דף הבית » פעילויות חוץ ידידותיות לתינוקות » טרקים מומלצים בדרום אפריקה

טרקים מומלצים בדרום אפריקה

טרקים מומלצים בדרום אפריקה

מבוא

דרום אפריקה היא מדינה הידועה ביופייה הטבעי המדהים ובנופיה המגוונים. מהרים מחוספסים ועד יערות שופעים, ומסוואנות עצומות לקווי חוף עוצרי נשימה, מדינה זו מציעה מגוון רחב של הזדמנויות לטרקים לחובבי שטח. בין אם אתה מטייל מנוסה או מתחיל המחפש הרפתקה, בדרום אפריקה יש משהו לכולם. במאמר זה נסקור כמה מהטרקים המומלצים בדרום אפריקה שיובילו אתכם באזורים הציוריים ביותר שלה.

1. דרקנסברג גרנד טראורס

הדרקנסברג גרנד טראורס הוא טרק מאתגר שלוקח אתכם דרך הרי הדרקנסברג המלכותיים. טיול מרובה ימים זה מציע נופים עוצרי נשימה של העמקים שמסביב, המפלים והצוקים הדרמטיים. הטרק מכסה מרחק של כ-220 קילומטרים ובדרך כלל נמשך כ-12 עד 14 ימים. בדרך תפגשו בצמחייה ובעלי חיים מגוונים הכוללים מיני ציפורים נדירים וצמחים אלפיניים ייחודיים. הדרקנסברג גראנד טראורס הוא טרק חובה למטיילים מנוסים המחפשים הרפתקה בלתי נשכחת.

2. שביל לוטרות

שביל האוטר הוא אחד מהטיולים המפורסמים והנופים ביותר בדרום אפריקה. ממוקם לאורך כביש הגן, שביל זה באורך 42 ק"מ לוקח אותך לאורך קו החוף המפורץ, דרך יערות ילידים וחוצה נהרות יפים. השביל מטופח ומציע בקתות לילה נוחות לאורך הדרך. שביל הלוטרה בדרך כלל לוקח חמישה ימים להשלים, ומאפשר לך לטבול בנופי החוף המדהימים ולזהות חיות בר כגון דולפינים ולווייתנים. זוהי בחירה פופולרית הן עבור המקומיים והן עבור מבקרים בינלאומיים.

3. הפארק הלאומי הר השולחן

הפארק הלאומי הר השולחן מציע מגוון אפשרויות טרקים המתאימות לכל רמות הכושר. הפארק הוא ביתו של הר השולחן האייקוני, אותו ניתן לחקור דרך שבילים שונים. המסלול הפופולרי ביותר הוא ערוץ Platteklip, עלייה מאתגרת שמתגמלת מטיילים עם נוף פנורמי של קייפטאון וקו החוף שמסביב. לטרק ארוך והרפתקני יותר, שביל הוריקוואגו לוקח אותך דרך כל הפארק הלאומי, ומציע נופים מגוונים ומקומות לינה לאורך הדרך. הפארק הלאומי הר השולחן הוא יעד חובה עבור חובבי טבע וחובבי טבע.

השוואה מהירה

מַסָע מקום מֶרְחָק מֶשֶׁך
דרקנסברג גראנד טראורס הרי דרקנסברג 220 ק"מ 12-14 ימים
שביל לוטרות מסלול הגן 42 ק"מ 5 ימים
הפארק הלאומי הר השולחן קייפטאון משתנה משתנה

סיכום

דרום אפריקה מציעה שפע של הזדמנויות לטרקים המציגות את פלאי הטבע שלה. בין אם אתם מעדיפים טיולי הרים מאתגרים או שבילי חוף ציוריים, יש מסע לכל הרפתקן. ה-Drakensberg Grand Traverse לוקח אתכם דרך הרי דרקנסברג מעוררי הכבוד, בעוד שביל האוטר מציע חוויה חופית שאין כמותה. הפארק הלאומי הר השולחן מספק מגוון אפשרויות טרקים המתאימות לכל רמות הכושר. בכל טרק שתבחרו, היו מוכנים להיות מופתעים מהנופים עוצרי הנשימה והמגוון הביולוגי העשיר שיש לדרום אפריקה להציע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן