דף הבית » הנחיות בטיחות לרכיבה על אופניים לפעוטות » טרקים להורדה 2017

טרקים להורדה 2017

טרקים להורדה 2017

שחרר את הרוח ההרפתקנית שלך

האם אתה מוכן לצאת למסע אפי דרך נופים מדהימים ושטחים מאתגרים? אל תחפש עוד! במאמר זה, נציג בפניכם כמה מהטרקים הטובים ביותר להורדה בשנת 2017. בין אם אתם מטיילים מנוסים או מתחילים המחפשים הרפתקה מסעירה, הטרקים הללו בוודאי יספקו את תאוות השיטוט שלכם.

1. שביל האינקה, פרו

שביל האינקה בפרו הוא טרק אגדי שלוקח אתכם בלב תרבות האינקה העתיקה. טרק בן ארבעה ימים זה יוביל אתכם אל החורבות המרהיבות של מאצ'ו פיצ'ו, המציע נופים עוצרי נשימה של הרי האנדים לאורך הדרך. טבלו את עצמכם בהיסטוריה ובתרבות כשאתם צועדים בעקבות בני האינקה.

למידע נוסף על שביל האינקה, עיין בסרטון YouTube זה.

2. טרק מחנה הבסיס של האוורסט, נפאל

אם אתם חולמים לעמוד למרגלות הפסגה הגבוהה בעולם, טרק מחנה הבסיס של האוורסט בנפאל הוא ההרפתקה המושלמת עבורכם. הטרק המאתגר הזה ייקח אתכם דרך כפרי שרפה ציוריים, יערות עבותים וקרחונים קפואים. היו עדים ליופי מעורר ההיראה של הרי ההימלאיה וחוו את תרבות השרפה הייחודית.

להצצה ויזואלית של טרק מחנה הבסיס של האוורסט, צפה בסרטון YouTube זה.

3. Circuit Torres del Paine, צ'ילה

ממוקם באזור פטגוניה המדהים של צ'ילה, מסלול טורס דל פיין הוא טרק מאתגר המציע יופי טבעי שאין שני לו. התפעלו מפסגות הגרניט המתנשאות, האגמים הצלולים והקרחונים העצומים בזמן שאתם מנווטים דרך השממה הנידחת והבתולית הזו. הטרק הזה הוא גן עדן אמיתי לחובבי טבע וחובבי שטח.

למידע נוסף על מעגל טורס דל פיין, בקר בוויקיפדיה נמצא כאן .

סיכום

הטרקים האלה להורדה ב-2017 הם רק הצצה להרפתקאות המדהימות שמחכות לכם ברחבי העולם. בין אם תבחרו לחקור את ההריסות העתיקות של פרו, לכבוש את האוורסט האדיר, או לטבול את עצמכם בנופים עוצרי הנשימה של פטגוניה, כל טרק ישאיר אתכם עם זיכרונות בלתי נשכחים ותחושת הישג.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן