דף הבית » אופני איזון לפעוטות » טרקים מומלצים בלאוס

טרקים מומלצים בלאוס

טרקים מומלצים בלאוס

1. טרק לואנג נמטה

צאו להרפתקה בלתי נשכחת דרך הג'ונגלים השופעים והכפרים הנידחים של לואנג נמטה. טרק זה מציע הזדמנות ייחודית לחזות באורח החיים המסורתי של קבוצות אתניות שונות בלאוס. תהיו מוקפים בנוף עוצר נשימה, כולל מפלים שוצפים, שדות אורז מדורגים והרים מכוסי ערפל.

לחוות תרבות מקומית

במהלך הטרק, תהיה לך הזדמנות לתקשר עם המקומיים וללמוד על המנהגים והמסורות שלהם. בקרו בכפרים מסורתיים, בהם תוכלו להתבונן בטכניקות אריגה מסורתיות ולטעום מטבח לאו אותנטי. האירוח החם של תושבי הכפר יהפוך את המסע שלכם לבלתי נשכח עוד יותר.

חקור את האזור המוגן הלאומי נאם הא

טרק לואנג נמטה לוקח אותך דרך האזור המוגן הלאומי נאם הא, אזור מגוון ביולוגי שופע חיות בר. שימו לב למיני ציפורים נדירים, גיבונים המתנדנדים בין צמרות העצים, ואולי אפילו תזהו נמר מעונן חמקמק. הטרק כולל גם קמפינג במדבר, המאפשר לכם לטבול לחלוטין בטבע.

2. טרק רמת בולאבן

למי שמחפש טרק המשלב יופי טבעי עם מפגשים תרבותיים, טרק רמת Bolaven הוא בחירה מושלמת. אזור זה ידוע במפלים המדהימים שלו, במטעי הקפה ובכפרים המסורתיים שלו.

להתפעל ממפלים

אחד משיאי טרק רמת Bolaven הוא ההזדמנות לבקר בכמה מפלים מרהיבים, כולל טאד פאן וטאד יואנג. מפלים אלה צוללים מגבהים מרשימים, ויוצרים מחזה מהפנט. קחו טבילה מרעננת בבריכות שמתחת למפלים וצלמו תמונות בלתי נשכחות.

גלה את מטעי הקפה

רמת בולאבן מפורסמת בייצור הקפה שלה. במהלך הטרק תוכלו לחקור מטעי קפה וללמוד על תהליך הכנת הקפה. תיהנו מכוס טרייה של קפה שגדל במקום תוך התבוננות בנוף הפנורמי של הנופים שמסביב.

3. טרק מערת קונג לור

צאו להרפתקה מרגשת דרך מערת קונג לור, אחד מפלאי הטבע המרשימים ביותר בלאוס. טרק זה ייקח אתכם עמוק ללב הפארק הלאומי פו הין בון, שם תגלו את היופי החבוי של העולם התת-קרקעי.

חקור את מערת קונג לור

מערת קונג לור משתרעת על פני למעלה מ-7 קילומטרים וניתן לשייט בסירה. התפעלו מהנטיפים והזקיפים העצומים בזמן שאתם משייטים בין החדרים האפלים. המערה היא גם ביתם של מגוון רחב של חיות בר, כולל עטלפים ודגים עיוורים.

לחוות חיים כפריים

במהלך הטרק, תהיה לכם הזדמנות לבקר בכפרים מרוחקים וליצור אינטראקציה עם הקהילות המקומיות. קבל תובנה על אורח חייהם המסורתי וראה את הפעילויות היומיומיות שלהם, כגון חקלאות ואריגה. הפשטות והשלווה של לאוס הכפרית ישאירו רושם מתמשך.

לאוס מציעה שפע של הזדמנויות לטרקים, כל אחת מספקת חוויה ייחודית. בין אם תבחרו לחקור את הג'ונגלים של לואנג נמטה, את המפלים של רמת בולאבן או את המערות של קונג לור, מובטחת לכם הרפתקה של פעם בחיים.

למידע נוסף על לאוס והאטרקציות שלה, בקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן