דף הבית » טיפים להורות לפעוטות » טיולים קצרים בהרי הדולומיטים – חקור את היופי של ההרים

טיולים קצרים בהרי הדולומיטים – חקור את היופי של ההרים

טיולים קצרים בהרי הדולומיטים – חקור את היופי של ההרים

מבוא

הרי הדולומיטים, הממוקמים בצפון מזרח איטליה, הם רכס הרים מדהים הידוע בתצורות הסלע הייחודיות שלהם, העמקים הציוריים והנופים עוצרי הנשימה. אם אתם מחפשים הרפתקה מהירה בתוך הטבע, הרי הדולומיטים מציעים מגוון של טרקים קצרים המאפשרים לכם לחוות את היופי של ההרים הללו מבלי להתחייב לטיולים ארוכים ומאומצים.

השוואה מהירה

שם טרק קושי מֶשֶׁך
Tre Cime di Lavaredo קַל 2-3 שעות
לאגו די ברייז קַל 1-2 שעות
Seceda לְמַתֵן 3-4 שעות

טיולים קצרים בדולומיטים

Tre Cime di Lavaredo

Tre Cime di Lavaredo, הידוע גם כשלושת הפסגות של לווארדו, הוא אחד מציוני הדרך האיקוניים ביותר בהרי הדולומיטים. הטרק הקצר הזה לוקח אותך סביב בסיס שלושת הפסגות המתנשאות, המציע נופים פנורמיים מדהימים של ההרים והעמקים שמסביב. המסלול קל יחסית וניתן להשלים אותו תוך 2-3 שעות, מה שהופך אותו למושלם למתחילים או לבעלי זמן מוגבל.

לאגו די ברייז

Lago di Braies, או אגם ברייז, הוא אגם אלפיני ציורי השוכן בלב הרי הדולומיטים. הטרק הקצר סביב האגם מאפשר להתפעל ממימיו הצלולים והפסגות המלכותיות המשתקפות על פניו. השביל קל ולוקח בערך 1-2 שעות להשלים. אל תשכח להביא את המצלמה שלך כדי ללכוד את היופי של המקום הקסום הזה.

Seceda

Seceda היא רמה הררית הממוקמת בואל גרדנה, המציעה נופים עוצרי נשימה של הפסגות והעמקים שמסביב. הטרק לסקדה קצת יותר מאתגר אבל שווה את המאמץ. השביל לוקח בערך 3-4 שעות להשלמתו וכולל כמה קטעים תלולים. ברגע שתגיע לפסגה, תתוגמל עם נופים פנורמיים שישאירו אותך ביראת כבוד.

דעה אישית

לאחר שחקרתי את הדולומיטים בעצמי, אני יכול לומר בביטחון שהטרקים הקצרים הללו הם דרך נפלאה לחוות את היופי של רכס ההרים הזה. הנופים פשוט עוצרי נשימה, והמסלולים מתוחזקים היטב, מה שהופך אותם לנגישים למטיילים בכל הרמות. בין אם אתם חובבי טבע או פשוט מחפשים מפלט שליו, הרי הדולומיטים לא יאכזבו.

סיכום

גלו את היופי של הדולומיטים דרך הטרקים הקצרים הללו. מ-Tre Cime di Lavaredo האייקוני ועד לאגו די ברייז הקסום והנופים עוצרי הנשימה של Seceda, יש משהו לכולם. בין אם יש לכם כמה שעות או יום שלם, הטרקים הללו מאפשרים לכם לטבול בנופים המדהימים ולחוות את הקסם של הדולומיטים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן