דף הבית » פעילויות חוץ ידידותיות לתינוקות » טרקים בספרד – חקור את השבילים היפים | בלוג ישראלי

טרקים בספרד – חקור את השבילים היפים | בלוג ישראלי

טרקים בספרד – חקור את השבילים היפים | בלוג ישראלי

מבוא

ספרד, מדינה הידועה בהיסטוריה העשירה, התרבות התוססת והנופים המדהימים שלה, היא גם גן עדן לחובבי טבע. עם השטח המגוון שלה, מהרים מחוספסים ועד קווי חוף ציוריים, ספרד מציעה אינספור הזדמנויות לטרקים וטיולים. בין אם אתה מטייל ותיק או מתחיל המחפש הרפתקה, לספרד יש מה להציע לכולם.

1. הקמינו דה סנטיאגו

אחד ממסלולי הטרקים המפורסמים ביותר בספרד הוא קמינו דה סנטיאגו, הידוע גם כדרך סנט ג'יימס. שביל עלייה לרגל עתיק זה משתרע על פני המדינה, המוביל לעיר סנטיאגו דה קומפוסטלה באזור גליציה. הקמינו דה סנטיאגו מציע חוויה תרבותית ייחודית, כמו גם יופי טבעי עוצר נשימה לאורך הדרך. השביל מסומן היטב ומשובץ בכפרים מקסימים, אתרים היסטוריים ונופים מדהימים.

1.1 הדרך הצרפתית

המסלול הפופולרי ביותר בקמינו דה סנטיאגו הוא הדרך הצרפתית, שמתחילה בעיירה הצרפתית סן-ז'אן-פייד-דה-פורט ומשתרעת על פני כ-800 קילומטרים. שביל זה לוקח אותך דרך האזור הכפרי היפה של צפון ספרד, עובר באזורים של נווארה, לה ריוחה, קסטיליה אי לאון וגליציה. בדרך תפגשו כפרים מימי הביניים, כרמים וגבעות מתגלגלות.

2. הפיקוס דה אירופה

ה-Picos de Europa, הממוקם בחלק הצפוני של ספרד, הוא רכס הרים הידוע בנופיו הדרמטיים ובמסלולי ההליכה המאתגרים. פארק לאומי זה מציע מגוון אפשרויות לטרקים, מטיולים עדינים ועד למסלולים תובעניים יותר למטיילים מנוסים. ה-Picos de Europa הוא ביתם של פסגות מחוספסות, נקיקים עמוקים ועמקים שופעים, המספקים נופים מדהימים בכל פנייה.

2.1 ערוץ הדאגות

אחד הטיולים הפופולריים ביותר בפיקוס דה אירופה הוא שביל ערוץ קרס. שביל זה באורך 12 קילומטרים עוקב אחר נהר הקרס דרך ערוץ צר, ומציע נופים עוצרי נשימה של המצוקים והמפלים שמסביב. השביל מטופח ומתאים למטיילים בכל הרמות. זהו ביקור חובה עבור חובבי טבע וחובבי הרפתקאות.

3. האיים הקנריים

האיים הקנריים, הממוקמים מול החוף הצפון מערבי של אפריקה, הם גן עדן לחובבי שטח. עם האקלים המתון והנופים המגוונים שלהם, האיים הוולקניים הללו מציעים מגוון רחב של הזדמנויות לטרקים. מהשטח המחוספס של הר טיידה בטנריף, הפסגה הגבוהה ביותר בספרד, ועד ליערות השופעים של לה גומרה, יש משהו לכל חובב טרקים.

3.1 הרוק נובלו

הרוקה נובלו, תצורת סלע טבעית הממוקמת בגראן קנריה, היא יעד פופולרי לטרקים. הטיול לפסגת רוקה נובלו מציע נופים פנורמיים של האי והנופים הסובבים אותו. המסלול קל יחסית ומתאים למטיילים בכל הגילאים. זוהי דרך מצוינת לחוות את היופי הייחודי של האיים הקנריים.

סיכום

ספרד היא אוצר עבור חובבי טרקים, המציעה מגוון רחב של שבילים ונופים לחקור. מהקמינו דה סנטיאגו המפורסם ועד פיקוס דה אירופה המדהים והאיים הקנריים, לא חסרות הרפתקאות במדינה היפה הזו. אז, נעלו את נעלי ההליכה, ארזו את התרמיל שלכם, וצאו לחווית טרקים בלתי נשכחת בספרד.

למידע נוסף על טרקים בספרד, בקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן