דף הבית » פעילויות חוץ ידידותיות לתינוקות » טרקים מומלצים בקרואטיה

טרקים מומלצים בקרואטיה

טרקים מומלצים בקרואטיה

מבוא

קרואטיה, מדינה יפה הממוקמת בדרום מזרח אירופה, מציעה מגוון מגוון של נופים ונפלאות טבע שהופכים אותה ליעד מושלם עבור חובבי טרקים. משבילי חוף מדהימים ועד למסלולי הרים עוצרי נשימה, לקרואטיה יש מה להציע לכולם. במאמר זה נסקור כמה מהטרקים המומלצים בקרואטיה שיובילו אתכם בנופיה הציוריים ויספקו לכם חוויות בלתי נשכחות.

טרקים בפארק הלאומי אגמי פליטביצה

הפארק הלאומי אגמי פליטביצה הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו הידוע במפלי המים השוצפים שלו, האגמים הצלולים והצמחייה השופעת שלו. הפארק מציע מספר מסלולי טרקים מסומנים היטב המאפשרים למבקרים לחקור את היופי הטבעי שלו. אחד הטרקים הפופולריים ביותר הוא מסלול "C", שלוקח אתכם סביב האגמים הנמוכים ומציע נופים מדהימים של המפלים. אורך הטרק כ-8 קילומטרים וניתן להשלים אותו תוך כ-4-5 שעות. הקפידו לנעול נעליים נוחות ולהצטייד במצלמה שתצלם את הנוף עוצר הנשימה.

השוואה מהירה

מַסָע מֶרְחָק מֶשֶׁך
הפארק הלאומי אגמי פליטביצה 8 ק"מ 4-5 שעות

טרקים בפארק הלאומי Paklenica

הפארק הלאומי Paklenica, הממוקם ברכס הרי Velebit, מציע חווית טרקים ייחודית לאוהבי הטבע. הפארק ידוע בקניונים המחוספסים שלו, הצוקים המתנשאים, ובעלי החיים והצומח המגוונים שלו. הטרק הפופולרי ביותר בפקלניצה הוא הטיול לפסגת Velebit, הפסגה הגבוהה ביותר בפארק. הטרק מאתגר אך מתגמל, ומציע נופים פנורמיים של ההרים שמסביב והים האדריאטי. מומלץ לשכור מדריך מקומי לטרק זה, שכן השטח יכול להיות תלול וסלעי.

השוואה מהירה

מַסָע מֶרְחָק מֶשֶׁך
הפארק הלאומי פאקלניצה משתנה טרק של יום שלם

טרקים בפארק הלאומי Mljet

הפארק הלאומי Mljet, הממוקם על האי Mljet, הוא גן עדן לחובבי הטבע. הפארק ידוע ביערות הבתוליים שלו, אגמי מים מלוחים וחורבות עתיקות. אחד הטרקים המומלצים ב-Mljet הוא הטיול לפסגת Montokuc, ממנה נשקף נוף פנורמי של האי כולו. הטרק קל יחסית וניתן לסיים אותו תוך מספר שעות. בדרך תפגשו חי וצומח ייחודיים, כמו גם נופי חוף עוצרי נשימה.

השוואה מהירה

מַסָע מֶרְחָק מֶשֶׁך
הפארק הלאומי Mljet משתנה 2-3 שעות

טרקים בפארק הלאומי ריסנג'ק

הפארק הלאומי Risnjak, הממוקם באזור גורסקי קוטאר, הוא פנינה נסתרת לחובבי טרקים. הפארק מאופיין ביערות עבותים, קניונים עמוקים וחיות בר מגוונות. אחד הטרקים המומלצים בריסנג'ק הוא השביל לפסגת Veliki Risnjak, שמציע נופים עוצרי נשימה של ההרים והעמקים שמסביב. הטרק מאתגר במידה בינונית ואורך כ-4-5 שעות. אל תשכחו להביא ארוחת צהריים לפיקניק ליהנות בפסגה!

השוואה מהירה

מַסָע מֶרְחָק מֶשֶׁך
הפארק הלאומי ריסנג'ק משתנה 4-5 שעות

טרקים בפארק הלאומי קרקה

הפארק הלאומי קרקה, המפורסם במפלים המדהימים שלו ובנהרות ירוקי אזמרגד, מציע חווית טרקים ייחודית. הפארק כולל שבילים מתוחזקים היטב שלוקחים אתכם בנופים השופעים שלו ומאפשרים לכם לשחות במים הצלולים. אחד הטרקים המומלצים בקרקה הוא השביל אל Skradinski Buk, המפל המפורסם ביותר בפארק. הטרק קל יחסית וניתן לסיים אותו תוך מספר שעות. אל תשכחו להביא את בגד הים שלכם לטבילה מרעננת בבריכות הטבעיות!

השוואה מהירה

מַסָע מֶרְחָק מֶשֶׁך
הפארק הלאומי קרקה משתנה 2-3 שעות

סיכום

קרואטיה מציעה שפע של הזדמנויות טרקים לחובבי הטבע. בין אם אתם מעדיפים שבילי חוף, מסלולי הרים או חקר פארקים לאומיים, בקרואטיה יש הכל. מהפארק הלאומי המדהים של אגמי פליטביצה ועד לפנינה הנסתרת של הפארק הלאומי ריסנג'ק, כל טרק מציע חוויות ייחודיות ונוף עוצר נשימה. אז, נעל את נעלי ההליכה, ארז את התרמיל שלך וצא להרפתקה בלתי נשכחת דרך פלאי הטבע של קרואטיה.

למידע נוסף והשראה, אתה יכול לבדוק את רשימת ההשמעה הזו של YouTube הכוללת הרפתקאות טרקים שונות בקרואטיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן