דף הבית » אופני איזון לפעוטות » טרקים קלים בפרו – חקור את השבילים עוצרי הנשימה | בלוג נסיעות

טרקים קלים בפרו – חקור את השבילים עוצרי הנשימה | בלוג נסיעות

טרקים קלים בפרו – חקור את השבילים עוצרי הנשימה | בלוג נסיעות

מבוא

פרו, מדינה הידועה בהיסטוריה העשירה וההריסות העתיקות שלה, מציעה גם כמה מחוויות הטרקים המדהימות בעולם. משביל האינקה המפורסם ועד למסלולים פחות מוכרים, לפרו יש מה להציע לכל רמה של מטיילים. במאמר זה נסקור כמה מאפשרויות הטרקים הקלות בפרו המאפשרות לכם לטבול ביופי הטבעי של המדינה מבלי להידרש לניסיון טיולים נרחב.

1. טרק סלקנטאי

טרק Salkantay הוא אלטרנטיבה פופולרית לשביל האינקה והוא מושלם למי שמחפש חוויה פחות צפופה. טרק זה לוקח אותך דרך נופים מגוונים, כולל הרים מושלגים, עמקים עבותים ויערות גשם טרופיים. גולת הכותרת של הטרק היא הגעה לאגם Humantay המדהים, פנינה בצבע טורקיז השוכנת בינות לפסגות האנדים. טרק Salkantay לוקח בדרך כלל כחמישה ימים להשלמתו והוא מתאים למתחילים עם רמת כושר סבירה.

2. טרק לארס

אם אתם מעדיפים לטבול את עצמכם בתרבות המקומית תוך כדי טרקים, טרק לארס הוא בחירה מצוינת. טרק זה לוקח אתכם דרך כפרים מסורתיים של האנדים, בהם תוכלו ליצור אינטראקציה עם קהילות מקומיות וללמוד על אורח חייהם. השביל מציע נופים עוצרי נשימה של הרים מושלגים, אגמים בתוליים ומעיינות חמים טבעיים. טרק לארס לוקח בדרך כלל שלושה עד ארבעה ימים להשלמתו והוא נחשב לטרק מתון המתאים למתחילים.

3. טרק הר קשת

הר הקשת, הידוע גם בשם Vinicunca, צבר פופולריות בשנים האחרונות בשל צבעיו התוססים והתצורות הגיאולוגיות הייחודיות שלו. הטרק להר קשת קצר יחסית, מה שהופך אותו לנגיש למטיילים בכל הרמות. השביל לוקח אותך דרך הנופים עוצרי הנשימה של הרי האנדים, עובר ליד קהילות קצ'ואה מסורתיות. גולת הכותרת של הטרק היא ההגעה לפסגת הר קשת, שם תוכלו לחזות בצבעים המהפנטים שנוצרו ממרבצי מינרלים. ניתן להשלים את הטרק הזה ביום, מה שהופך אותו למושלם עבור אלה עם זמן מוגבל.

4. טרק צ'וקוויראו

טרק Choquequirao הוא טרק מאתגר אך מתגמל שלוקח אתכם אל חורבות האינקה הפחות מוכרות של Choquequirao. טרק זה מציע הצצה אל תרבות האינקה העתיקה ומתגמל את המטיילים בנופים עוצרי נשימה של ההרים והעמקים שמסביב. השביל פחות צפוף בהשוואה לשביל האינקה המפורסם, ומאפשר לכם לטבול בשלווה של שממה האנדים. טרק Choquequirao לוקח בדרך כלל כארבעה עד חמישה ימים להשלמתו והוא מומלץ למטיילים מנוסים.

דעה אישית

לאחר שחקרתי את אפשרויות הטרקים הקלות בפרו, אני חייב לומר שהמדינה מציעה חוויה בלתי נשכחת באמת לחובבי הטבע. הנופים המגוונים, המורשת התרבותית העשירה והאירוח החם של העם הפרואני הופכים אותו ליעד מושלם לטרקים. בין אם אתה מטייל מתחיל או מנוסה, לפרו יש מה להציע לכולם.

אחד הטרקים האהובים עליי היה טרק סלקנטאי, בו הוקסמתי מהיופי של אגם Humantay ומהנופים המדהימים של פסגות האנדים. תחושת ההישג עם ההגעה לפסגה הייתה באמת מתגמלת. נהניתי גם מטרק לארס, מכיוון שהוא אפשר לי ליצור אינטראקציה עם קהילות מקומיות ולהשיג תובנות על אורח חייהם המסורתי.

אם אתם קצרים בזמן, אני ממליץ בחום על טרק הריינבו. לראות את הצבעים התוססים של הר קשת היא חוויה של פעם בחיים שאסור לפספס. לבסוף, למי שמחפש הרפתקה מאתגרת יותר, טרק Choquequirao מציע הזדמנות ייחודית לחקור את חורבות האינקה העתיקות מחוץ לשבילים.

לסיכום, פרו היא אוצר עבור חובבי טרקים. אפשרויות הטרקים הקלות המוזכרות במאמר זה מספקות היכרות מושלמת עם היופי הטבעי והמורשת התרבותית של המדינה. אז, ארזו מזוודות, שרכו את נעלי ההליכה, וצאו למסע בלתי נשכח בשבילים עוצרי הנשימה של פרו.

למידע נוסף והשראה, אתה יכול לצפות בסרטון YouTube זה המציג את היופי של טרקים קלים בפרו.

ויקיפדיה נמצאת כאן: ויקיפדיה

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן