דף הבית » אופני איזון לפעוטות » טרקים בניו זילנד – מסע בנופים עוצרי נשימה

טרקים בניו זילנד – מסע בנופים עוצרי נשימה

טרקים בניו זילנד – מסע בנופים עוצרי נשימה

מבוא

ניו זילנד, הידועה בנופים המדהימים וביופי הטבעי שלה, היא גן עדן לחובבי שטח. מהרים מושלגים ועד אגמים בתוליים ויערות שופעים, מדינה זו מציעה מגוון רחב של הזדמנויות טרקים למחפשי הרפתקאות. במאמר זה, ניקח אתכם למסע וירטואלי בשבילים הציוריים של ניו זילנד, ונציג את יופייה עוצר הנשימה באמצעות תמונות שובות לב.

1. הפארק הלאומי פיורדלנד

מסלול מילפורד 1.1

מסלול מילפורד, המכונה לעתים קרובות "הטיול הטוב ביותר בעולם", הוא שביל באורך 53.5 קילומטרים שלוקח אותך בלב הפארק הלאומי פיורדלנד. כשתטיילו לאורך השביל האיקוני הזה, תהיו מוקפים בהרים נישאים, מפלים שוצפים ואגמים צלולים. הנופים הדרמטיים של מילפורד סאונד והנופים המדהימים ממעבר מקינון הם חלק משיאי המסע הבלתי נשכח הזה.

1.2 מסלול Routeburn

מסלול Routeburn הוא עוד טרק פופולרי בפארק הלאומי פיורדלנד. מסלול זה באורך 32 קילומטרים מציע מגוון רחב של נופים, מכרי דשא אלפיניים ועד יערות אשור עתיקים. לאורך הדרך, תפגשו מפלים עוצרי נשימה, נופים פנורמיים של הרי האלפים הדרומיים, ואוכף האריס הציורי. מסלול Routeburn הוא בחירה מושלמת למי שמחפש חווית טרקים קצרה יותר אך מתגמלת באותה מידה.

2. הפארק הלאומי טונגרירו

2.1 מעבר אלפיני טונגרירו

מעבר האלפיני טונגרירו הוא טרק חובה לחובבי טבע המבקרים בניו זילנד. שביל זה באורך 19.4 ק"מ לוקח אותך דרך ארץ פלאות געשית, המציעה נופים מדהימים של הר נגאורוהו, הר טונגרירו ואגמי האזמרגד. הנופים הייחודיים, כולל פתחי אוורור מהבילים ואגמים צבעוניים עשירים במינרלים, הופכים את הטרק הזה לחוויה בלתי נשכחת באמת.

2.2 מפלי טרנאקי

אם אתם מעדיפים טרק קצר יותר בפארק הלאומי טונגרירו, שביל מפלי טרנאקי הוא בחירה מצוינת. הלולאה הזו באורך 6 קילומטרים לוקחת אותך דרך יערות מקומיים, על פני מפלים שוצפים, ומציעה נוף פנורמי של הר רואפהו. גולת הכותרת של הטרק היא מפלי טרנאקי המלכותיים, בהם תוכלו לטבול מרענן במים הצלולים.

3. הפארק הלאומי אבל טסמן

3.1 מסלול חוף אבל טסמן

מסלול החוף אבל טסמן הוא טרק חופי המציג את היופי הבתולי של הפארק הלאומי אבל טסמן. שביל זה באורך 60 ק"מ לוקח אותך דרך חופים חוליים זהובים, מי טורקיז ויערות ילידים שופעים. לאורך הדרך תוכלו להבחין בכלבי ים, דולפינים ומגוון מיני ציפורים. המפרצים השלווים ונקודות התצפית המדהימות הופכים את הטרק הזה לגן עדן לצלמים.

3.2 חור הארווד

אם אתם מחפשים חווית טרקים ייחודית, Harwoods Hole הוא יעד חובה לבקר בפארק הלאומי אבל טסמן. הבולען הטבעי הזה הוא אחת המערות האנכיות העמוקות ביותר בניו זילנד. השביל בן 3 קילומטרים להארוודס הול מציע נופים עוצרי נשימה של הנוף הקארסטי שמסביב ומספק הזדמנות לחקור את העולם התת-קרקעי המרתק.

סיכום

הנופים המגוונים ונפלאות הטבע של ניו זילנד הופכים אותה ליעד חלומי עבור חובבי טרקים. בין אם תבחרו לטייל דרך הפיורדים המלכותיים של הפארק הלאומי פיורדלנד, לחקור את השטחים הוולקניים של הפארק הלאומי טונגרירו, או לגלות את היופי החופי של הפארק הלאומי אבל טסמן, מובטח לכם שתהיו מרותקים לנוף עוצר הנשימה בכל צעד. אז ארזו מזוודות, נעלו את נעלי ההליכה, וצאו למסע בלתי נשכח בשבילים המדהימים של ניו זילנד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן