דף הבית » תזונה בריאה לתינוקות » שבוע של טרקים בג'ורג'יה ללא רכב

שבוע של טרקים בג'ורג'יה ללא רכב

שבוע של טרקים בג'ורג'יה ללא רכב

מבוא

גאורגיה, מדינה יפהפיה השוכנת באזור הקווקז, מציעה נופים מדהימים ומורשת תרבותית עשירה. עבור חובבי הרפתקאות וחובבי טבע, טרקים בג'ורג'יה הם חוויה שאין כמותה. במאמר זה נסקור מסלול טיול בן שבוע בג'ורג'יה, שתוכנן במיוחד עבור אלה המעדיפים לחקור את המדינה ללא רכב.

יום 1: טביליסי

המסע שלכם מתחיל בטביליסי, עיר הבירה של גאורגיה. בלו את היום בחקר הרחובות המקסימים של העיר העתיקה, בקרו במבצר נריקלה לנוף פנורמי של העיר, והתמכרו למטבח גאורגי טעים. אל תשכחו לנסות חצ'אפורי, לחם מסורתי במילוי גבינה, וללגום קצת יין גרוזיני.

יום 2: מצחטה וג'ווארי

סעו בנסיעה קצרה במרשרוטקה (מיניבוס) מטביליסי למצחטה, הבירה העתיקה של גאורגיה. חקור את אתרי המורשת העולמית של אונסק"ו של קתדרלת Svetitskhoveli ומנזר ג'ווארי, שלשניהם יש משמעות דתית והיסטורית רבה. תיהנו מהאווירה השלווה והתפעלו מהארכיטקטורה המדהימה.

יום 3: קזבגי

נוסעים צפונה לאזור ההררי של קזבגי. קחו מונית משותפת או מרשרוטקה לסטפנצמינדה, עיירה קטנה הממוקמת למרגלות הר קזבק. צאו לטיול מאתגר אך מתגמל אל כנסיית השילוש גרגטי, השוכנת על ראש גבעה עם נוף עוצר נשימה של ההרים שמסביב. בלו את הלילה בסטפנצמינדה ותשקעו בתרבות המקומית.

יום 4: Uplistsikhe ו-Borjomi

סעו דרומה אל עיירת המערות העתיקה Uplistsikhe. חקור את המבנים החצובים המרתקים ולמד על ההיסטוריה של אתר ייחודי זה. לאחר מכן, המשיכו במסעכם לעיירת הספא בורג'ומי, המפורסמת במים המינרליים שלה. צאו לטיול נינוח בסנטרל פארק בורג'ומי ותיהנו מתכונות המרפא של המעיינות המקומיים.

יום 5: ורדזיה

סעו דרומה יותר ל-Vardzia, מנזר מערות מהמאה ה-12. התפעלו מבתי המערות המורכבים, הקפלות והציורי קיר בזמן שאתם חוקרים אתר מורשת עולמית זה של אונסק"ו. קחו את הזמן שלכם לספוג את האווירה הרוחנית וללמוד על ההיסטוריה המרתקת של המנזר.

יום 6: סוואנטי

קחו מרשרוטקה או מונית משותפת לאזור ההררי של סוואנטי. אזור נידח וציורי זה ידוע במגדלים מימי הביניים ובנופי האלפים המדהימים שלו. הקדישו את היום לטיולים בפארק הלאומי סוואנטי, בקרו בכפר מסטיה ותשקעו בתרבות הסוואן הייחודית.

יום 7: בטומי

סיים את הרפתקת הטרקים שלך בעיר התוססת באטומי, הממוקמת על חוף הים השחור. חקור את הארכיטקטורה המודרנית, הירגע על החוף, והתמכר למטבח המקומי. אל תפספסו את שדרות באטומי המפורסמות, טיילת יפהפייה שלאורכה עצי דקל וערוגות פרחים צבעוניות.

סיכום

שבוע של טרקים בג'ורג'יה ללא רכב מאפשר לכם לחוות את נופיה המגוונים של המדינה, ההיסטוריה העשירה והאירוח החם. מהרחובות ההומים של טביליסי ועד לכפרים ההרים השלווים של סוואנטי, גאורגיה מציעה משהו לכל מטייל. אז ארזו את נעלי ההליכה, אמצו את ההרפתקה והתכוננו ליצור זיכרונות בלתי נשכחים בפנינה הנסתרת הזו של הקווקז.

למידע נוסף והשראה חזותית, עיין בסרטון YouTube זה על טרקים בג'ורג'יה.

ויקיפדיה נמצאת כאן: ויקיפדיה

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן