דף הבית » פעילויות חוץ ידידותיות לתינוקות » טרקים בגואה: חקר הנופים עוצרי הנשימה

טרקים בגואה: חקר הנופים עוצרי הנשימה

טרקים בגואה: חקר הנופים עוצרי הנשימה

מבוא

גואה, הידועה בחופים המדהימים וחיי הלילה התוססים שלה, מציעה גם פנינה נסתרת לחובבי הרפתקאות – טרקים. עם הצמחייה השופעת, הנופים הציוריים והמסלולים המגוונים, גואה היא גן עדן לחובבי טבע ומטיילים כאחד. במאמר זה, נחקור כמה ממקומות הטרקים הטובים ביותר בגואה שישאירו אתכם מהופנטים.

1. טרק מפלי דודהסגר

מפלי דודסגר, שפירושו "ים של חלב", הוא אחד מיעדי הטרקים הפופולריים ביותר בגואה. ממוקם ב-Bhagwan Mahaveer Sanctuary ובפארק הלאומי מולם, המפל המלכותי הזה הוא מחזה שכדאי לראות. הטרק אל מפלי דודסגר לוקח אותך דרך יערות עבותים, נחלים שוצפים ושטחים סלעיים, המציעים חוויה מרגשת. אל תשכח לשאת את המצלמה שלך כדי ללכוד את הנופים עוצרי הנשימה של המפל השוצף.

איך להגיע למפלי דודסגר

כדי להגיע למפלי דודסאגאר, אתה יכול לבחור בטרק מודרך או לקחת רכבת מתחנות הרכבת מדגאון או קולם. הטרק מתחיל מקולם ולוקח כ-4-5 שעות להגיע למפלים. הקפד לבדוק את לוחות הזמנים של הרכבת מראש אם אתה מעדיף את הנסיעה ברכבת.

2. טרק מפל טמבדי סורלה

מפל טמבדי סורלה, השוכן בתוך מקדש Bhagwan Mahaveer, הוא עוד נקודת טרקים קסומה בגואה. פנינה נסתרת זו מציעה סביבה שלווה ושלווה, מוקפת ביערות ירוקים ומפל מים שוצף. הטרק לטמבדי סורלה לוקח אותך דרך מקדשים עתיקים, צמחייה צפופה ושטחים סלעיים, המספקים שילוב מושלם של הרפתקאות ורוחניות.

איך להגיע למפל טמבדי סורלה

מפל טמבדי סורלה ממוקם ליד מקדש טמבדי סורלה, שנמצא כ-65 קילומטרים מפאנג'י, עיר הבירה של גואה. אפשר לשכור מונית או לנסוע למקדש ואז לצאת לטרק אל המפל. רצוי להצטייד במים וחטיפים מכיוון שיש מתקנים מוגבלים בסביבה.

3. טרק שמורת חיות הבר Netravali

מקלט חיות הבר Netravali, הממוקם בדרום גואה, הוא גן עדן לחובבי טבע וחובבי חיות בר. המקדש הוא ביתם של חי וצומח מגוונים, כולל מינים נדירים של ציפורים, פרפרים ובעלי חיים. הטרק דרך Netravali לוקח אותך דרך יערות עבותים, נחלים שוצפים ושבילים ציוריים, המציעים הזדמנות ייחודית לחקור את המגוון הביולוגי העשיר של גואה.

איך להגיע אל שמורת חיות הבר נטרוואלי

מקלט חיות הבר Netravali ממוקם כ-80 קילומטרים מפנאג'י. אתה יכול לשכור מונית או לנסוע אל המקדש, שמקושר היטב בכביש. מומלץ לבקר בעונת המונסון כאשר הסביבה ירוקה ושופעת והמפלים בזרימה מלאה.

סיכום

גואה, עם הנופים המדהימים והמסלולים המגוונים שלה, היא גן עדן לחובבי טרקים. בין אם אתה מטייל מתחיל או מנוסה, מקומות הטרקים בגואה מציעים משהו לכל אחד. ממפלי דודסאגאר המלכותיים ועד למפל טמבדי סורלה השלו והמגוון הביולוגי העשיר של שמורת חיות הבר נטרוואלי, כל טרק מבטיח חוויה ייחודית ובלתי נשכחת.

אז, ארזו את המזוודות, נעלו את נעלי ההליכה, וצאו להרפתקה כדי לחקור את היופי עוצר הנשימה של גואה באמצעות טרקים. התכוננו ליצור זיכרונות שיחזיקו מעמד לכל החיים!

למידע נוסף והשראה, אתה יכול לבדוק את רשימת ההשמעה הזו של YouTube הכוללת סרטונים מרגשים של הרפתקאות טרקים בגואה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן