דף הבית » תזונה בריאה לתינוקות » טרקים מומלצים בפרו

טרקים מומלצים בפרו

טרקים מומלצים בפרו

מבוא

פרו, מדינה הידועה בהיסטוריה העשירה ובנופיה המגוונים, מציעה כמה מהזדמנויות הטרקים המרהיבות בעולם. משבילי אינקה עתיקים ועד לרכסי הרים עוצרי נשימה, לפרו יש מה להציע לכל חובב הרפתקאות. במאמר זה נסקור כמה מהטרקים המומלצים בפרו שייקחו אתכם דרך יופי טבעי מדהים ונפלאות תרבות.

1. שביל האינקה

שביל האינקה הוא ללא ספק אחד הטרקים המפורסמים בפרו. שביל עתיק זה לוקח אותך דרך הרי האנדים, עובר דרך עמקים יפים, יערות עננים וחורבות אינקה. גולת הכותרת של הטרק היא הגעה למאצ'ו פיצ'ו האייקונית, העיר האבודה של האינקה. שביל האינקה הוא חוויה מאתגרת אך מתגמלת המציעה נופים עוצרי נשימה והצצה לתרבות האינקה העתיקה.

אם אתה רוצה ללמוד עוד על שביל האינקה, אתה יכול לצפות בסרטונים ב- YouTube .

2. טרק אוסנגייט

טרק ה-Ausangate הוא טרק בגובה רב שלוקח אתכם סביב הר אוסנגייט המלכותי, אחת הפסגות הגבוהות ביותר באזור קוסקו. טרק זה מציע נופים מדהימים של הרים מושלגים, אגמי טורקיז וכפרים מסורתיים של האנדים. גולת הכותרת של הטרק היא הר הקשת, פלא טבע ססגוני שישאיר אתכם בהשתאות. טרק Ausangate הוא הרפתקה מאתגרת אך מתגמלת להפליא עבור מטיילים מנוסים.

3. טרק קניון קולקה

טרק קניון קולקה הוא חובה לחובבי טבע. ממוקם ליד ארקיפה, קניון קולקה הוא אחד הקניונים העמוקים בעולם, המציע נופים עוצרי נשימה ומפגשים ייחודיים עם חיות בר. הטרק לוקח אותך דרך שדות מדורגים, כפרים מסורתיים ומעיינות חמים. גולת הכותרת של הטרק היא איתור הקונדורים המלכותיים של האנדים המתנשאים מעל הקניון. טרק קניון קולקה הוא טרק ברמה בינונית המתאים לכל רמות הכושר.

4. טרק סנטה קרוז

טרק סנטה קרוז הוא בחירה פופולרית עבור אלה המחפשים נוף הררי מדהים. ממוקם ברכס הרי Cordillera Blanca, הטרק הזה לוקח אותך דרך עמקים יפים, אגמים צלולים ופסגות נישאות. גולת הכותרת של הטרק היא חציית מעבר פונטה יוניון, שמציע נוף פנורמי של ההרים שמסביב. טרק סנטה קרוז הוא טרק ברמה בינונית שניתן להשלים תוך כארבעה ימים.

אם אתה רוצה ללמוד עוד על טרקים בפרו, אתה יכול לבקר בויקיפדיה זה כאן .

סיכום

פרו היא גן עדן למטיילים, המציעה מגוון רחב של שבילים ונופים עוצרי נשימה. בין אם תבחרו לטייל בשביל האינקה המפורסם, לחקור את הר אוזנגייט המדהים, לצאת אל מעמקי קניון קולקה, או לטבול את עצמכם ביופיו של טרק סנטה קרוז, פרו תשאיר אתכם עם זיכרונות בלתי נשכחים. אז ארזו מזוודות, נעלו את נעלי ההליכה והתכוננו להרפתקה של פעם בחיים בפרו!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן