דף הבית » אביזרי אופני איזון עשה זאת בעצמך » טרקים על האי הדרומי של ניו זילנד – מסע דרך גן העדן של הטבע

טרקים על האי הדרומי של ניו זילנד – מסע דרך גן העדן של הטבע

טרקים על האי הדרומי של ניו זילנד – מסע דרך גן העדן של הטבע

מבוא

האי הדרומי של ניו זילנד הוא מקלט לחובבי טבע ומחפשי הרפתקאות. עם הנופים המגוונים, השממה הבתולית והיופי עוצר הנשימה, הוא מציע חווית טרקים ייחודית שאין כמותה. מהרים מושלגים ועד אגמים צלולים, האי הדרומי הוא גן עדן שמחכה לחקור אותו.

1. הפארק הלאומי פיורדלנד

הפארק הלאומי פיורדלנד, הממוקם בפינה הדרום-מערבית של האי הדרומי, הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ויעד חובה עבור מטיילים. הפארק מפורסם בזכות הפיורדים המדהימים שלו, כולל מילפורד סאונד ו-Doubtful Sound האייקוניים. צאו למסלול מילפורד, אחד מהטיולים הגדולים של ניו זילנד, וטבלו את עצמכם ביופיים של יערות גשם עתיקים, מפלי מים שוצפים ופסגות מתנשאות.

עיקרי הדברים:

  • חקור את סאונד מילפורד המלכותי
  • טיול במסלול מילפורד
  • מפגש עם חיות בר ייחודיות, כמו דולפינים וכלבי ים

2. הפארק הלאומי הר קוק

ביתו של הפסגה הגבוהה ביותר בניו זילנד, הפארק הלאומי מאונט קוק מציע הזדמנויות טרקים מעוררות כבוד. צאו למסלול הוקר ואלי ותתוגמל עם נופים עוצרי נשימה של הרי האלפים הדרומיים, קרחונים ואגמי טורקיז. הפארק הוא גם גן עדן לצפייה בכוכבים, עם שמיים בהירים וזיהום אור מינימלי.

עיקרי הדברים:

  • טיול במסלול עמק הוקר
  • עדים ליופי של קרחון טסמן
  • צפייה בכוכבים בשמורת השמיים האפלים הבינלאומיים אאורקי מקנזי

3. הפארק הלאומי אבל טסמן

ממוקם בחלק העליון של האי הדרומי, הפארק הלאומי אבל טסמן ידוע בחופים הזהובים שלו, מי הטורקיז ויערות החוף השופעים שלו. מסלול החוף של אבל טסמן הוא טרק פופולרי של מספר ימים שלוקח אותך לאורך צוקי חוף מדהימים, מפרצים מבודדים וחופים בתוליים. אתה יכול גם לחקור את השמורה הימית של הפארק על ידי שייט קיאקים או סיור בסירה.

עיקרי הדברים:

  • טיול במסלול החוף אבל טסמן
  • להירגע על החופים הזהובים
  • חקר השמורה הימית באמצעות קיאקים או סיורי סירה

שאלות ותשובות

ש: האם יש אפשרויות לטרקים מודרכים בפארקים הלאומיים האלה?

ת: כן, ישנן אפשרויות שונות לטרקים מודרכים בכל הפארקים הלאומיים המוזכרים. סיורים מודרכים אלו מספקים ידע מקצועי, בטיחות ונוחות למטיילים המעדיפים חוויה מודרכת.

ש: מהו הזמן הטוב ביותר לצאת לטרקים באי הדרומי?

ת: הזמן הטוב ביותר לצאת לטרקים באי הדרומי הוא בחודשי הקיץ דצמבר עד פברואר. מזג האוויר בדרך כלל יציב יותר, והימים ארוכים יותר, מה שמאפשר ליותר שעות אור לחקור את השבילים.

ש: האם אני צריך להיות טרקטור מנוסה כדי ליהנות מהטרקים האלה?

ת: בעוד שחלק מהטרקים עשויים לדרוש רמה מסוימת של כושר וניסיון, יש אפשרויות זמינות עבור מטיילים בכל הרמות. חשוב לבחור טרק התואם את רמת הכושר והיכולות שלך. בדקו תמיד את דירוג הקושי והתייעצו עם הרשויות המקומיות או מפעילי הטיולים לקבלת הדרכה.

סיכום

האי הדרומי של ניו זילנד מציע חווית טרקים שאין כמותה. מהפירות המלכותיות של הפארק הלאומי פיורדלנד ועד לפסגות המתנשאות של הפארק הלאומי הר קוק והחופים הזהובים של הפארק הלאומי אבל טסמן, יש משהו לכל חובב טבע וחובב הרפתקאות. בין אם תבחרו לצאת לטרק של מספר ימים ובין אם תבחרו בטיולי יום קצרים יותר, האי הדרומי ישאיר אתכם נפעמים מהיופי הטבעי שלו ויספק זיכרונות שיימשכו לכל החיים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן