דף הבית » טיפים להורות לפעוטות » כיצד להוריד רצועות מסאונדקלאוד

כיצד להוריד רצועות מסאונדקלאוד

כיצד להוריד רצועות מסאונדקלאוד

מבוא

Soundcloud היא פלטפורמה מקוונת פופולרית שבה אמנים וחובבי מוזיקה יכולים לשתף ולגלות מוזיקה. אמנם הזרמת מוזיקה ב-Soundcloud היא נוחה, אבל לפעמים כדאי להוריד רצועות להאזנה לא מקוונות או להוסיף אותן לאוסף האישי שלך. במאמר זה נדריך אותך בתהליך הורדת רצועות מסאונדקלאוד.

שיטה 1: שימוש ב-Soundcloud Downloader

אחת הדרכים הקלות ביותר להוריד רצועות מ-Soundcloud היא באמצעות תוכנת הורדה של Soundcloud. ישנם כלים מקוונים ותוספי דפדפן שונים זמינים המאפשרים לחלץ ולשמור את קבצי האודיו מסאונדקלאוד. פשוט בצע את השלבים הבאים:

שלב 1: מצא את המסלול

כנסו לאתר של Soundcloud (תוכלו לבקר באתר הרשמי שלהם כאן ) וחפשו את הרצועה שברצונכם להוריד.

שלב 2: העתק את כתובת האתר של המסלול

לאחר שמצאת את הרצועה, העתק את כתובת האתר שלו משורת הכתובת של הדפדפן שלך.

שלב 3: השתמש ב-Soundcloud Downloader

פתח כרטיסייה חדשה בדפדפן שלך ובקר באתר אמין להורדה של Soundcloud, כגון ויקיפדיה . הדבק את כתובת האתר של הרצועה בשדה המסופק ולחץ על כפתור "הורד".

שלב 4: הורד את הרצועה

הורדת הסאונדקלאוד תעבד את הרצועה ויספק לך אפשרויות הורדה. בחר את פורמט השמע והאיכות הרצויים, ולאחר מכן לחץ על כפתור "הורד" כדי לשמור את הרצועה במכשיר שלך.

שיטה 2: שימוש באפליקציה הרשמית של Soundcloud

אם אתה מעדיף שיטה רשמית יותר, אתה יכול להוריד רצועות מ-Soundcloud באמצעות האפליקציה הרשמית לנייד שלהם. כך:

שלב 1: התקן את אפליקציית Soundcloud

בקר בחנות האפליקציות של המכשיר שלך (כגון App Store עבור iOS או Google Play Store עבור Android) וחפש את אפליקציית Soundcloud. הורד והתקן אותו במכשיר שלך.

שלב 2: מצא את המסלול

פתח את אפליקציית Soundcloud וחפש את הרצועה שברצונך להוריד.

שלב 3: הורד את הרצועה

לאחר שמצאת את הרצועה, הקש על סמל תפריט שלוש הנקודות שלידו. מהאפשרויות שמופיעות, בחר "הורד" כדי לשמור את הרצועה במכשיר שלך.

סיכום

הורדת רצועות מ-Soundcloud מאפשרת לך ליהנות מהמוזיקה האהובה עליך במצב לא מקוון, בין אם אתה בטיול, באזור עם קישוריות מוגבלת לאינטרנט, או פשוט מעדיף שאוסף המוזיקה שלך יאוחסן באופן מקומי. בין אם תבחר להשתמש במורד Soundcloud או באפליקציית Soundcloud הרשמית, התהליך פשוט וקל לביצוע.

זכור לכבד את זכויות היוצרים ואת תנאי השימוש של הרצועות שאתה מוריד מסאונדקלאוד. הורד רצועות רק לשימוש אישי או אם האמן התיר במפורש הורדה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן