דף הבית » תזונה בריאה לתינוקות » טרקים 2016 – מסע אל היופי של הטבע

טרקים 2016 – מסע אל היופי של הטבע

טרקים 2016 – מסע אל היופי של הטבע

שחרר את הרוח ההרפתקנית שלך

האם אתה מוכן לצאת להרפתקה בלתי נשכחת? טרקים בשנת 2016 מציעים את ההזדמנות המושלמת לחקור את הנופים עוצרי הנשימה בעולם, לאתגר את עצמך פיזית ולחוות את יופיו של הטבע. בין אם אתה מטייל מנוסה או חוקר מתחיל, ישנם אינספור יעדים שמחכים להתגלות.

1. ההימלאיה המלכותית

אחד מיעדי הטרקים האייקוניים ביותר בעולם, הרי ההימלאיה מציעים חוויה מעוררת כבוד באמת. מהטרק המפורסם בבסיס מחנה האוורסט ועד למעגל אנאפורנה, ישנם מסלולים המתאימים לכל רמות הכושר והניסיון. טבלו את עצמכם בתרבות העשירה של נפאל, צפו בנופי הרים מדהימים, ותכבשו מעברים בגובה רב. טרקים בהרי ההימלאיה הם הרפתקה של פעם בחיים שתשאיר אתכם עם זיכרונות להוקיר לנצח.

2. שביל האינקה הקסום

אם אתם מחפשים טרק המשלב היסטוריה, תרבות ויופי טבעי, שביל האינקה בפרו הוא הבחירה המושלמת. לכו בעקבות האינקה העתיקות כשאתם עושים את דרככם למאצ'ו פיצ'ו האגדי. השביל לוקח אתכם בנופים מגוונים, מיערות עננים עבותים ועד למעברי הרים גבוהים. התפעלו מהחורבות העתיקות, ספגו את הנופים עוצרי הנשימה, וטבלו בציוויליזציית האינקה המרתקת.

3. השבילים הפטגוניים הפרועים

למי שמחפש שממה בלתי מאולפת ונופים דרמטיים, פטגוניה בדרום אמריקה היא גן עדן לטרקים. חקור את הפארק הלאומי המפורסם טורס דל פיינה בצ'ילה, שם ממתינים הרים טרשיים, קרחונים ואגמי טורקיז. טיילו ברכס פיץ רוי המעורר כבוד בפארק הלאומי לוס גלסיארס בארגנטינה. פטגוניה מציעה הזדמנות ייחודית לחזות בטבע ברובו הגולמי והבלתי מאולף.

4. הרמה הסקוטית הציורית

אם אתם מעדיפים אקלים קריר יותר ונוף חוף מדהים, הרי הרמה הסקוטית הם יעד חובה לחובבי טרקים. גלו את היופי של האי סקיי, טיילו ב-West Highland Way המפורסם, או אתגרו את עצמכם עם שביל קייפ זעם התובעני. ההיילנדס הסקוטי מציע מגוון רחב של נופים, מהרים טרשיים ועד לוקים שלווים, מה שהופך אותו ליעד מושלם עבור חובבי טבע.

5. הארץ האקזוטית של מרוקו

ברחו אל הנופים האקזוטיים של מרוקו וצאו להרפתקת טרקים שאין כמותה. חקור את הרי האטלס, שם ממתינים כפרים ברברים מסורתיים ועמקים מדהימים. טרק דרך מדבר סהרה ומחנה מתחת לשמי הלילה זרועי הכוכבים. לטבול את עצמך בתרבות התוססת, להתענג על מטבח מרוקאי טעים, ולחוות את הכנסת האורחים החמה של המקומיים.

בין אם תבחרו לטרק בהרי ההימלאיה, לחקור את שביל האינקה, לצאת לטבע הפראי של פטגוניה, לטייל בהרי הסקוטים, או לשקוע בנופים האקזוטיים של מרוקו, 2016 היא השנה המושלמת לשחרר את רוח ההרפתקנות שלכם. טרקים מציעים הזדמנות ייחודית לאתגר את עצמך פיזית, להתחבר לטבע וליצור זיכרונות לכל החיים. אז ארזו מזוודות, שרכו את המגפיים והתכוננו למסע בלתי נשכח אל היופי של הטבע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן