דף הבית » אביזרי אופני איזון עשה זאת בעצמך » טיולים קלים בניו זילנד

טיולים קלים בניו זילנד

טיולים קלים בניו זילנד

מבוא

ניו זילנד ידועה בנופים עוצרי הנשימה שלה, מהרים מושלגים ועד אגמים בתוליים ויערות שופעים. בעוד שהמדינה מציעה מספר רב של טיולים מאתגרים להרפתקנים מנוסים, ישנם גם שפע של טרקים קלים המאפשרים למבקרים ליהנות מהיופי של ניו זילנד מבלי להידרש לכישורי הליכה מתקדמים. בין אם אתה מתחיל או פשוט מחפש חוויה רגועה יותר בחוץ, הטרקים הקלים האלה מושלמים עבורך.

1. מעבר אלפיני טונגרירו

מעבר האלפיני טונגרירו נחשב לרוב כאחד מטיולי היום הטובים בעולם. למרות שזה יכול להיות מאתגר עבור חלק, הוא עדיין נגיש לרוב המטיילים עם רמת כושר סבירה. השביל באורך 19.4 קילומטר לוקח אותך דרך נופים געשיים, על פני אגמי אזמרגד, ומציע נופים פנורמיים מדהימים של ההרים שמסביב. הקפידו לבדוק את תנאי מזג האוויר ולהיות מוכנים עם ציוד מתאים לפני היציאה לטרק זה.

2. מסלול חוף אבל טסמן

מסלול החוף אבל טסמן הוא טיול חוף הממוקם בפארק הלאומי אבל טסמן. הטרק הקל הזה נמשך 60 קילומטרים, אבל אתה יכול לבחור לטייל בקטעים קצרים יותר אם אתה מעדיף. השביל לוקח אותך דרך חופים חוליים זהובים, יערות מקומיים, ומציע הזדמנויות לשחייה ושייט קיאקים. תוכלו גם לזהות כלבי ים, דולפינים ומגוון מיני ציפורים לאורך הדרך. המסלול מטופח ומתאים למטיילים בכל גיל ובכל רמות כושר.

3. מסלול עמק הוקר

מסלול הוקר ואלי הוא טרק קל פופולרי הממוקם בפארק הלאומי אאורקי/הר קוק. מסלול זה באורך 10 ק"מ מציע נופים מדהימים של הרי האלפים הדרומיים, קרחונים והר קוק האייקוני. המסלול ברובו מישורי ומתוחזק היטב, מה שהופך אותו מתאים למתחילים ולמשפחות. בדרך תחצו גשרים מתנדנדים ותעברו ליד אגם הוקר הציורי. אל תשכח את המצלמה שלך, כי הטרק הזה מציע שפע של הזדמנויות צילום.

סיכום

ניו זילנד היא גן עדן לחובבי שטח, ולא צריך להיות מטייל מנוסה כדי ליהנות מיופיה. הטרקים הקלים הללו מספקים הזדמנות נפלאה לחקור את הנופים המדהימים של המדינה, משטחים געשיים ועד פלאי חוף ונוף אלפיני. זכור לבדוק תמיד את תנאי מזג האוויר, לארוז ציוד מתאים ולכבד את הסביבה במהלך הטיולים שלך. אז, שרוך את נעלי ההליכה שלך וצא להרפתקה בלתי נשכחת דרך הטרקים הקלים של ניו זילנד!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן