דף הבית » אופני איזון לפעוטות » טיולים רגליים בניו אינגלנד – חקור את הנופים המדהימים

טיולים רגליים בניו אינגלנד – חקור את הנופים המדהימים

טיולים רגליים בניו אינגלנד – חקור את הנופים המדהימים

מבוא

ניו אינגלנד, הממוקמת בחלק הצפון-מזרחי של ארצות הברית, היא אזור הידוע בנופיו הציוריים, בעיירות המקסימות ובהיסטוריה העשירה שלו. למרות שהיא עשויה להיות מפורסמת בשל עליית הסתיו התוססת שלה ופירות ים טעימים, ניו אינגלנד מציעה גם הזדמנויות מדהימות לחובבי חוצות, במיוחד מטיילים. עם השטח המגוון שלה, ההרים המדהימים והשבילים המתוחזקים היטב, ניו אינגלנד היא גן עדן למטיילים.

השוואה מהירה

מדינה מסלולי הליכה פופולריים רמת קושי נופי נוף
מיין הפארק הלאומי אכדיה, הר קתדין, מפרץ האגאס בינוני עד קשה נופי חוף עוצרי נשימה, הרים טרשיים
ניו המפשייר הר וושינגטון, רכס פרנקוניה, הר מונאדנוק קל עד קשה נוף פנורמי של ההרים הלבנים
ורמונט שביל ארוך, גיבנת הגמלים, הר מנספילד בינוני עד קשה גבעות מתגלגלות, ירוק שופע ונופים מדהימים
מסצ'וסטס הר גריילוק, שביל האפלצ'ים, שמורת Blue Hills קל עד בינוני יערות ציוריים, אגמים ואתרים היסטוריים

חוקרים את השבילים

1. הפארק הלאומי אקדיה, מיין

הפארק הלאומי אכדיה מציע מגוון מסלולי הליכה המתאימים לכל רמות המיומנות. משביל בריכת הירדן הקלה לשביל המשקעים האתגרי, יש משהו לכולם. קו החוף המחוספס של הפארק, פסגות הגרניט והאגמים הבתוליים מספקים נופים עוצרי נשימה בכל פינה.

2. הר וושינגטון, ניו המפשייר

בתור הפסגה הגבוהה ביותר בצפון מזרח, הר וושינגטון הוא ביקור חובה עבור מטיילים מנוסים. שביל הערוץ של טאקרמן ושביל ראש האריות הם אפשרויות פופולריות, המציעות נופים מדהימים של ההרים הלבנים שמסביב. עם זאת, היו מוכנים לתנאי מזג אוויר המשתנים במהירות ולעליות תלולות.

3. מסלול ארוך, ורמונט

השביל הארוך הוא שביל רגלי באורך 273 מייל שחוצה לכל אורכה של ורמונט. הוא מציע למטיילים הזדמנות לחקור את הנופים המגוונים של המדינה, כולל יערות עבותים, כרי דשא אלפיניים ופסגות טרשיות. בין אם תבחרו לטייל בקטע או להשלים את כל השביל, השביל הארוך מבטיח הרפתקה בלתי נשכחת.

4. הר גריילוק, מסצ'וסטס

ממוקם בהרי ברקשייר, הר גריילוק הוא הפסגה הגבוהה ביותר במסצ'וסטס. מטיילים יכולים ליהנות ממגוון שבילים, כולל שביל האפלצ'ים הפופולרי, שעובר בפסגה. הנופים הפנורמיים מלמעלה פשוט עוצרי נשימה, במיוחד בעונת העלווה של הסתיו.

דעה אישית

לאחר שחקרתי את מסלולי ההליכה של ניו אינגלנד בעצמי, אני יכול לומר בביטחון שזה יעד חלומותיו של מטיילים. היופי הטבעי של האזור, בשילוב עם ההיסטוריה העשירה שלו ועיירותיו המקסימות, יוצרים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. בין אם אתה מטייל מתחיל או מנוסה, ניו אינגלנד מציעה מסלולים המתאימים לכל רמות המיומנות. הנופים עוצרי הנשימה, הנופים המגוונים והמסלולים המתוחזקים היטב הופכים כל טיול להרפתקה בלתי נשכחת.

סיכום

ניו אינגלנד היא גן עדן למטיילים, עם נופים מדהימים, שבילים ציוריים והיסטוריה עשירה. מקו החוף המחוספס של הפארק הלאומי אקדיה במיין ועד לנופים הפנורמיים של הר וושינגטון בניו המפשייר, האזור מציע מגוון רחב של הזדמנויות טיול. בין אם אתם מעדיפים טיולים קלים או עליות אתגריות, בניו אינגלנד יש משהו לכולם. אז, שרוך את נעלי ההליכה שלך, תפוס את התרמיל שלך, וצא להרפתקה בלתי נשכחת בשבילים היפים של ניו אינגלנד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן