דף הבית » פעילויות חוץ ידידותיות לתינוקות » טיולים רגליים באריזונה – חקר פלאי הטבע | בלוג ישראלי

טיולים רגליים באריזונה – חקר פלאי הטבע | בלוג ישראלי

טיולים רגליים באריזונה – חקר פלאי הטבע | בלוג ישראלי

1. הגרנד קניון – פלא טבעי

כשזה מגיע לטיולים רגליים באריזונה, הגרנד קניון הוא יעד שחובה לבקר בו. הפלא הטבעי הזה הוא אחד משבעת פלאי הטבע של העולם ומציע נופים עוצרי נשימה שישאירו אתכם ביראת כבוד. הפארק הלאומי גרנד קניון מתגאה במסלולי הליכה רבים המתאימים לכל רמות המטיילים.

בין אם תבחרו לטייל לאורך השפה וליהנות מהנופים הפנורמיים או לצאת אל מעמקי הקניון בשבילים מאתגרים יותר, הגרנד קניון יספק חוויה בלתי נשכחת. אל תשכח להביא את המצלמה שלך כדי ללכוד את היופי המדהים של ציון דרך איקוני זה.

למידע נוסף על הגרנד קניון ומסלולי ההליכה שלו, אתה יכול לבדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

2. סדונה – Red Rocks ו- Spiritual Vibes

סדונה, הממוקמת בלב אריזונה, ידועה בתצורות הסלע האדומות המהפנטות והאנרגיה הרוחנית שלה. עיירה ציורית זו מציעה מגוון רחב של הזדמנויות טיולים בתוך נופי הטבע המדהימים שלה.

אחד ממסלולי ההליכה הפופולריים ביותר בסדונה הוא מסלול הסלע הקתדרלה. טיול מתון זה מתגמל אתכם בנופים עוצרי נשימה של הסלעים האדומים שמסביב ובהזדמנות לחוות את האנרגיה הרוחנית שסדונה ידועה בה.

אם אתם מעוניינים להרפתקה מאתגרת יותר, שקול לטייל בשביל גשר השטן. שביל זה מוביל אותך אל קשת אבן חול טבעית מרשימה, המציעה הזדמנות צילום ייחודית ותחושת הישג.

למידע נוסף על טיולים בסדונה, אתה יכול לצפות בסרטון YouTube זה.

3. מפלי הוואסו – נווה מדבר נסתר

מוסתר בתוך שמורת האינדיאנים הוואסופאי, מפלי הוואסו הם פנינה נסתרת אמיתית של אריזונה. המפל המדהים הזה נשפך לתוך בריכות טורקיז, ויוצר נווה מדבר דמוי גן עדן באמצע המדבר.

כדי להגיע למפלי הוואסו, עליך לצאת לטיול מאתגר של 10 קילומטרים דרך קניון הוואסו עוצר הנשימה. המסע שווה את זה, מכיוון שתתגמל בהזדמנות לשחות במים הצלולים מתחת למפלים ולחנות בקמפינג הציורי הסמוך.

למידע נוסף על מפלי הוואסו ומסלול ההליכה, אתה יכול לבקר בויקיפדיה נמצאת כאן .

סיכום

אריזונה היא גן עדן למטיילים, המציעה מגוון רחב של נופים ושבילים לחקור. מהגרנד קניון מעורר הכבוד לאווירה הרוחנית של סדונה ונווה המדבר החבוי של מפלי הוואסו, יש משהו לכל חובב טבע.

בין אם אתה מטייל מתחיל או מנוסה, מסלולי ההליכה של אריזונה יאתגרו ויתגמלו אותך בנופים עוצרי נשימה וחוויות בלתי נשכחות. אז, נעל את נעלי ההליכה, ארז את התרמיל שלך וצא להרפתקה דרך פלאי הטבע של אריזונה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן