוצרי נשימה. תוכלו גם לחקור את מבצר טקטי-טפה, אתר ארכיאולוגי עתיק שראשיתו במאה ה-4 לפני הספירה.

כשאתם מטיילים בפארק, שימו עין על חיות הבר המגוונות שקוראות לאזור הזה בית. הפארק הלאומי ושלובאני הוא ביתם של מינים נדירים כמו הנמר הפרסי, הצב הכספי ומיני ציפורים שונים. זהו גן עדן לצפרות ולחובבי חיות בר.

3. גלו את היופי של אזור סוואנטי

אזור סוואנטי, הממוקם בצפון מערב ג'ורג'יה, הוא גן עדן לטרקים. אזור מרוחק ובלתי נגוע זה ידוע בנופי ההרים הדרמטיים, המגדלים מימי הביניים והמורשת התרבותית העשירה שלו.

אחד הטרקים הפופולריים ביותר בסוואנטי הוא טרק מסטיה לאושגולי. הרפתקה מרובת ימים זו לוקחת אותך דרך כפרי סוואן מסורתיים, כרי דשא אלפיניים שופעים, ומעבר למגדלי אבן עתיקים. אושגולי, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, הוא הכפר המיושב הגבוה ביותר באירופה ומציע נופים מדהימים של הפסגות שמסביב.

יעד נוסף שחובה לבקר בו בסוואנטי הוא הכפר הציורי מסטיה. מסטיה, מוקפת בהרים מושלגים, היא שער הכניסה למסלולי הליכה רבים באזור. מכאן תוכלו לצאת לטיולי יום אל אגמים קרחונים, מפלים נסתרים ותצפיות נוף פנורמיות.

4. טרקים בפארק הלאומי טושתי

הפארק הלאומי טושטי, הממוקם בחלק הצפון-מזרחי של ג'ורג'יה, הוא שממה נידח ובתולי שמחכה לחקור. אזור הררי זה ידוע בכפרים המסורתיים של טושטים, כרי דשא אלפיניים ונופים מחוספסים.

הטרק הפופולרי ביותר בטושטי הוא הטרק של אומאלו לדרטלו. טיול רב ימים זה לוקח אותך דרך עמקים עוצרי נשימה, על פני מגדלי אבן עתיקים, ועד למעברי הרים גבוהים. לאורך הדרך תטבלו בתרבות המסורתית והאירוח של הטושטי.

במהלך הטרק שלך, תהיה לך הזדמנות לחזות באורח החיים הייחודי של הרועים המקומיים ולטעום מהמטבח הטושטי המסורתי. היופי הבתולי של הפארק הלאומי טושטי, עם כרי פרחי הבר והפסגות המושלגות שלו, ישאיר אתכם ביראת כבוד.

בין אם אתה טרקים מנוסה או מתחיל, ג'ורג'יה מציעה מגוון רחב של הזדמנויות טרקים לכל הרמות. מהרי הקווקז המלכותיים ועד לאזורים הנידחים של סוואנטי וטושטי, היופי הטבעי של גאורגיה ירתק את הלב והנשמה שלך.

למידע נוסף והשראה, בדוק את הפלייליסט הזה ביוטיוב המוקדש לטרקים היפים בג'ורג'יה.

אם אתה רוצה ללמוד עוד על ההיסטוריה, התרבות והאטרקציות של ג'ורג'יה, בקר בוויקיפדיה נמצא כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן