דף הבית » מאמרים » יעדי טרקים באוקטובר – חקור את מסלולי ההליכה הטובים ביותר

יעדי טרקים באוקטובר – חקור את מסלולי ההליכה הטובים ביותר

יעדי טרקים באוקטובר – חקור את מסלולי ההליכה הטובים ביותר

1. עלווה סתיו בניו אינגלנד, ארה"ב

אוקטובר הוא הזמן המושלם לראות את עלווה הסתיו עוצרת הנשימה בניו אינגלנד. הצבעים התוססים של האזור אדום, כתום וצהוב יוצרים נוף ציורי שמושך אליו מטיילים מכל העולם. חקור שבילים פופולריים כמו שביל האפלצ'ים או ההרים הלבנים, שם תוכל לטבול את עצמך ביופיו של הטבע.

1.1. שביל האפלצ'ים

שביל האפלצ'ים הוא מסלול הליכה למרחקים ארוכים באורך 2,200 קילומטרים המשתרע מג'ורג'יה ועד מיין. באוקטובר, קטעים מהמסלול מציעים נופים מדהימים של עלווה צבעונית, מה שהופך אותו ליעד אידיאלי עבור חובבי טבע ומטיילים מושבעים.

1.2. הרים לבנים

ההרים הלבנים בניו המפשייר ידועים ביופיים המחוספס ובמסלולים המאתגרים. הר וושינגטון, הפסגה הגבוהה ביותר בצפון מזרח, מציע נוף פנורמי של עלווה השלכת שמסביב. שרוך את נעלי ההליכה שלך וצא להרפתקה בלתי נשכחת באזור נופי זה.

2. הפארק הלאומי טורס דל פיינה, צ'ילה

ממוקם באזור הפטגוני של צ'ילה, הפארק הלאומי טורס דל פיינה הוא גן עדן לחובבי טרקים. אוקטובר מסמן את תחילת האביב בחצי הכדור הדרומי, והפארק מתעורר לחיים עם פרחים פורחים וחיות בר. חקור את ה-W Trek המפורסם או אתגר את עצמך בטרק המעגל המלא לחוויה סוחפת באמת.

2.1. W טרק

ה-W Trek הוא מסלול טיול פופולרי שלוקח אתכם דרך נקודות השיא של הפארק הלאומי טורס דל פיינה. תוכלו לראות קרחונים מדהימים, אגמים בצבע טורקיז, ומגדלי הגרניט האיקוניים שנותנים לפארק את שמו. אוקטובר מציע מזג אוויר נעים ופחות קהל, מה שמאפשר לכם ליהנות באופן מלא מפלאי הטבע של שמורת ביוספרית זו של אונסק"ו.

2.2. טרק מעגלים

טרק המעגל הוא אופציה מאתגרת יותר למטיילים מנוסים. זה לוקח אותך למסע של 9 עד 10 ימים ברחבי הפארק כולו, ומציע נופים שאין שני לו של הנופים המגוונים. מקרחונים ועד עמקים שופעים, טרק המעגל מציג את המיטב של הפארק הלאומי טורס דל פיינה.

3. מעגל אנאפורנה, נפאל

Circuit Annapurna בנפאל הוא אחד ממסלולי הטרקים המפורסמים בעולם. אוקטובר הוא זמן מצוין לצאת להרפתקה זו, שכן עונת המונסון הסתיימה, והשמים בהירים. השביל לוקח אתכם דרך נופים מגוונים, משדות מדורגים ועד יערות אלפיניים, ומציע נופים עוצרי נשימה של רכס הרי אנאפורנה.

3.1. מעבר ת'ורונג לה

גולת הכותרת של מעגל אנאפורנה היא חציית מעבר ת'ורונג לה, שניצב בגובה של 5,416 מטר (17,769 רגל). המעבר מציע נוף פנורמי של הפסגות שמסביב, כולל אנאפורנה I ו-Dhaulagiri. אוקטובר מספק תנאי מזג אוויר יציבים, מה שהופך אותו לזמן אידיאלי להתמודד עם הקטע המאתגר הזה של הטרק.

3.2. פון היל

אם אתם מחפשים טרק קצר יותר באזור אנאפורנה, שקול לטייל אל Poon Hill. נקודת תצפית זו מציעה נופי זריחה מדהימים על רכסי ההרים אנאפורנה ודהאולהגירי. השביל עובר דרך כפרים מקסימים ושדות מדורגים, המספקים הצצה לתרבות ולאורח החיים המקומיים.

בין אם אתם מחפשים עלוות שלכת תוססת, נופים עוצרי נשימה או שבילים מאתגרים, אוקטובר מציע מגוון יעדי טרקים ברחבי העולם. מהיערות הצבעוניים של ניו אינגלנד ועד ליופי המחוספס של הפארק הלאומי טורס דל פיין והפסגות המלכותיות של מעגל אנאפורנה, יש הרפתקה שמחכה לכל מטייל.

למידע נוסף על יעדי טרקים, אתה יכול לבקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן