דף הבית » פעילויות חוץ ידידותיות לתינוקות » טרקים לעשות בניו זילנד

טרקים לעשות בניו זילנד

טרקים לעשות בניו זילנד

1. מסלול מילפורד: מסע דרך יצירת המופת של הטבע

ניו זילנד ידועה בנופים המדהימים שלה, ומסלול מילפורד הוא עדות ליופי הטבעי הזה. ממוקם בפארק הלאומי פיורדלנד, טרק זה באורך 53.5 ק"מ לוקח אותך דרך יערות גשם עבותים, אגמים צלולים ומפלי מים מלכותיים. גולת הכותרת של המסלול היא סאונד מילפורד עוצר הנשימה, פיורד מוקף בצוקים נישאים ומפלים שוצפים.

עיקרי מסלול מילפורד:

  • פגשו את החי והצומח המגוונים לאורך הדרך
  • חווה את השלווה של השממה הבתולית
  • התפעל מהנופים המדהימים של מפלי סאתרלנד, אחד המפלים הגבוהים בעולם

2. מעבר אלפיני טונגרירו: הרפתקה געשית

אם אתם מחפשים חווית טרקים ייחודית, מעבר האלפיני טונגרירו הוא הבחירה המושלמת. ממוקם בפארק הלאומי טונגרירו, טרק זה באורך 19.4 קילומטרים מציע מסע סוריאליסטי דרך נופים געשיים, כולל מכתשים פעילים, אגמי אזמרגד ופתחי אוורור מהבילים. גולת הכותרת של המעבר היא המכתש האדום האיקוני, המספק תצפיות פנורמיות על השטח הוולקני שמסביב.

נקודות השיא של מעבר האלפיני טונגרירו:

  • צפו בנופים הוולקניים הדרמטיים של הר טונגרירו והר נגאורוהו
  • עברו ליד אגמי האמרלד המדהימים, הידועים בצבע הטורקיז התוסס שלהם
  • חווה את התחושה הייחודית של הליכה בשטח געשי

3. מסלול Routeburn: מסע נופי דרך האלפים הדרומיים

מסלול ה-Routeburn הוא טרק של 32 ק"מ שלוקח אתכם דרך הנופים עוצרי הנשימה של הפארקים הלאומיים פיורדלנד והר שאפו. הרפתקה אלפינית זו מציעה שילוב של יערות שופעים, מפלים שוצפים ונופי הרים פנורמיים. המסלול חוצה את הרי האלפים הדרומיים, ומספק למטיילים נופים מדהימים של פסגות מושלגות ועמקים קרחונים.

עיקרי מסלול Routeburn:

  • לטבול את עצמך ביופי של כרי דשא אלפיני ויערות אשור
  • התפעל מהנופים הציוריים של אגם מקנזי והרי הומבולדט
  • לחוות את השלווה של השממה המרוחק

שאלות ותשובות

ש: האם הטרקים האלה מתאימים למתחילים?

ת: בעוד שהטרקים הללו מציעים נוף מדהים, הם יכולים להיות מאתגרים, במיוחד למתחילים. מומלץ להצטייד ברמה סבירה של כושר וטיולים לפני נסיון שבילים אלו. תמיד מומלץ להתייעץ עם מדריכים מקומיים או מפעילי טיולים לייעוץ.

ש: מתי הזמן הטוב ביותר לטייל בניו זילנד?

ת: הזמן הטוב ביותר לטייל בניו זילנד הוא בחודשי הקיץ דצמבר עד פברואר. מזג האוויר בדרך כלל יציב יותר, והימים ארוכים יותר, מה שמאפשר יותר שעות אור בשבילים. עם זאת, חשוב לבדוק את תנאי מזג האוויר ולהיות מוכנים לשינויים פתאומיים, מכיוון שמזג האוויר בניו זילנד עלול להיות בלתי צפוי.

ש: האם יש אמצעי זהירות שיש לקחת בחשבון?

ת: כן, חשוב להיות מוכנים היטב ולנקוט באמצעי בטיחות הדרושים בעת טיול בניו זילנד. זה כולל נשיאת ציוד טיולים מתאים, מספיק מזון ומים, ערכת עזרה ראשונה ומפה או מכשיר GPS. כמו כן, מומלץ ליידע מישהו על תוכניות הטיולים שלך ולבדוק את תנאי מזג האוויר לפני היציאה לדרך.

סיכום

ניו זילנד מציעה שפע של טרקים עוצרי נשימה המציגים את פלאי הטבע של המדינה. מהנופים המלכותיים של מסלול מילפורד ועד להרפתקאות הוולקניות של מעבר האלפיני טונגרירו, שבילים אלה מספקים חוויות בלתי נשכחות למטיילים. בין אם אתם טרקים מנוסים או חובבי טבע שמחפשים הרפתקה חדשה, הטרקים של ניו זילנד ישאירו אתכם בהתפעלות מהיופי שלה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן